Misschien was het zonder avondklok wel 5000 gemiddeldquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we blijven al 3 weken in de +4000 hangen, even de uitschieters niet meegeteld.
Die avondklok helpt niks, anders dan boetes/geld in het laatje
Hingen we voor de sneeuw niet ook tussen 4 en 5K? Ik denk eigenlijk dat dit het wel zo’n beetje is voor februari. Laat het voorjaar maar snel komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?
Gezellig! Ik ga me ook zo omkleden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag een rondje wezen wandelen hier in het Brabantse: zeker 5 adressen gespot waar een partytent buiten stond met statafels, alcohol, carnavalsmuziek en verklede groepen volwassenen
idd, een plateauquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd of die dichte dagen eerder vorige week nu echt helemaal verwerkt is. Weet nog steeds niet wat ik van deze cijfers moet vinden. Plateau rond de 4k?
OMG, voor de avondklok zaten we ook al in de +4000quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien was het zonder avondklok wel 5000 gemiddeld
Super belangrijke info! Mijn dag is compleet nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ga me ook zo omkleden.
Als je afgelopen zondag naar Lubach hebt gekeken, weet je wat de preventieparadox is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG, voor de avondklok zaten we ook al in de +4000
die kijk ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je afgelopen zondag naar Lubach hebt gekeken, weet je wat de preventieparadox is.
Precies, dit is gewoon een aanlooptijd naar het moment dat het gaat werken. Ik denk dat hij verlengd moet worden tot 1 april.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als de avondklok nog steeds niet werkt is het tijd deze nog langer te verlengen
Maar als de avondklok wel werkt is het tijd deze nog langer te verlengenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Maar toen was de Britse mutatie minder actief.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG, voor de avondklok zaten we ook al in de +4000
2022 dan toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Precies, dit is gewoon een aanlooptijd naar het moment dat het gaat werken. Ik denk dat hij verlengd moet worden tot 1 april.
dat is die in de UK ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar toen was de Britse mutatie minder actief.
Best knap dat je in één zin de gedachtengang van het kabinet weet samen te vatten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Pas op! Het virus sleet en schaatst niet alleen mee, het heeft zich ook verkleed en drinkt graag een pilsje of schrobbelèr mee!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag een rondje wezen wandelen hier in het Brabantse: zeker 5 adressen gespot waar een partytent buiten stond met statafels, alcohol, carnavalsmuziek en verklede groepen volwassenen
Wat bij J&J gebeurt is en dat stond gewoon in de NYT. Is dat de VS investeert bedrag x maar op voorwaarde dat de eerste 200 miljoen dosissen voor hun zijn. Waar ze ook gewoon voor betalen. De EU heeft alleen maar x aantal dosissen gekocht maar nooit er in geïnvesteerd. Dan kom je gewoon achter te staan. Want als J&J niet die eerste 200 miljoen levert moeten ze de investering terug betalen. 3 keer raden waar de eerste 200 miljoen dosissen heen gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet wilden investeren? Ze hebben letterlijk honderden miljoenen euro's op voorhand overgemaakt naar de leveranciers om de productie voor te financieren. Zonder maar 1 vaccin te zien.
Dat leveranciers vervolgens met het geld aan de haal gaan om andere landen eerder te leveren die mogelijk meer betalen voor het vaccin, omdat het contract misschien niet dicht genoeg zat, is een andere discussie.
Reed net door Raamsdonk. Klein dorp. Was daar goed druk op straat. Meerdere jongeren bier drinkend. Hoop verkleed. Ben benieuwd naar de cijfers komende weken in Brabant. Al verwacht ik buiten niet al te veel problemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh die ja, met een verdubbeling iedere 6 dagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar toen was de Britse mutatie minder actief.
omdat er geen enkel alternatief is in de politiek helaas. D66 heeft een dictator/heks. PVV/fvd is niet serieus te nemen. Op rechts is er dus 0.0 .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Uit recent kiezersonderzoek blijkt trouwens dat het fantastisch gaat met de VVD in de peilingen. Dat vind ik best opmerkelijk. Als je tv kijkt, kranten leest en deze topicreeks volgt, dan krijg je het idee dat er veel onvrede is. De meerderheid van de bevolking lijkt daarentegen het huidige (corona-)beleid wel prima te vinden en blij te zijn met Rutte.
dat Britse variant verhaal wordt nu wel ontmaskerd, tijd voor een andere boze supergevaarlijke variant.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef halfway het volgende:
[..]
Oh die ja, met een verdubbeling iedere 6 dagen.
OMG wat een bullshit![]()
Jaap had het toch goed !quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |