Die rare lichtgevende vlek?quote:
quote:
Heb je wel een melding gedaan bij de luchtmacht ?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die rare lichtgevende vlek?
Ik dacht het een UFO was
Die lullo denkt echt dat hij de aanvoerder van al die wappies isquote:
Dat kost ook wat dat oppakken steedsquote:
Neeeeee ik heb ook ET gezien. Dan gaan ze ze opjagenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je wel een melding gedaan bij de luchtmacht ?
Die zag ik gisteren op FB en toen ik hem hier wou plaatsen was die ineens verdwenen.quote:
"ik doe helemaal niets meer. Ik fuck jullie, jullie kunnen kapot vallen ".quote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lullo denkt echt dat hij de aanvoerder van al die wappies is
Ben je niet bang voor aliens alaquote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeee ik heb ook ET gezien. Dan gaan ze ze opjagen
Videre is iets sneller dan Tinus.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren op FB en toen ik hem hier wou plaatsen was die ineens verdwenen.
Ja, raar is dat soms he, heb ik ook wel eens dat zag je wat wil je later terug kijken is het weg.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren op FB en toen ik hem hier wou plaatsen was die ineens verdwenen.
Deze beschermt mijquote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor aliens ala
[ afbeelding ]
Heb jij dat voor hem gebreid, een lekkere warme sjaalquote:
MTV?quote:
Dat is iets dat ik niet snap.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge zeg. Zo bedank je dus na een leuke schaatsdag![]()
[ afbeelding ]
Ja erg he, was vanmorgen ook al op het nieuws dat ze zo'n puinhoop hadden achter gelaten.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge zeg. Zo bedank je dus na een leuke schaatsdag![]()
[ afbeelding ]
Dat kratje HJ?quote:
Aliens zijn Pastafari en die zijn relaxed!quote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor aliens ala
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Ik liep gisteren ook al andermans rotzooi uit de natuur op te rapenquote:
Onopgevoed schoremquote:Op maandag 15 februari 2021 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, was vanmorgen ook al op het nieuws dat ze zo'n puinhoop hadden achter gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |