Die zit met haar kop in de strontquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Struis heb maar geopend want duurde een beetje lang
Maak dan Stoere Neukverhalen ipv bla bla .. sjeezusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Daar was ik ook al mee bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Vraag maar aan Benny ik vind het primaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maak dan Stoere Neukverhalen ipv bla bla .. sjeezus
Is aan Struisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Benny ik vind het prima
Prima TTquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Benny ik vind het prima
Tis gewoon bla blaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef lyo het volgende:
niet veel inspiratie voor de tt :p (accuraat wel hoor, daar niet van)
Hij is prima , en het duurde langquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon bla bla
Opgeblazen lucht was beter geweest
Thnx daarom maar snel dit gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is prima , en het duurde lang
Nog geen 2 min ... dat staat ook in de OPquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is prima , en het duurde lang
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god die zal je naast je krijgen in de kroeg![]()
Negeren en anders een knietje!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben een paar opnieuw wezen kijken en het duurde gewoon lang , simpelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog geen 2 min ... dat staat ook in de OP
thnxsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
Moest je de die ene trein halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Duurde veel langer dan 2 minuten .. ik was inmiddels ook al onderweg ...
Waarom maak jij je zo druk om iets wat allang klaar is?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moest je de die ene trein halen?
geen zeikerige dingen over TTquote:
Oh genoeg meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee precies pffffquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mike is echt een reden om eerder naar huis te gaan. En dat doe ik niet graag
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef danilel het volgende:
[..]
pot pinkakaas, sambal, ketjap, sojasaus, knoflook en melk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Om dat ene beetje respect in een doodsaaie BB , er gebeurd geen moer 24/7 waarom die haastquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zo druk om iets wat allang klaar is?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen zeikerige dingen over TT
. < was ant veugeleh
TT Traagzaad uit Veggel
as je perse wilt moddeh
perse he
ut mod niet
Het duurde lang , TT is prima .. Struis vond het prima , Niemand heeft er een probleem mee en jij welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om dat ene beetje respect in een doodsaaie BB , er gebeurd geen moer 24/7 waarom die haast
Ik zou echt andere kruk opzoeken desnoods aan tafeltje gaan zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh genoeg meegemaakt.
Kwartiertje laten ratelen en dan ineens zeggen; mooi verhaal man, geen woord van gehoord.
Die TT is kutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het duurde lang , TT is prima .. Struis vond het prima , Niemand heeft er een probleem mee en jij wel
Wat onzinnig
Neuhh die tijd is geweest.. vroegāhquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ga klagen in het feedback topic
Snap werkelijk niet waarom ze savonds opnieuw die make up erop moeten smerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dr hoofd is bijna net zo oranje als dr shirt
Heeft hij plastic teeth?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis zielig maar wat zou ik lachen als zijn bovengebit uit zijn mond valt.
Ja, muziek zo hé. Komt in de uitzending. Dus plamuur op die muilen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap werkelijk niet waarom ze savonds opnieuw die make up erop moeten smeren
Ja, kunst gebit...alleen weet ik niet of het een klikgebit is die valt jammer genoeg er niet uit.quote:
Las vanmiddag iets van vacuüm gebit ofzo???quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, kunst gebit...alleen weet ik niet of het een klikgebit is die valt jammer genoeg er niet uit.
Daar heb ik heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las vanmiddag iets van vacuüm gebit ofzo???
ja,ze spuit er spray op om te bruinen, en niemand zegt het eerlijk, ze lijkt wel een sinasappel. ik zou dat gewoon zeggen, net als mensen met rare wenkies of dat je in de hals/nek kan zien dat de troep die je op je gezicht smeert ineens je nek heel wit maakt. ik zeg dat netjes hoor, als het vrienden zijn .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dr hoofd is bijna net zo oranje als dr shirt
Ik oook niequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik heb ik nog nooit van gehoord.
ze deoot en vloekt er aardig op los, slecht voor haar carbonfootprint en karmaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
Naomi haar tandenborstelelke plastic tandenborstel die je ooit gebruikt hebt, bestaat nu nog steeds.. ben ik onlangs te weten gekomen. Ik dacht daarover na en was effe in shock. Please no hate op wat ik nu zeg, wil ook geen hate verspreiden hiermee
gewoon effe depzinnigheid
Die muts speelt te veel met gevoelensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu moet Thomas met Jill gaan vliegeren (?) zegt ze, en ze laat z'n been niet eerder los, tot hij toegeeft
[ afbeelding ]
leuk met bruidsjongen/meisje/nonbinary op de achtergrondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill doet Thomas een huwelijksaanzoek .. wel als grap, dat moge duidelijk zijn.
[ afbeelding ]
Ja dat alles ineens stopt bij de kaaklijn inddquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja,ze spuit er spray op om te bruinen, en niemand zegt het eerlijk, ze lijkt wel een sinasappel. ik zou dat gewoon zeggen, net als mensen met rare wenkies of dat je in de hals/nek kan zien dat de troep die je op je gezicht smeert ineens je nek heel wit maakt. ik zeg dat netjes hoor, als het vrienden zijn .
zweef lekker verder in deze leeghoofdgedachtequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze deoot en vloekt er aardig op los, slecht voor haar carbonfootprint en karma
Nooit zo over nagedacht, maar inderdaad ja. Maar niet teveel bij stilstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
Naomi haar tandenborstelelke plastic tandenborstel die je ooit gebruikt hebt, bestaat nu nog steeds.. ben ik onlangs te weten gekomen. Ik dacht daarover na en was effe in shock. Please no hate op wat ik nu zeg, wil ook geen hate verspreiden hiermee
Het is er eentje die geen nee wil horen....en maar door zeiken....ik wil ik wil ik wil aahh toe ik wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu moet Thomas met Jill gaan vliegeren (?) zegt ze, en ze laat z'n been niet eerder los, tot hij toegeeft
[ afbeelding ]
Wat is er met haar tandenborstel?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Of mensen die uit hun mond ruiken, ook zo iets!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja,ze spuit er spray op om te bruinen, en niemand zegt het eerlijk, ze lijkt wel een sinasappel. ik zou dat gewoon zeggen, net als mensen met rare wenkies of dat je in de hals/nek kan zien dat de troep die je op je gezicht smeert ineens je nek heel wit maakt. ik zeg dat netjes hoor, als het vrienden zijn .
Schijn je leuke opzetstukjes voor te hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er met haar tandenborstel?
Die vloeken zijn recyclebaar dus dat maakt niet uit!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze deoot en vloekt er aardig op los, slecht voor haar carbonfootprint en karma
volgens. Miesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schijn je leuke opzetstukjes voor te hebben
Aandachtsorgelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij/het moet ook weer meedoen hoor..
Zet je bril opquote:
Ik zat ook te kijken maar dacht dat ik een houten steel zag vorige keer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:25 schreef lyo het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schijn je leuke opzetstukjes voor te hebben
Dat moest, BB heeft veel kleding eruit gehaald, met kleur mocht alleen als het effen was, meerdere kleuren in 1 shirt mocht al weer niet, dus oranje t shirt mocht wel maar zat er nog een kleur in dan weer niet, ze klaagden over het feit dat bb de helft kleding eruit gehaald hadquote:
Seks engiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vegan opzetstukjes? Van broccoli ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |