Thnx FF vertelde het al. Dan moet je wel ver zijn als ze dat gaan doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rechterlijke Machtiging, gedwongen opname.
Fok is een beetje traag.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx FF vertelde het al. Dan moet je wel ver zijn als ze dat gaan doen.
Jammer Mario. Volgend jaar beter.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
nu is mannen kombinatie
de slalom ,erder was de damen slalom
oostenrijk geen medaille
Een beetje veel traagquote:
Hoe is het gisteren met die man/vrouw afgelopen die zo gevallen was op de knie?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
nu is mannen kombinatie
de slalom ,erder was de damen slalom
oostenrijk geen medaille
Mijn zus is zijn begeleidster bij het GGZ.Toch maar even een berichtje gedaan.quote:
Dank je MrsLquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Het RIVM meldt maandag 2.875 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er een stuk minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (3.469).
Ze kunnen het niet BLIJVEN afschuiven op dat testlocaties door de sneeuwval gesloten zijn, toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Het RIVM meldt maandag 2.875 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er een stuk minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (3.469).
A. Nu snap ik van wie je dat advies hebt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus is zijn begeleidster bij het GGZ.Toch maar even een berichtje gedaan.
was dah op je ui, 2 lepels?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar is vandaag weer dicht helaas ook vaccineren kan vandaag nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet BLIJVEN afschuiven op dat testlocaties door de sneeuwval gesloten zijn, toch?
ja nee het gaaat nog 10 dagenquote:
dat was geen oostenrijker,ik weet niet wat isquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren met die man/vrouw afgelopen die zo gevallen was op de knie?
Oh?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is vandaag weer dicht helaas ook vaccineren kan vandaag niet
Ik dacht dat het de laatste dag was. Sorryquote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nee het gaaat nog 10 dagen
en oostenrijker heeft al 2 keer gold
in super-g en abfahrt in 4 dagen
de meiden hebben nog niks
Ik zou het liefste nu naar hem toe gaan om te praten.Maar dat is niet slim.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A. Nu snap ik van wie je dat advies hebt.
Dat maakt het nog wat lastiger voor jou natuurlijk
Is dat een hint.............. wie neemt mij mee uit etenquote:
Oke, Je kan ook niet alles weten ook toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was geen oostenrijker,ik weet niet wat is
Haha neequote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
Is dat een hint.............. wie neemt mij mee uit eten
KLotuh is dat he, is hij nog wel thuis dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefste nu naar hem toe gaan om te praten.Maar dat is niet slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |