De hele dag? Ik had eerder heel lang geleden de hele dag MTV op staan. Nu eigenlijk nooit meer.quote:
Ik help het je hopenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Aliens zijn Pastafari en die zijn relaxed!
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlands
Als je al die kratjes inlevert heb je toch wel een leuk centje voor de moeite van het ruimenquote:
Selfie ToTquote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien moet de mens als slaaf de pasta maken voor hen. Zelf kunnen ze het niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar is het weer een vol kratjequote:Op maandag 15 februari 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je al die kratjes inlevert heb je toch wel een leuk centje voor de moeite van het ruimen
erder was de zender vh1 classic nu heet het mtv 80squote:Op maandag 15 februari 2021 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele dag? Ik had eerder heel lang geleden de hele dag MTV op staan. Nu eigenlijk nooit meer.
Dat verstoord het hele plaatje.quote:
Ik mis eigenlijk wel een krat Grolschquote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verstoord het hele plaatje.
Wel een topzender.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder was de zender vh1 classic nu heet het mtv 80s
Beugels klappen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een krat Grolsch
Geen idee of wij die hier hebben, vroeger had je MTV de hele dag muziek volgens mij nu ook veel reclamequote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder was de zender vh1 classic nu heet het mtv 80s
Hey Mrslquote:
MrsL.quote:
Ik heb een linkje van Mario waar die zender te zien is.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of wij die hier hebben, vroeger had je MTV de hele dag muziek volgens mij nu ook veel reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |