uitstekend ? niet echt hoor....nog een hele lange weg te gaan op deze manierquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Uitstekende cijfers weer moet ik zeggen
https://eenvandaag.avrotr(...)brazilie-is-geweest/quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat Britse variant verhaal wordt nu wel ontmaskerd, tijd voor een andere boze supergevaarlijke variant.
Deze cijfers mag je gewoon uitstekend noemen. Zitten veel vertraagde testuitslagen bij. En als we Meneertje Van Dissel mochten geloven moesten we nu op 160.000 besmettingen per dag hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
uitstekend ? niet echt hoor....nog een hele lange weg te gaan op deze manier
Hoeveel dan? Percentage? Heb je daar cijfers van of is dit uit de losse pols?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Oliver23 het volgende:
Zitten veel vertraagde testuitslagen bij.
zelfs twee, lockdown tot 1 juni, denk ik!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)brazilie-is-geweest/
https://www.rivm.nl/nieuw(...)gesteld-in-nederland
Tadaaa
snap niet dat die gast niet ontslagen is, zoveel fouten gemaakt/gezegd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze cijfers mag je gewoon uitstekend noemen. Zitten veel vertraagde testuitslagen bij. En als we Meneertje Van Dissel mochten geloven moesten we nu op 160.000 besmettingen per dag hebben
Ach je moet maar zo denken, als het 1000 besmettingen waren geweest had het ook niets uitgemaakt nu de eventuele, potentiële, waarschijnlijke, mogelijke derde golf voor de deur staat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
uitstekend ? niet echt hoor....nog een hele lange weg te gaan op deze manier
denk dat het weer een grote rol speelt op het gedrag van mensen. Meer buiten, ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Scrummie het volgende:
We hadden nu al rond de 3k moeten zitten voor mijn gevoel. Gaat niet gebeuren lijkt erop.
Dat is pas sinds 4 dagen met die zon. Daarvoor waren ze juist meer binnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat het weer een grote rol speelt op het gedrag van mensen. Meer buiten, ramen en deuren open.
Dus moet je niet op 250.000 inentingen per week blijven hangen. mag hopen dat Hugo op de achtergrond bezig is, meer vaccins te kopen, om de EU heen wel te verstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, als het 1000 besmettingen waren geweest had het ook niets uitgemaakt nu de eventuele, potentiële, waarschijnlijke, mogelijke derde golf voor de deur staat.
ik doe mijn ramen en deuren niet open bij -5quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat het weer een grote rol speelt op het gedrag van mensen. Meer buiten, ramen en deuren open.
ik doel meer op de lente en zomer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is pas sinds 4 dagen met die zon. Daarvoor waren ze juist meer binnen.
De leveringen komen langzaam maar zeker op gang, dus dat komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus moet je niet op 250.000 inentingen per week blijven hangen. mag hopen dat Hugo op de achtergrond bezig is, meer vaccins te kopen, om de EU heen wel te verstaan.
Moet je volgens mij ook 2 weken vasthouden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
Als we de ziekenhuisopnames nu weten te halveren mogen we een stapje naar beneden in de Hugo index
maat van me kreeg vorige week zijn vader op bezoek, afstand gehouden en toch besmet geraakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef halfway het volgende:
Om besmet te raken zijn er minimaal 2 geweest die zich niet aan de regels hielden.
Met 250.000 inentingen per week kunnen we in Mei de hele boel opengooieen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus moet je niet op 250.000 inentingen per week blijven hangen. mag hopen dat Hugo op de achtergrond bezig is, meer vaccins te kopen, om de EU heen wel te verstaan.
Gewoon een sneeuwstorm veroorzakenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:00 schreef halfway het volgende:
[..]
Moet je volgens mij ook 2 weken vasthouden.
die laatste zin lijkt wel van Hugoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De leveringen komen langzaam maar zeker op gang, dus dat komt vast wel goed.
Ah zo, ja ik las het verkeerd. Alsof het daardoor nu minder is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik doel meer op de lente en zomer.
Tenzij er een gezinslid is besmet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:57 schreef halfway het volgende:
Om besmet te raken zijn er minimaal 2 geweest die zich niet aan de regels hielden.
Je kunt moeiljk mensen de schuld van een besmetting geven, zelfs als je je streng aan de regels houd kom je soms in situatie dat je er niets aan kunt doen, mensen in supermarkten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maat van me kreeg vorige week zijn vader op bezoek, afstand gehouden en toch besmet geraakt.
en dat is toch volgens de regels ?
In het 2e kwartaal willen ze naar 2 miljoen per week, ZEGGE TWEEMILJOEN maar goed dat is NA de verkiezingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De leveringen komen langzaam maar zeker op gang, dus dat komt vast wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |