Dan zouden de artsen strafbaar zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Prima maar dan vind ik dat ze je in het ziekenhuis mogen weigeren
fixedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:54 schreef Noek het volgende:
Morbide obese mensen zijn ziek verslaafd hè? Dit gaat zoveel verder dan wat minder eten.
Daarmee redden zij het nl niet en dat heeft alles te maken met een ontregeling van het lijf wat je niet zo even kan fiksen. Daarvan is idd bekend dat een maagverkleining kan helpen om ghreline en leptine weer goed te laten werken. Dat is nl volledig verstoord en ja, daar waren ze ooit zelf bij maar wanneer je eenmaal obees bent, is de weg terug ontzettend gecompliceerd door fysieke processen. Dan heb ik het niet eens over de mentale processen.
Wmb zijn obese mensen dus ook gewoon kwetsbare mensen. Net als mensen met longkanker dat nu ook zijn. Waren ze soms ook zelf bij toen ze gingen roken, toch?
klopt ja my bad....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verslaving is toch ook een ziekte?
Niet goed gecorrigeerd.quote:
Ze hebben al bijna een jaar gehad om af te vallenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef Vasilevski het volgende:
Te dikke mensen kun je op korte termijn toch niet meer zo veel aan doen. Je verwacht niet van tevoren dat er een pandemie komt waardoor deze mensen bovengemiddeld op de ic belanden. Is leuk om voor na covid over na te denken, maar voor nu moeten we er maar gewoon mee dealen.
Toch frustrerend. Zou een aanvulling zijn. Je bent dan als land wel het overzicht kwijt, maar als individu is het natuurlijk super om snel te kunnen weten of je besmettelijk bent.quote:Hoe betrouwbaar is een thuistest?
Er zijn intussen veel antigeensneltesten op de markt, en tussen de kwaliteit van de verschillende fabrikanten kan verschil zitten, zeggen experts. De meeste antigeentesten (mits ze goed worden uitgevoerd) scoren boven de 90 procent op betrouwbaarheid.
[.]]
Wat zijn de belemmeringen?
De huidige wet- en regelgeving vormt een obstakel. "De huidige CE-gekeurde antigeentesten zijn momenteel niet toegestaan voor zelfafname. Hiervoor dient het juridische kader mogelijk aangepast te worden, dit dient uitgezocht te worden", schreef het Outbreak Management Team op 7 februari.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben al bijna een jaar gehad om af te vallen
Wel als die dikkerdjes proberen te schaatsen omdat ze hier gelezen hebben dat ze moeten afvallen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef Noek het volgende:
[..]Is het ijs aan de vaart al aan gort?
Nog niet, lijkt me wel een hele belangrijke bijdrage aan normaliteit zolang er nog geen vaccins aan iedereen aangeboden zijn. En ik zie dat ik het nu eens roerend eens ben met Rosanne Hertzberger.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Goedkoop en snel, toch laat de coronathuistest op zich wachten
[..]
Toch frustrerend. Zou een aanvulling zijn. Je bent dan als land wel het overzicht kwijt, maar als individu is het natuurlijk super om snel te kunnen weten of je besmettelijk bent.
Zijn er hier al ervaringen met thuistesten?
prima cijfers !quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef Noordzijde het volgende:
510 op de IC nu volgens NICE. Daalt nog steeds lekker door.
Als kroeg en sportschool je leven bepalen, is dat gewoon intens triest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:12 schreef popje het volgende:
[..]
Nee voor Covid had je kennelijk geen leven
Helaas is dat aantal sinds vanochtend nog aardig omhoog gegaan .... ....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef Noordzijde het volgende:
510 op de IC nu volgens NICE. Daalt nog steeds lekker door.
quote:How well will vaccines work?
Covid-19 may become endemic. Governments need to start thinking about how to cope
Even miracles have their limits. Vaccines against the coronavirus have arrived sooner and worked better than many people dared hope. Without them, the pandemic threatened to take more than 150m lives. And yet, while the world rolls up a sleeve, it has become clear that expecting vaccines to see off covid-19 is mistaken. Instead the disease will circulate for years, and seems likely to become endemic. When covid-19 first struck, governments were caught by surprise. Now they need to think ahead.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Vreemd hè, zoveel mensen, zoveel wensen. En er zullen ongetwijfeld zijn die jouw levensstijl ook triest noemen. Zijn we allemaal uiteindelijk triest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als kroeg en sportschool je leven bepalen, is dat gewoon intens triest.
De tering
Wellicht; ik haal echter nog geen DDR-vergelijkingen (of erger) van stal. Laat staan dat ik zit te turven hoeveel van die vervelende bejaarden de pijp uit gaan om daarna een victoriedansje te kraaien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Vreemd hè, zoveel mensen, zoveel wensen. En er zullen ongetwijfeld zijn die jouw levensstijl ook triest noemen. Zijn we allemaal uiteindelijk triest.
Kijk, we zoeken gewoon de overeenkomsten: we zijn allemaal triestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:03 schreef galantis het volgende:
[..]
Vreemd hè, zoveel mensen, zoveel wensen. En er zullen ongetwijfeld zijn die jouw levensstijl ook triest noemen. Zijn we allemaal uiteindelijk triest.
Dat niveau waar jij je zo aan ergert verlaag je je ook regelmatig toe. Allemaal prima, en je bent niet de enige, maar dan neemt iedereen elkaar uiteindelijk steeds minder serieus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht; ik haal echter nog geen DDR-vergelijkingen (of erger) van stal. Laat staan dat ik zit te turven hoeveel van die vervelende bejaarden de pijp uit gaan om daarna een victoriedansje te kraaien.
Wellicht baseer ik mijn reacties hier gewoon op wat ik allemaal lees.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:06 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat niveau waar jij je zo aan ergert verlaag je je ook regelmatig toe. Allemaal prima, en je bent niet de enige, maar dan neemt iedereen elkaar uiteindelijk steeds minder serieus.
NICE staat nu op 514...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas is dat aantal sinds vanochtend nog aardig omhoog gegaan .... ....
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:54 schreef Noek het volgende:
Morbide obese mensen zijn ziek hè? Dit gaat zoveel verder dan wat minder eten.
Daarmee redden zij het nl niet en dat heeft alles te maken met een ontregeling van het lijf wat je niet zo even kan fiksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |