Die zit met haar kop in de strontquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Struis heb maar geopend want duurde een beetje lang
Maak dan Stoere Neukverhalen ipv bla bla .. sjeezusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Daar was ik ook al mee bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Vraag maar aan Benny ik vind het primaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak dan Stoere Neukverhalen ipv bla bla .. sjeezus
Is aan Struisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Benny ik vind het prima
Prima TTquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Benny ik vind het prima
Tis gewoon bla blaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef lyo het volgende:
niet veel inspiratie voor de tt :p (accuraat wel hoor, daar niet van)
Hij is prima , en het duurde langquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon bla bla
Opgeblazen lucht was beter geweest
Thnx daarom maar snel dit gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is prima , en het duurde lang
Nog geen 2 min ... dat staat ook in de OPquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is prima , en het duurde lang
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god die zal je naast je krijgen in de kroeg![]()
Negeren en anders een knietje!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben een paar opnieuw wezen kijken en het duurde gewoon lang , simpelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog geen 2 min ... dat staat ook in de OP
thnxsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Moest je de die ene trein halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Duurde veel langer dan 2 minuten .. ik was inmiddels ook al onderweg ...
Waarom maak jij je zo druk om iets wat allang klaar is?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moest je de die ene trein halen?
geen zeikerige dingen over TTquote:
Oh genoeg meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee precies pffffquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mike is echt een reden om eerder naar huis te gaan. En dat doe ik niet graag
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef danilel het volgende:
[..]
pot pinkakaas, sambal, ketjap, sojasaus, knoflook en melk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Om dat ene beetje respect in een doodsaaie BB , er gebeurd geen moer 24/7 waarom die haastquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zo druk om iets wat allang klaar is?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen zeikerige dingen over TT
. < was ant veugeleh
TT Traagzaad uit Veggel
as je perse wilt moddeh
perse he
ut mod niet
Het duurde lang , TT is prima .. Struis vond het prima , Niemand heeft er een probleem mee en jij welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om dat ene beetje respect in een doodsaaie BB , er gebeurd geen moer 24/7 waarom die haast
Ik zou echt andere kruk opzoeken desnoods aan tafeltje gaan zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh genoeg meegemaakt.
Kwartiertje laten ratelen en dan ineens zeggen; mooi verhaal man, geen woord van gehoord.
Die TT is kutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het duurde lang , TT is prima .. Struis vond het prima , Niemand heeft er een probleem mee en jij wel
Wat onzinnig
Neuhh die tijd is geweest.. vroegâhquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ga klagen in het feedback topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |