RIP DerRabbit.quote:
Die zien we nooit meer .............terugquote:
hoezo ?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer .............terug
Geintjuh FF laat een foto zien van een geslacht konijnquote:
Zus toch maar bericht.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geintjuh FF laat een foto zien van een geslacht konijn
Zegt SBE R.I.P DerRabbit daar op zeg ik die zien we nooit meer terug
O, dacht dat je dat al gedaan had.quote:
Een RM is niet zomaar wat.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat je dat al gedaan had.
Doe de politie en of de ambu niets in zo geval, je zou toch denken dat die een begeleider gaat bellen.
Maar als hij niet mee wil wat heeft dan zo RM voor zinquote:
Met de kont rijdenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef mario390 het volgende:
nur rijden exoten
van argentinie en spanie
simari birkner
en rijd met de kont,kann
niet stoppen![]()
![]()
O dat is wel echt iets voor jou SBEquote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Eindelijk weer een programma waar ik naar uitkijk.
André van Duin zoekt naar beste modeltreinbouwer van Nederland.
[ afbeelding ]
Zekers, ik heb natuurlijk al veel gezien op beurzen en FB. Een tv programma is ook wel leuk, ik vind André van Duin ook wel leuk presenteren.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel echt iets voor jou SBE
IK zag vrijdag ook iets leuks.ijssculpturen maken ook een wedstrijd.. Vind het echt heel erg kunstig dat ze dat kunnen.
Dat zijn de leukste beeldenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja uitgerutscht ,ski weg
en met de kont kunnt hij
bijna niet stoppen
Is een fijne man Andre van Duinquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik heb natuurlijk al veel gezien op beurzen en FB. Een tv programma is ook wel leuk, ik vind André van Duin ook wel leuk presenteren.
Ik was net naar de winkel, wat een vieze sneeuwbende op straat.quote:
Nog even volhouden lekker worstje, weekend kan het 20 graden wordenquote:
Ik wilde ook nog gaan maar mijn rupsbandjes zijn nog niet binnen, denk dat ik niet door die sopbende kom nuquote:Op maandag 15 februari 2021 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was net naar de winkel, wat een vieze sneeuwbende op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |