Die zit met haar kop in de strontquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Struis heb maar geopend want duurde een beetje lang
Maak dan Stoere Neukverhalen ipv bla bla .. sjeezusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Daar was ik ook al mee bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Vraag maar aan Benny ik vind het primaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak dan Stoere Neukverhalen ipv bla bla .. sjeezus
Is aan Struisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Benny ik vind het prima
Prima TTquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Benny ik vind het prima
Tis gewoon bla blaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef lyo het volgende:
niet veel inspiratie voor de tt :p (accuraat wel hoor, daar niet van)
Hij is prima , en het duurde langquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon bla bla
Opgeblazen lucht was beter geweest
Thnx daarom maar snel dit gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is prima , en het duurde lang
Nog geen 2 min ... dat staat ook in de OPquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is prima , en het duurde lang
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god die zal je naast je krijgen in de kroeg![]()
Negeren en anders een knietje!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben een paar opnieuw wezen kijken en het duurde gewoon lang , simpelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog geen 2 min ... dat staat ook in de OP
thnxsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Moest je de die ene trein halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Duurde veel langer dan 2 minuten .. ik was inmiddels ook al onderweg ...
Waarom maak jij je zo druk om iets wat allang klaar is?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moest je de die ene trein halen?
geen zeikerige dingen over TTquote:
Oh genoeg meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee precies pffffquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mike is echt een reden om eerder naar huis te gaan. En dat doe ik niet graag
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef danilel het volgende:
[..]
pot pinkakaas, sambal, ketjap, sojasaus, knoflook en melk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Om dat ene beetje respect in een doodsaaie BB , er gebeurd geen moer 24/7 waarom die haastquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zo druk om iets wat allang klaar is?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen zeikerige dingen over TT
. < was ant veugeleh
TT Traagzaad uit Veggel
as je perse wilt moddeh
perse he
ut mod niet
Het duurde lang , TT is prima .. Struis vond het prima , Niemand heeft er een probleem mee en jij welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om dat ene beetje respect in een doodsaaie BB , er gebeurd geen moer 24/7 waarom die haast
Ik zou echt andere kruk opzoeken desnoods aan tafeltje gaan zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh genoeg meegemaakt.
Kwartiertje laten ratelen en dan ineens zeggen; mooi verhaal man, geen woord van gehoord.
Die TT is kutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het duurde lang , TT is prima .. Struis vond het prima , Niemand heeft er een probleem mee en jij wel
Wat onzinnig
Neuhh die tijd is geweest.. vroegâhquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ga klagen in het feedback topic
Snap werkelijk niet waarom ze savonds opnieuw die make up erop moeten smerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dr hoofd is bijna net zo oranje als dr shirt
Heeft hij plastic teeth?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis zielig maar wat zou ik lachen als zijn bovengebit uit zijn mond valt.
Ja, muziek zo hé. Komt in de uitzending. Dus plamuur op die muilen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap werkelijk niet waarom ze savonds opnieuw die make up erop moeten smeren
Ja, kunst gebit...alleen weet ik niet of het een klikgebit is die valt jammer genoeg er niet uit.quote:
Las vanmiddag iets van vacuüm gebit ofzo???quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, kunst gebit...alleen weet ik niet of het een klikgebit is die valt jammer genoeg er niet uit.
Daar heb ik heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las vanmiddag iets van vacuüm gebit ofzo???
ja,ze spuit er spray op om te bruinen, en niemand zegt het eerlijk, ze lijkt wel een sinasappel. ik zou dat gewoon zeggen, net als mensen met rare wenkies of dat je in de hals/nek kan zien dat de troep die je op je gezicht smeert ineens je nek heel wit maakt. ik zeg dat netjes hoor, als het vrienden zijn .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dr hoofd is bijna net zo oranje als dr shirt
Ik oook niequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik heb ik nog nooit van gehoord.
ze deoot en vloekt er aardig op los, slecht voor haar carbonfootprint en karmaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
Naomi haar tandenborstelelke plastic tandenborstel die je ooit gebruikt hebt, bestaat nu nog steeds.. ben ik onlangs te weten gekomen. Ik dacht daarover na en was effe in shock. Please no hate op wat ik nu zeg, wil ook geen hate verspreiden hiermee
gewoon effe depzinnigheid
Die muts speelt te veel met gevoelensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu moet Thomas met Jill gaan vliegeren (?) zegt ze, en ze laat z'n been niet eerder los, tot hij toegeeft
[ afbeelding ]
leuk met bruidsjongen/meisje/nonbinary op de achtergrondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill doet Thomas een huwelijksaanzoek .. wel als grap, dat moge duidelijk zijn.
[ afbeelding ]
Ja dat alles ineens stopt bij de kaaklijn inddquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja,ze spuit er spray op om te bruinen, en niemand zegt het eerlijk, ze lijkt wel een sinasappel. ik zou dat gewoon zeggen, net als mensen met rare wenkies of dat je in de hals/nek kan zien dat de troep die je op je gezicht smeert ineens je nek heel wit maakt. ik zeg dat netjes hoor, als het vrienden zijn .
zweef lekker verder in deze leeghoofdgedachtequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze deoot en vloekt er aardig op los, slecht voor haar carbonfootprint en karma
Nooit zo over nagedacht, maar inderdaad ja. Maar niet teveel bij stilstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
Naomi haar tandenborstelelke plastic tandenborstel die je ooit gebruikt hebt, bestaat nu nog steeds.. ben ik onlangs te weten gekomen. Ik dacht daarover na en was effe in shock. Please no hate op wat ik nu zeg, wil ook geen hate verspreiden hiermee
Het is er eentje die geen nee wil horen....en maar door zeiken....ik wil ik wil ik wil aahh toe ik wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu moet Thomas met Jill gaan vliegeren (?) zegt ze, en ze laat z'n been niet eerder los, tot hij toegeeft
[ afbeelding ]
Wat is er met haar tandenborstel?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Of mensen die uit hun mond ruiken, ook zo iets!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja,ze spuit er spray op om te bruinen, en niemand zegt het eerlijk, ze lijkt wel een sinasappel. ik zou dat gewoon zeggen, net als mensen met rare wenkies of dat je in de hals/nek kan zien dat de troep die je op je gezicht smeert ineens je nek heel wit maakt. ik zeg dat netjes hoor, als het vrienden zijn .
Schijn je leuke opzetstukjes voor te hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er met haar tandenborstel?
Die vloeken zijn recyclebaar dus dat maakt niet uit!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze deoot en vloekt er aardig op los, slecht voor haar carbonfootprint en karma
volgens. Miesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schijn je leuke opzetstukjes voor te hebben
Aandachtsorgelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij/het moet ook weer meedoen hoor..
Zet je bril opquote:
Ik zat ook te kijken maar dacht dat ik een houten steel zag vorige keer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schijn je leuke opzetstukjes voor te hebben
Dat moest, BB heeft veel kleding eruit gehaald, met kleur mocht alleen als het effen was, meerdere kleuren in 1 shirt mocht al weer niet, dus oranje t shirt mocht wel maar zat er nog een kleur in dan weer niet, ze klaagden over het feit dat bb de helft kleding eruit gehaald hadquote:
Seks engiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vegan opzetstukjes? Van broccoli ofzo?
die is van bamboo denk ik (of hout)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er met haar tandenborstel?
Nee speciaal voor vrouwen...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
ow ik had tijdje terug begrepen dat er aan ze was gevraagd niet teveel zwart te dragenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat moest, BB heeft veel kleding eruit gehaald, met kleur mocht alleen als het effen was, meerdere kleuren in 1 shirt mocht al weer niet, dus oranje t shirt mocht wel maar zat er nog een kleur in dan weer niet, ze klaagden over het feit dat bb de helft kleding eruit gehaald had
Het is meer met patroontjes, dat kan maar ik zie genoeg kleurenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat moest, BB heeft veel kleding eruit gehaald, met kleur mocht alleen als het effen was, meerdere kleuren in 1 shirt mocht al weer niet, dus oranje t shirt mocht wel maar zat er nog een kleur in dan weer niet, ze klaagden over het feit dat bb de helft kleding eruit gehaald had
Ah dankjequote:
Geen ravequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:35 schreef suzi1 het volgende:
ze proberen nieuw genre erin te blazen, rave
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Rave bestaat al heul langquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht dat matt dat zei. vond ik een beetje dom
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:37 schreef rinardo het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
hebben allemaal wat in kunnen brengen en nick kiest daar ook wat van uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dansen op de nummers die Nick heeft gekozen toch
Je echt drie keer niks, ben je net warm en houdt het weer op. Echt jammer.quote:
Zullen toch wel meer dan 10 nummers zijn?quote:
Kan het wel voorstellen dat je de oude kleding niet gelijk weggooit, ligt ook een beetje aan hoe lang het geleden is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:41 schreef rinardo het volgende:
jezus die schouders van dat overhemd van tjerkel zitten half op zn bovenarmen, heeft ie naar zn maagverkleining geen geld gehad voor nieuwe kleding ofzo
De prijs was 10 nummersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zullen toch wel meer dan 10 nummers zijn?
Dat klopt wel maar dat geloof ik bij Jerrel niet. Dit is bewustquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan het wel voorstellen dat je de oude kleding niet gelijk weggooit, lig ook een beetje aan hoe lang het geleden is.
Die ze mochten kiezen toch? 10 nummers draaien zou echt waardeloos zijnquote:
Slechte keuze dan!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar dat geloof ik bij Jerrel niet. Dit is bewust
Echt héquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor mafketel..
Dat is 40 minuten, precies genoeg voor een knalfuifquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die ze mochten kiezen toch? 10 nummers draaien zou echt waardeloos zijn
Dat zei ik net toch ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die ze mochten kiezen toch? 10 nummers draaien zou echt waardeloos zijn
Jill is de drag queen daarquote:
Dat betekent toch niet dat er maar 10 nummers gedraaid gaan worden? Of heb ik iets gemist?quote:
Dat betekend het iddquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat er maar 10 nummers gedraaid gaan worden? Of heb ik iets gemist?
Dat wel.quote:
man man manquote:
Het is ze naar het hoofd gestegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas is aan het gamen... Benieuwd of ze alle zes overeen gaan komen
Zolang ze maar niet 2x dezelfde hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
Jill nu wel opeens op Nick?
En Jerrel op Julie?
Ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik kan er wel 10 verzinnen die zo'n 12 minuten per stuk duren.
of hij speelt meequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
Buiten zegt nick tegen die Matt , die ene naam is niet zo moeilijk die weet iedereen wel, ja zegt Matt dat weten we inderdaad wel . maar die 2e naam..... dit betekend dus eigenlijk dat Matt ook op Jerrel gaat
Nick moet zijn mond houden. Sukkel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
Buiten zegt nick tegen die Matt , die ene naam is niet zo moeilijk die weet iedereen wel, ja zegt Matt dat weten we inderdaad wel . maar die 2e naam..... dit betekend dus eigenlijk dat Matt ook op Jerrel gaat
Of Mikequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
Buiten stream 2 zegt nick tegen die Matt , die ene naam is niet zo moeilijk die weet iedereen wel, ja zegt Matt dat weten we inderdaad wel . maar die 2e naam..... dit betekend dus eigenlijk dat Matt ook op Jerrel gaat
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:17 schreef Sangha het volgende:
Nou wat kan die gozer blaten zeg, een hoop wol maar weinig... uhm hoe gaat dat gezegde ook weer.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt heeft al een paar keer laten blijken niet zo'n fan te zijn van Jerrel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
Buiten stream 2 zegt nick tegen die Matt , die ene naam is niet zo moeilijk die weet iedereen wel, ja zegt Matt dat weten we inderdaad wel . maar die 2e naam..... dit betekend dus eigenlijk dat Matt ook op Jerrel gaat
na 5 dgn al als een papa voor hemquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Jerrel huilde echt om Patje, anderen hadden krokodillentranen
Volgens mij bedoelt hij Michel....en dan nog een 2e naam.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef rinardo het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:17 schreef Sangha het volgende:
Nou wat kan die gozer blaten zeg, een hoop wol maar weinig... uhm hoe gaat dat gezegde ook weer.
[..]CUL !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
en nu zit michel met een opstandige puberzoonquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
na 5 dgn al als een papa voor hem
Mike wil bij de Belgen horen dus zal vast daar in meegaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
We weten nog steeds niet wat Mike ga doen.
Hij miste hem ook vreselijk toen hij 10minuten uit het huis was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
na 5 dgn al als een papa voor hem
Mike wil Michel weg en dan de grote man worden bij K3.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike wil bij de Belgen horen dus zal vast daar in meegaan
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
We weten nog steeds niet wat Mike ga doen.
Gisteren zei hij nog dat hij Michel en Liese liever gisteren kwijt was dan vandaag.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike wil bij de Belgen horen dus zal vast daar in meegaan
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jerrel gaat psycholgie studeren
Dat gaat em niet lukken en dat weet hij.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mike wil Michel weg en dan de grote man worden bij K3.
Dat zei hij met een knipoog he?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jerrel gaat psycholgie studeren
Krolse katquote:
Ze heeft een vriend die ze gere ziet!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:59 schreef Shola het volgende:
[..]
Wanneer gaan die twee met de duimpjes omhoog...?
Lies en Naomi mogen blijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop het dat Mike mee gaat met K3 dan kunnen de kleuters 1 voor 1 naar huis
Die wordt echt niet ingelicht!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar valt meer te neuken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wordt echt niet ingelicht!
K5 till the end!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lies en Naomi mogen blijven
Rest kan weg
Nee, dit is een filmpje van de aftermath.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/x7z9kpx
Gelukkig wel beelden van
Het gesprekje van daarnet is volgens mij damage control omdat hij aan de verliezende hand is.
Wellicht gewoon een kwestie van tijd voor z'n karakter opnieuw komt bovendrijven en het weer ontploft.
Mooiste roos die er is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:03 schreef Tourniquet het volgende:
Pioenrozen bestaan volgens Mike niet in Nederland.
Echt hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Plompe Lori heeft nog nooit van pioenrozen gehoord.
Jammer dat ze niet bestaan in Nederland.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:04 schreef puzziepie het volgende:
Mike weet niet wat pioenrozen zijn
Mijn favo bloemen
kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de muziek?
en de biertjes plus een pak zuurwaain
was dat heute ?
Jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet bestaan in Nederland.![]()
(volgens Mike dan)
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou een tevreden mens zijn als Nick, Michel, Naomi en Jill bij de laatste 4 zitten
En Liese als 5e laatste bewoner en 6e bewoner een Thomas of een Zoey.
Mooi kan ik mee leven. Alleen zou ik Jill omruilen voor Liese.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou een tevreden mens zijn als Nick, Michel, Naomi en Jill bij de laatste 4 zitten
En Liese als 5e laatste bewoner en 6e bewoner een Thomas of een Zoey.
Liese hoort in de finale vind ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi kan ik mee leven. Alleen zou ik Jill omruilen voor Liese.
Nietesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:08 schreef DKUp het volgende:
Liese mag er zo snel mogelijk uitgaan alsjeblieft
ja, goed, binnen , neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:08 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond COS! Poosje druk geweest met andere zaken.
Kan iemand met up te speed brengen?
- Leeft Jerrol nog? Hoe is zijn bloedsuiker? Aan welke kant van het hek bevind hij zich?
- Is er al geneukt?
Ik dacht dat ik meer vragen zou hebben, maar dat is het eigenlijk wel
Vorige nominatie was toch ook Nick en Michel ?? Of was het Michel en Juliquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:08 schreef Toweler het volgende:
Jill wilde toch niet op Nick stemmen zei ze gisteren en nu wel
10 nummersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:09 schreef DDuiveltje het volgende:
wat is de prijs van Nick dan? heb ik eroverheen gelezen?
Hmmm, dat is... kut, kut, kut, ... niet geheel onverwacht.quote:
Omdat Zoey tegen Thomas heeft gezegd op Michel en Nick te willen stemmen...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:08 schreef Toweler het volgende:
Zou er vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese hoort in de finale vind ik
10 liedjes ingeleverd voor feestje van vanavondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:09 schreef DDuiveltje het volgende:
wat is de prijs van Nick dan? heb ik eroverheen gelezen?
ooohh cool , bedankt!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
10 liedjes ingeleverd voor feestje van vanavond
Ga, ervan genieten....zal weleens mijn laatste in BB worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
10 liedjes ingeleverd voor feestje van vanavond
nopequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmmm, dat is... kut, kut, kut, ... niet geheel onverwacht.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Ja prima maar dan wel Mike muten graagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat BB er vanavond met de liedjes ook een zak coke in gooit.
Of een liter GHB...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Gisteren zei Jill niet op Nick te willen stemmen inderdaad. Maarja, die is vrij snel omgeluld natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:08 schreef Toweler het volgende:
Amaiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:08 schreef DKUp het volgende:
Liese mag er zo snel mogelijk uitgaan alsjeblieft
Das niet veelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
7 flesjes bier en 2 flessen wijn.
Dat drink ik in me uppie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
7 flesjes bier en 2 flessen wijn.
6 bier en een fles wijn. Proostquote:
een LITER?quote:
dat willen we juistquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Stel je voor dat het gaat escaleren..
Feest...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow het is al kwart over negen..het feest is nu...
Ik moet nog avondeten...
Tja, hebben ze zelf uitgekozen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:18 schreef suzi1 het volgende:
wat een kutmuziek, als je het al muziek mag noemen
kwart over 10 is het afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |