En nu politie. Iemand heeft een melding gemaakt vanwege de harde muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Wij wonen aan het water (ijs nu dus) en gisteren heeft het dorpscomité grote bouwlampen neergezet en nu wordt er een muziekinstallatie neergezet. De halve regio komt hier nu om te schaatsen.![]()
terechtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En nu politie. Iemand heeft een melding gemaakt vanwege de harde muziek
Kun je dan ook boetes uitdelen voor dommigheid?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En nu politie. Iemand heeft een melding gemaakt vanwege de harde muziek
Of je houdt je aan de regels en krijgt geen boete. Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees op het AD blog dat politie en BOA's overal bekeuringen aan het uitdelen zijn.
Respect hoor.. lekker in deze tijden de burgers nog meer geld afhandig maken omdat ze wat plezier willen hebben.
De echte helden.. hoe kunnen ze savonds nog lekker slapen vraag je je af.
als je zo achterlijk parkeert zodat de hulpdiensten er niet meer langs kunnen ondanks de waarschuwingen om dat niet doen, zijn zulke boetes gewoon terecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees op het AD blog dat politie en BOA's overal bekeuringen aan het uitdelen zijn.
Respect hoor.. lekker in deze tijden de burgers nog meer geld afhandig maken omdat ze wat plezier willen hebben.
Regels zijn er natuurlijk niet voor niets. Maar ik vind het ook wat overdreven dat je uberhaupt beboet kan worden omdat je buiten wat plezier aan het maken bent. Mja, ze hebben ervoor gekozen om het verboden te maken, dus dan is het niet gek dat ze het handhaven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 4.194 nieuw gemelde positieve testen
- 182 nieuwe ziekenhuisopnames
- 32 nieuwe IC-opnames
- 66 nieuwe overlijdens
Hier reed de politie ook langs het kanaal waar iedereen aan het schaatsen was.... Maar deden gelukkig verder niets.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Nogal kromme cijfers natuurlijk begin deze weekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 2 februari tot en met 8 februari:
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%
dinsdag: 3.561
woensdag: 4.013
donderdag: 4.196
vrijdag: 4.326
zaterdag: 4.075
zondag: 3.934
maandag: 2.221
totaal: 26.326
Besmettingcijfers dinsdag 9 februari tot en met 15 februari:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervoor: -11,5%
dinsdag: 1.744
woensdag: 3.183
donderdag: 4.396
vrijdag: 4.341
zaterdag: 4.194
zondag:
maandag:
totaal: 25.000 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
we blijven al 3 weken in de +4000 hangen, even de uitschieters niet meegeteld.quote:
Was toch al aangegeven dat het niet alleen kromme cijfers zouden zijn aan het begin van de week, maar ook de rest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogal kromme cijfers natuurlijk begin deze week
Ik begrijp het niet helemaal. Op Pletdecurve zie je op 8 en 9 februari gewoon 2000 besmettingen. Alle teststraten waren toch dicht en ik dacht dat die site de ‘echte’ besmettingen van die dag weergaf?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?
Begin van de week te laag vanwege de sneeuwval. Testen zijn de afgelopen dagen ingehaald, dus de cijfers van gisteren en vandaag zijn waarschijnlijk weer hoger dan dat ze normaal zouden zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogal kromme cijfers natuurlijk begin deze week
Uitstekende cijfers weer moet ik zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 4.229
Totaal: 1.025.837 (+4.194 ivm -35 corr.)
Perc. positief 09 feb - 11 feb: 11,1%
Opgenomen: 182
Huidig: 1.325 (-45)
Opgenomen op IC: 32
Huidig: 538 (+4)
Overleden: 67
Totaal: 14.793
https://twitter.com/mzelst/status/1360593623507750916
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |