klopt ja my bad....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verslaving is toch ook een ziekte?
Niet goed gecorrigeerd.quote:
Ze hebben al bijna een jaar gehad om af te vallenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef Vasilevski het volgende:
Te dikke mensen kun je op korte termijn toch niet meer zo veel aan doen. Je verwacht niet van tevoren dat er een pandemie komt waardoor deze mensen bovengemiddeld op de ic belanden. Is leuk om voor na covid over na te denken, maar voor nu moeten we er maar gewoon mee dealen.
Toch frustrerend. Zou een aanvulling zijn. Je bent dan als land wel het overzicht kwijt, maar als individu is het natuurlijk super om snel te kunnen weten of je besmettelijk bent.quote:Hoe betrouwbaar is een thuistest?
Er zijn intussen veel antigeensneltesten op de markt, en tussen de kwaliteit van de verschillende fabrikanten kan verschil zitten, zeggen experts. De meeste antigeentesten (mits ze goed worden uitgevoerd) scoren boven de 90 procent op betrouwbaarheid.
[.]]
Wat zijn de belemmeringen?
De huidige wet- en regelgeving vormt een obstakel. "De huidige CE-gekeurde antigeentesten zijn momenteel niet toegestaan voor zelfafname. Hiervoor dient het juridische kader mogelijk aangepast te worden, dit dient uitgezocht te worden", schreef het Outbreak Management Team op 7 februari.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben al bijna een jaar gehad om af te vallen
Wel als die dikkerdjes proberen te schaatsen omdat ze hier gelezen hebben dat ze moeten afvallen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef Noek het volgende:
[..]Is het ijs aan de vaart al aan gort?
Nog niet, lijkt me wel een hele belangrijke bijdrage aan normaliteit zolang er nog geen vaccins aan iedereen aangeboden zijn. En ik zie dat ik het nu eens roerend eens ben met Rosanne Hertzberger.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Goedkoop en snel, toch laat de coronathuistest op zich wachten
[..]
Toch frustrerend. Zou een aanvulling zijn. Je bent dan als land wel het overzicht kwijt, maar als individu is het natuurlijk super om snel te kunnen weten of je besmettelijk bent.
Zijn er hier al ervaringen met thuistesten?
prima cijfers !quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef Noordzijde het volgende:
510 op de IC nu volgens NICE. Daalt nog steeds lekker door.
Als kroeg en sportschool je leven bepalen, is dat gewoon intens triest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:12 schreef popje het volgende:
[..]
Nee voor Covid had je kennelijk geen leven
Helaas is dat aantal sinds vanochtend nog aardig omhoog gegaan .... ....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef Noordzijde het volgende:
510 op de IC nu volgens NICE. Daalt nog steeds lekker door.
quote:How well will vaccines work?
Covid-19 may become endemic. Governments need to start thinking about how to cope
Even miracles have their limits. Vaccines against the coronavirus have arrived sooner and worked better than many people dared hope. Without them, the pandemic threatened to take more than 150m lives. And yet, while the world rolls up a sleeve, it has become clear that expecting vaccines to see off covid-19 is mistaken. Instead the disease will circulate for years, and seems likely to become endemic. When covid-19 first struck, governments were caught by surprise. Now they need to think ahead.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Vreemd hè, zoveel mensen, zoveel wensen. En er zullen ongetwijfeld zijn die jouw levensstijl ook triest noemen. Zijn we allemaal uiteindelijk triest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als kroeg en sportschool je leven bepalen, is dat gewoon intens triest.
De tering
Wellicht; ik haal echter nog geen DDR-vergelijkingen (of erger) van stal. Laat staan dat ik zit te turven hoeveel van die vervelende bejaarden de pijp uit gaan om daarna een victoriedansje te kraaien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Vreemd hè, zoveel mensen, zoveel wensen. En er zullen ongetwijfeld zijn die jouw levensstijl ook triest noemen. Zijn we allemaal uiteindelijk triest.
Kijk, we zoeken gewoon de overeenkomsten: we zijn allemaal triestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Vreemd hè, zoveel mensen, zoveel wensen. En er zullen ongetwijfeld zijn die jouw levensstijl ook triest noemen. Zijn we allemaal uiteindelijk triest.
Dat niveau waar jij je zo aan ergert verlaag je je ook regelmatig toe. Allemaal prima, en je bent niet de enige, maar dan neemt iedereen elkaar uiteindelijk steeds minder serieus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht; ik haal echter nog geen DDR-vergelijkingen (of erger) van stal. Laat staan dat ik zit te turven hoeveel van die vervelende bejaarden de pijp uit gaan om daarna een victoriedansje te kraaien.
Wellicht baseer ik mijn reacties hier gewoon op wat ik allemaal lees.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:06 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat niveau waar jij je zo aan ergert verlaag je je ook regelmatig toe. Allemaal prima, en je bent niet de enige, maar dan neemt iedereen elkaar uiteindelijk steeds minder serieus.
NICE staat nu op 514...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas is dat aantal sinds vanochtend nog aardig omhoog gegaan .... ....
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:54 schreef Noek het volgende:
Morbide obese mensen zijn ziek hè? Dit gaat zoveel verder dan wat minder eten.
Daarmee redden zij het nl niet en dat heeft alles te maken met een ontregeling van het lijf wat je niet zo even kan fiksen.
En nu politie. Iemand heeft een melding gemaakt vanwege de harde muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Wij wonen aan het water (ijs nu dus) en gisteren heeft het dorpscomité grote bouwlampen neergezet en nu wordt er een muziekinstallatie neergezet. De halve regio komt hier nu om te schaatsen.![]()
terechtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En nu politie. Iemand heeft een melding gemaakt vanwege de harde muziek
Kun je dan ook boetes uitdelen voor dommigheid?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En nu politie. Iemand heeft een melding gemaakt vanwege de harde muziek
Of je houdt je aan de regels en krijgt geen boete. Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees op het AD blog dat politie en BOA's overal bekeuringen aan het uitdelen zijn.
Respect hoor.. lekker in deze tijden de burgers nog meer geld afhandig maken omdat ze wat plezier willen hebben.
De echte helden.. hoe kunnen ze savonds nog lekker slapen vraag je je af.
als je zo achterlijk parkeert zodat de hulpdiensten er niet meer langs kunnen ondanks de waarschuwingen om dat niet doen, zijn zulke boetes gewoon terecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees op het AD blog dat politie en BOA's overal bekeuringen aan het uitdelen zijn.
Respect hoor.. lekker in deze tijden de burgers nog meer geld afhandig maken omdat ze wat plezier willen hebben.
Regels zijn er natuurlijk niet voor niets. Maar ik vind het ook wat overdreven dat je uberhaupt beboet kan worden omdat je buiten wat plezier aan het maken bent. Mja, ze hebben ervoor gekozen om het verboden te maken, dus dan is het niet gek dat ze het handhaven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 4.194 nieuw gemelde positieve testen
- 182 nieuwe ziekenhuisopnames
- 32 nieuwe IC-opnames
- 66 nieuwe overlijdens
Hier reed de politie ook langs het kanaal waar iedereen aan het schaatsen was.... Maar deden gelukkig verder niets.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Nogal kromme cijfers natuurlijk begin deze weekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 2 februari tot en met 8 februari:
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%
dinsdag: 3.561
woensdag: 4.013
donderdag: 4.196
vrijdag: 4.326
zaterdag: 4.075
zondag: 3.934
maandag: 2.221
totaal: 26.326
Besmettingcijfers dinsdag 9 februari tot en met 15 februari:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervoor: -11,5%
dinsdag: 1.744
woensdag: 3.183
donderdag: 4.396
vrijdag: 4.341
zaterdag: 4.194
zondag:
maandag:
totaal: 25.000 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
we blijven al 3 weken in de +4000 hangen, even de uitschieters niet meegeteld.quote:
Was toch al aangegeven dat het niet alleen kromme cijfers zouden zijn aan het begin van de week, maar ook de rest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogal kromme cijfers natuurlijk begin deze week
Ik begrijp het niet helemaal. Op Pletdecurve zie je op 8 en 9 februari gewoon 2000 besmettingen. Alle teststraten waren toch dicht en ik dacht dat die site de ‘echte’ besmettingen van die dag weergaf?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?
Begin van de week te laag vanwege de sneeuwval. Testen zijn de afgelopen dagen ingehaald, dus de cijfers van gisteren en vandaag zijn waarschijnlijk weer hoger dan dat ze normaal zouden zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogal kromme cijfers natuurlijk begin deze week
Uitstekende cijfers weer moet ik zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 4.229
Totaal: 1.025.837 (+4.194 ivm -35 corr.)
Perc. positief 09 feb - 11 feb: 11,1%
Opgenomen: 182
Huidig: 1.325 (-45)
Opgenomen op IC: 32
Huidig: 538 (+4)
Overleden: 67
Totaal: 14.793
https://twitter.com/mzelst/status/1360593623507750916
Misschien was het zonder avondklok wel 5000 gemiddeldquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we blijven al 3 weken in de +4000 hangen, even de uitschieters niet meegeteld.
Die avondklok helpt niks, anders dan boetes/geld in het laatje
Hingen we voor de sneeuw niet ook tussen 4 en 5K? Ik denk eigenlijk dat dit het wel zo’n beetje is voor februari. Laat het voorjaar maar snel komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?
Gezellig! Ik ga me ook zo omkleden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag een rondje wezen wandelen hier in het Brabantse: zeker 5 adressen gespot waar een partytent buiten stond met statafels, alcohol, carnavalsmuziek en verklede groepen volwassenen
idd, een plateauquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
OMG, voor de avondklok zaten we ook al in de +4000quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien was het zonder avondklok wel 5000 gemiddeld
Super belangrijke info! Mijn dag is compleet nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ga me ook zo omkleden.
Als je afgelopen zondag naar Lubach hebt gekeken, weet je wat de preventieparadox is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG, voor de avondklok zaten we ook al in de +4000
die kijk ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je afgelopen zondag naar Lubach hebt gekeken, weet je wat de preventieparadox is.
Precies, dit is gewoon een aanlooptijd naar het moment dat het gaat werken. Ik denk dat hij verlengd moet worden tot 1 april.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als de avondklok nog steeds niet werkt is het tijd deze nog langer te verlengen
Maar als de avondklok wel werkt is het tijd deze nog langer te verlengenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Maar toen was de Britse mutatie minder actief.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG, voor de avondklok zaten we ook al in de +4000
2022 dan toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Precies, dit is gewoon een aanlooptijd naar het moment dat het gaat werken. Ik denk dat hij verlengd moet worden tot 1 april.
dat is die in de UK ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar toen was de Britse mutatie minder actief.
Best knap dat je in één zin de gedachtengang van het kabinet weet samen te vatten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Pas op! Het virus sleet en schaatst niet alleen mee, het heeft zich ook verkleed en drinkt graag een pilsje of schrobbelèr mee!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag een rondje wezen wandelen hier in het Brabantse: zeker 5 adressen gespot waar een partytent buiten stond met statafels, alcohol, carnavalsmuziek en verklede groepen volwassenen
Wat bij J&J gebeurt is en dat stond gewoon in de NYT. Is dat de VS investeert bedrag x maar op voorwaarde dat de eerste 200 miljoen dosissen voor hun zijn. Waar ze ook gewoon voor betalen. De EU heeft alleen maar x aantal dosissen gekocht maar nooit er in geïnvesteerd. Dan kom je gewoon achter te staan. Want als J&J niet die eerste 200 miljoen levert moeten ze de investering terug betalen. 3 keer raden waar de eerste 200 miljoen dosissen heen gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet wilden investeren? Ze hebben letterlijk honderden miljoenen euro's op voorhand overgemaakt naar de leveranciers om de productie voor te financieren. Zonder maar 1 vaccin te zien.
Dat leveranciers vervolgens met het geld aan de haal gaan om andere landen eerder te leveren die mogelijk meer betalen voor het vaccin, omdat het contract misschien niet dicht genoeg zat, is een andere discussie.
Reed net door Raamsdonk. Klein dorp. Was daar goed druk op straat. Meerdere jongeren bier drinkend. Hoop verkleed. Ben benieuwd naar de cijfers komende weken in Brabant. Al verwacht ik buiten niet al te veel problemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh die ja, met een verdubbeling iedere 6 dagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar toen was de Britse mutatie minder actief.
omdat er geen enkel alternatief is in de politiek helaas. D66 heeft een dictator/heks. PVV/fvd is niet serieus te nemen. Op rechts is er dus 0.0 .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Uit recent kiezersonderzoek blijkt trouwens dat het fantastisch gaat met de VVD in de peilingen. Dat vind ik best opmerkelijk. Als je tv kijkt, kranten leest en deze topicreeks volgt, dan krijg je het idee dat er veel onvrede is. De meerderheid van de bevolking lijkt daarentegen het huidige (corona-)beleid wel prima te vinden en blij te zijn met Rutte.
dat Britse variant verhaal wordt nu wel ontmaskerd, tijd voor een andere boze supergevaarlijke variant.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef halfway het volgende:
[..]
Oh die ja, met een verdubbeling iedere 6 dagen.
OMG wat een bullshit![]()
Jaap had het toch goed !quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
uitstekend ? niet echt hoor....nog een hele lange weg te gaan op deze manierquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Uitstekende cijfers weer moet ik zeggen
https://eenvandaag.avrotr(...)brazilie-is-geweest/quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat Britse variant verhaal wordt nu wel ontmaskerd, tijd voor een andere boze supergevaarlijke variant.
Deze cijfers mag je gewoon uitstekend noemen. Zitten veel vertraagde testuitslagen bij. En als we Meneertje Van Dissel mochten geloven moesten we nu op 160.000 besmettingen per dag hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
uitstekend ? niet echt hoor....nog een hele lange weg te gaan op deze manier
Hoeveel dan? Percentage? Heb je daar cijfers van of is dit uit de losse pols?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Oliver23 het volgende:
Zitten veel vertraagde testuitslagen bij.
zelfs twee, lockdown tot 1 juni, denk ik!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)brazilie-is-geweest/
https://www.rivm.nl/nieuw(...)gesteld-in-nederland
Tadaaa
snap niet dat die gast niet ontslagen is, zoveel fouten gemaakt/gezegd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze cijfers mag je gewoon uitstekend noemen. Zitten veel vertraagde testuitslagen bij. En als we Meneertje Van Dissel mochten geloven moesten we nu op 160.000 besmettingen per dag hebben
Ach je moet maar zo denken, als het 1000 besmettingen waren geweest had het ook niets uitgemaakt nu de eventuele, potentiële, waarschijnlijke, mogelijke derde golf voor de deur staat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
uitstekend ? niet echt hoor....nog een hele lange weg te gaan op deze manier
denk dat het weer een grote rol speelt op het gedrag van mensen. Meer buiten, ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Scrummie het volgende:
We hadden nu al rond de 3k moeten zitten voor mijn gevoel. Gaat niet gebeuren lijkt erop.
Dat is pas sinds 4 dagen met die zon. Daarvoor waren ze juist meer binnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat het weer een grote rol speelt op het gedrag van mensen. Meer buiten, ramen en deuren open.
Dus moet je niet op 250.000 inentingen per week blijven hangen. mag hopen dat Hugo op de achtergrond bezig is, meer vaccins te kopen, om de EU heen wel te verstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, als het 1000 besmettingen waren geweest had het ook niets uitgemaakt nu de eventuele, potentiële, waarschijnlijke, mogelijke derde golf voor de deur staat.
ik doe mijn ramen en deuren niet open bij -5quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat het weer een grote rol speelt op het gedrag van mensen. Meer buiten, ramen en deuren open.
ik doel meer op de lente en zomer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is pas sinds 4 dagen met die zon. Daarvoor waren ze juist meer binnen.
De leveringen komen langzaam maar zeker op gang, dus dat komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus moet je niet op 250.000 inentingen per week blijven hangen. mag hopen dat Hugo op de achtergrond bezig is, meer vaccins te kopen, om de EU heen wel te verstaan.
Moet je volgens mij ook 2 weken vasthouden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
Als we de ziekenhuisopnames nu weten te halveren mogen we een stapje naar beneden in de Hugo index
maat van me kreeg vorige week zijn vader op bezoek, afstand gehouden en toch besmet geraakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef halfway het volgende:
Om besmet te raken zijn er minimaal 2 geweest die zich niet aan de regels hielden.
Met 250.000 inentingen per week kunnen we in Mei de hele boel opengooieen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus moet je niet op 250.000 inentingen per week blijven hangen. mag hopen dat Hugo op de achtergrond bezig is, meer vaccins te kopen, om de EU heen wel te verstaan.
Gewoon een sneeuwstorm veroorzakenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:00 schreef halfway het volgende:
[..]
Moet je volgens mij ook 2 weken vasthouden.
die laatste zin lijkt wel van Hugoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De leveringen komen langzaam maar zeker op gang, dus dat komt vast wel goed.
Ah zo, ja ik las het verkeerd. Alsof het daardoor nu minder is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik doel meer op de lente en zomer.
Tenzij er een gezinslid is besmet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef halfway het volgende:
Om besmet te raken zijn er minimaal 2 geweest die zich niet aan de regels hielden.
Je kunt moeiljk mensen de schuld van een besmetting geven, zelfs als je je streng aan de regels houd kom je soms in situatie dat je er niets aan kunt doen, mensen in supermarkten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maat van me kreeg vorige week zijn vader op bezoek, afstand gehouden en toch besmet geraakt.
en dat is toch volgens de regels ?
In het 2e kwartaal willen ze naar 2 miljoen per week, ZEGGE TWEEMILJOEN maar goed dat is NA de verkiezingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De leveringen komen langzaam maar zeker op gang, dus dat komt vast wel goed.
nah, reken er maar niet op, het is maar 1 miljoen per maand en we moeten er 12 miljoen doen absoluut, dus vaccinaties, geen prikken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met 250.000 inentingen per week kunnen we in Mei de hele boel opengooieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |