Krijg je ondersteuning van defensiequote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog gaan maar mijn rupsbandjes zijn nog niet binnen, denk dat ik niet door die sopbende kom nu
Netjes, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja, de oostenrijkse mannen
hebben nu 3 keer gold
Feli.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja, de oostenrijkse mannen
hebben nu 3 keer gold
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je ondersteuning van defensie
Iedere dag weer het zelfde verhaal hequote:Op maandag 15 februari 2021 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten.
Nee AH worstquote:Op maandag 15 februari 2021 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker, met een hemarookworst?
Idd.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag weer het zelfde verhaal he
Zelf geen liefhebber van boerenkoolquote:
Welke stamppot wel dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf geen liefhebber van boerenkool
Meestal heb ik wel kliekjes van het weekend, maar dit keer nietsquote:
Hutspot is wel lekkerquote:
Mijn moeder kon een lekkere maken.quote:
Ik krijg dat écht niet door m'n strot.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Hutspot vind ik ook altijd wel lekker.
Niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg dat écht niet door m'n strot.
De enige eigenlijkquote:
quote:
Bruine bonen soep vind ik zo goorquote:Op maandag 15 februari 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Snert kan nog net, maar pas sinds een aantal jaren, en niet te veel.
Bruine bonensoep blief ik ook niet.
Ik eet het 1 keer per jaar en dat is al een keer te veel.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Hutspot vind ik ook altijd wel lekker.
Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:38 schreef Dotteke het volgende:
B
[..]
Bruine bonen soep vind ik zo goor
Snert is heerlijk
lekker juistquote:Op maandag 15 februari 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg dat écht niet door m'n strot.
maar goed ookquote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo zie je maar weer hoe de smaken verschillen.
Ik heb maar weinig dingen die ik echt niet lust.quote:
Niet lusten is een groot woordquote:Op maandag 15 februari 2021 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig dingen die ik echt niet lust.
Dan noem je ook net de 3 dingen op waar ik voor pas.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lusten is een groot woord
Maar zuurkool en rode kool krijg ik echt niet weg en vis
Wat en toeval weerquote:Op maandag 15 februari 2021 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan noem je ook net de 3 dingen op waar ik voor pas.
Ik ga er echt bij kokhalzen bij rode kool ookquote:Op maandag 15 februari 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen zuurkool krijg ik niet zo makkelijk weg.
Zuurkool: HEEL soms zijn er van die kant-en-klare stamppotten die niet achterlijk zuur zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lusten is een groot woord
Maar zuurkool en rode kool krijg ik echt niet weg en vis
Die kleine potjes van Bonduelle zijn nog wel te vreten, maar volgens mij zit daar een hele bult suiker doorheen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er echt bij kokhalzen bij rode kool ook
Ik ben geen liefhebbers van pot/blikv voer. Heb veel liever verse groenten Die kant en klare stampotten wel eens geprobeerd maar nee gaat niet boven het zeg gemaaktequote:Op maandag 15 februari 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kleine potjes van Bonduelle zijn nog wel te vreten, maar volgens mij zit daar een hele bult suiker doorheen.
Snap ik!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebbers van pot/blikv voer. Heb veel liever verse groenten Die kant en klare stampotten wel eens geprobeerd maar nee gaat niet boven het zeg gemaakte
Hey Heyquote:
Jepquote:Op maandag 15 februari 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hey
Daar let jij altijd op he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |