SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh, je verraad je leeftijd een beetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ik in '79 op de schaats naar school kon over de stoep.![]()
![]()
Stomme TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ouwe lul is hetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oeh, je verraad je leeftijd een beetje
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
In 2012 moest er een ijsbreker ingezet worden in de havensUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Trouwens 1979, ik was toen in Winschoten. Ik twijfel altijd over 78 en 79 maar wat een winter hebben we daar beleefd pffff![]()
Mag ik nu zeggen wat jij bent?quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik kan me dat wel voorstellen, ik kreeg afgelopen week 2 pakketjes afgeleverd en heb de bezorgers een warm kopje koffie voor onderweg mee gegeven, da konden ze we; waarderen met dit weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werkte bij de post toen. Dus zat steeds met auto of met fiets in de kou en gladheid. Op een gegeven moment was het zo gek dat je tot 2 keer de normale tijd over een route deed.
En dan mensen die zeiken over dat je laat bent.Toen ben ik wel een enkele keer niet helemaal professioneel geweest in mijn reactie zeg maat
Op het IJsselmeer ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
In 2012 moest er een ijsbreker ingezet worden in de havens![]()
Ouwe trut?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen wat jij bent?
Beste winter ooit was datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
1979 jeetje, ik was toen -11![]()
![]()
Zo koud was het toen, je kon toen schaatsen over de stoep.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
1979 jeetje, ik was toen -11Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat zei ik al ouwe trut. Ohw daar was jezelf al op gekomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo koud was het toen, je kon toen schaatsen over de stoep.
Was vandaag wel van m'n fiets getyft door een brok sneeuw bij scherpe bocht de brug op
Uw ADH vitamine Worst
Zit trouwens serieus wel een beetje in dubio.
Het verdriet van het overlijden van mijn opa word al iets minder, ben geen huilend wrak meer zoals ik dat tot eergister wel was.
Maar ik merk dat ik het héél erg moeilijk vind om te denken over de uitvaart van A.S week, nou kan ik 'm ook online kijken.. Hebben mensen dat al eens gedaan en is dat heel erg raar?
Het gaat mij denk ik echt niet lukken om er bij te zijn op de begrafenis zelf, niet omdat ik het niet ga redden qua tijd, maar omdat ik dat mentaal gewoon echt niet ga trekken..
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?![]()
Toen hadden ze nog geen codes, toen was het gewoon 'best wel koud'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef aloa het volgende:
Damn wat voor code zal dat toen geweest zijn in 1979"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Co de Paars.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef aloa het volgende:
Damn wat voor code zal dat toen geweest zijn in 1979Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het zijn ook altijd die Eskimo'squote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Was vandaag wel van m'n fiets getyft door een brok sneeuw bij scherpe bocht de brug op![]()
![]()
Door een bushokje heen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar gelukkig tyfte de fiets harder dan ik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fietsen is echt kamikaze nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Was vandaag wel van m'n fiets getyft door een brok sneeuw bij scherpe bocht de brug op
Code bloemen op de ramen.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen codes, toen was het gewoon 'best wel koud'.
Zal wel veel code rood geweest zijn toen. Die ijzel ook toen![]()
![]()
IJsdagen lekker, maar ijs en sneeuw mag van mij wel wegUw ADH vitamine Worst
Vandaag ook een keer of 10 bijna onderuit geschoven.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zelfde wat Bassie mooi zei in een interview:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen codes, toen was het gewoon 'best wel koud'.quote:Een burn-out? Daar geloof ik niet in. Ik heb er nooit een gehad en m'n broer ook niet. Weet je waarom? Daar hadden we geen tijd voor; we moesten altijd werken! Burn-outs bestaan niet joh. Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.![]()
Je kan maar één keer afscheid nemen, dus ik zou overwegen om toch te gaan, je hoeft niet bij de kist te gaan kijken, maar zo'n afscheidsdienst is wel fijn voor je verwerking.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het verdriet van het overlijden van mijn opa word al iets minder, ben geen huilend wrak meer zoals ik dat tot eergister wel was.
Maar ik merk dat ik het héél erg moeilijk vind om te denken over de uitvaart van A.S week, nou kan ik 'm ook online kijken.. Hebben mensen dat al eens gedaan en is dat heel erg raar?
Het gaat mij denk ik echt niet lukken om er bij te zijn op de begrafenis zelf, niet omdat ik het niet ga redden qua tijd, maar omdat ik dat mentaal gewoon echt niet ga trekken..
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.![]()
Ik heb gisteren voor het eerst strooizout gekocht. Nadat ik vol op mijn bek ging in de achtertuin op 5cm massief ijs!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:25 schreef aloa het volgende:
Er lag gewoon 5 cm ijs op straat in 1979![]()
Niet normaal
Werkt wel dat spul. En wat ik over heb pleur ik gewoon over mijn gebakken ei heen. Smaakt gewoon naar zout dat strooispul.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Net goed voor je fiets.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar gelukkig tyfte de fiets harder dan ikIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Denk goed na bij jezelf en neem geen beslissingen waar je niet op terug kunt komen. Verdriet is erg maar denk ook aan je opa en aan wat je voor hem betekende, stap over je verdriet en neem afscheid als eerbetoon aan de man die het verdient en voel jezelf daarna beter, echt!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?![]()
Moet stuur nog rechtzettenquote:Gelukkig verder geen schade, was een lichte valletje
Uw ADH vitamine Worst
Nou, hij heeft gistermiddag al opgebaard gelegen en toen hebben veel familieleden ook niet gekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan maar één keer afscheid nemen, dus ik zou overwegen om toch te gaan, je hoeft niet bij de kist te gaan kijken, maar zo'n afscheidsdienst is wel fijn voor je verwerking.
Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat voegt dan zo'n dienst nog toe? Het word vooral veel gehuil en zielige muziek, terwijl die man een onwijs feestbeest was die alleen maar kon lachen en nooit verdrietig was.![]()
Ik gisteren ook toen ik een stukje ging wandelen, godver, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag ook een keer of 10 bijna onderuit geschoven.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je een punt..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk goed na bij jezelf en neem geen beslissingen waar je niet op terug kunt komen. Verdriet is erg maar denk ook aan je opa en aan wat je voor hem betekende, stap over je verdriet en neem afscheid als eerbetoon aan de man die het verdient en voel jezelf daarna beter, echt!
We hebben 't weekend nog. Misschien ga ik mij nog iets sterker voelen mentaal en denk ik dat ik het wel aankan..![]()
Op het werk was het echt feest deze week, denk dat de helft van de telefoontjes en mails direct of indirect met de kou en sneeuw te maken hadden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
IJsdagen lekker, maar ijs en sneeuw mag van mij wel weg
Echt alles gaat kapot bij dit soort temperaturen. Bij één complex van ons konden de mensen 3 dagen niet van het parkeerterrein af omdat de poort vast was gevroren en de elektronica ook kapot was. En de leverancier zei:"Ja, dat is geval miljoenmiljard vandaag, jullie staan nu ongeveer één na laatste...".
Pissig dat de bewoners waren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel gaan! Dat kun je niet meer overdoen mocht je er later spijt van krijgen dat je niet gegaan bent. De meeste mensen zijn een emotioneel wrak die daar aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik had geen ijs nodig om gekreukeld in het ziekenhuis te belanden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gisteren ook toen ik een stukje ging wandelen, godver, levensgevaarlijk.
Ja dat is wel klote dat je er iets aan wilt doen maar het niet direct kanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op het werk was het echt feest deze week, denk dat de helft van de telefoontjes en mails direct of indirect met de kou en sneeuw te maken hadden.
Echt alles gaat kapot bij dit soort temperaturen. Bij één complex van ons konden de mensen 3 dagen niet van het parkeerterrein af omdat de poort vast was gevroren en de elektronica ook kapot was. En de leverancier zei:"Ja, dat is geval miljoenmiljard vandaag, jullie staan nu ongeveer één na laatste...".
Pissig dat de bewoners warenUw ADH vitamine Worst
Zo'n dienst is heus niet altijd kommer, kwijl en veel gehuil, er is ook ruimte voor leuke herinnering en een lach, ik kan me niet voorstellen dat daar geen rekening mee gehouden wordt, vooral ook omdat je opa niet zo'n man was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou, hij heeft gistermiddag al opgebaard gelegen en toen hebben veel familieleden ook niet gekeken.
Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat voegt dan zo'n dienst nog toe? Het word vooral veel gehuil en zielige muziek, terwijl die man een onwijs feestbeest was die alleen maar kon lachen en nooit verdrietig was.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Is waar natuurlijk.. Maar zit gewoon echt kut ook door corona.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel gaan! Dat kun je niet meer overdoen mocht je er later spijt van krijgen dat je niet gegaan bent. De meeste mensen zijn een emotioneel wrak die daar aanwezig zijn.
Bij de laatste begrafenis die ik bijwoonde kon iedereen bij elkaar uithuilen waar nodig, en nu schijn je op 1,5 meter van elkaar te moeten zitten en is het super onpersoonlijk.![]()
Even met het zoutvaatje door de tuin!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Misschien kunnen we dit allemaal als ui nemen, om een statement te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit neerzetten, dat zal ze leren!!
[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nou daar ben ik dus wel bang voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n dienst is heus niet altijd kommer, kwijl en veel gehuil, er is ook ruimte voor leuke herinnering en een lach, ik kan me niet voorstellen dat daar geen rekening mee gehouden wordt, vooral ook omdat je opa niet zo'n man was.
De laatste dienst was een grote tranentrekker, en snap dat het normaal is. Maar denk dat mijn opa het ook niet had gewild dat we allemaal gingen huilen op z'n begrafenis.![]()
Jep, heel triest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is waar natuurlijk.. Maar zit gewoon echt kut ook door corona.
Bij de laatste begrafenis die ik bijwoonde kon iedereen bij elkaar uithuilen waar nodig, en nu schijn je op 1,5 meter van elkaar te moeten zitten en is het super onpersoonlijk.![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit allemaal als ui nemen, om een statement te maken.Uw ADH vitamine Worst
Je zit zeker al ruim een week binnen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had geen ijs nodig om gekreukeld in het ziekenhuis te belanden.
echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit allemaal als ui nemen, om een statement te maken.![]()
![]()
Hier ook, ik woon vlak bij de binnenstad, allemaal van die gladde klinkertjesquote:
En de medeklinkers?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, ik woon vlak bij de binnenstad, allemaal van die gladde klinkertjesUw ADH vitamine Worst
Ik heb geen begrafenis meegemaakt in deze Coronatijd dus dat weet ik niet. Ik zou daar in ieder geval dikke schijt aan hebben mocht ik een familielid willen knuffelen. Ik waag ook te betwijfelen of de medewerkers daar zo moeilijk over doen. Ik zou in ieder geval gaan. Het zal zeker lastig voor je zijn, maar ze noemen het niet voor niet 'de laatste eer bewijzen'. Is voor jouw verwerkingsproces ook veel beter.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is waar natuurlijk.. Maar zit gewoon echt kut ook door corona.
Bij de laatste begrafenis die ik bijwoonde kon iedereen bij elkaar uithuilen waar nodig, en nu schijn je op 1,5 meter van elkaar te moeten zitten en is het super onpersoonlijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
We will fight them on the beach.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Huilen is niet erg hoor, het is toch je opa waar je afscheid van neemt, en waar je volgens mij een goede band mee had.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus wel bang voor.
De laatste dienst was een grote tranentrekker, en snap dat het normaal is. Maar denk dat mijn opa het ook niet had gewild dat we allemaal gingen huilen op z'n begrafenis.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Churchillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We will fight them on the beach.![]()
![]()
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heb je een punt..
We hebben 't weekend nog. Misschien ga ik mij nog iets sterker voelen mentaal en denk ik dat ik het wel aankan..
Over je eigen angst heenstappen en respect tonen aan je opa, je voelt je daar zelf ook beter door hoor.
Hij verdient het ook toch?![]()
Jij verandert elke dag van UI, dan kan deze er ook wel een keer tussendoorquote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verandert elke dag van UI, dan kan deze er ook wel een keer tussendoor![]()
Hoi Chanel! Welk luchtje heb je vandaag op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?
Over je eigen angst heenstappen en respect tonen aan je opa, je voelt je daar zelf ook beter door hoor.
Hij verdient het ook toch?
(ghighighi)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?
Hij verdient het ook toch?
Waar ik alleen wel "Moe" van word, is als mensen zeggen, hij had het fijn gevonden. Dan denk ik, nou... Nee, punt 1, hij wilde 105 worden, en punt 2, het was een feestbeest![]()
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus wel bang voor.
De laatste dienst was een grote tranentrekker, en snap dat het normaal is. Maar denk dat mijn opa het ook niet had gewild dat we allemaal gingen huilen op z'n begrafenis.
Maar ik verbaas me dat je het je afvraagt of je zal gaan. Zoiets doe je toch gewoon? Hoort bij het leven hoor, afscheid nemen ook al is de dienst een tranentrekker. Er zijn mensen die dit met zorg hebben gepland neem ik aan. En je toont respect door te gaan. Maar dat vind ik dan.![]()
Balen dat je gegaan bent is minder erg dan balen dat je niet gegaan bent. Het ene kun je over tijd vergeten, het andere niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.
Waar ik alleen wel "Moe" van word, is als mensen zeggen, hij had het fijn gevonden. Dan denk ik, nou... Nee, punt 1, hij wilde 105 worden, en punt 2, het was een feestbeest![]()
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Voordeel met dit weer is wel dat ik weinig last heb van andere fietsers. Ben een van de weinige die op de fiets stap lijkt het welUw ADH vitamine Worst
Klopt is ook zo..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Maar ik verbaas me dat je het je afvraagt of je zal gaan. Zoiets doe je toch gewoon? Hoort bij het leven hoor, afscheid nemen ook al is de dienst een tranentrekker. Er zijn mensen die dit met zorg hebben gepland neem ik aan. En je toont respect door te gaan. Maar dat vind ik dan.
Zat gewoon echt heel hoog in m'n emoties de afgelopen paar dagen.
Maar het is eigenlijk belachelijk om niet te gaan.
Denk dat ik ergens niet wil gaan omdat ik toch een sprankje hoop hou dat het allemaal een waardeloze kut droom is.![]()
Ik heb geen idee wie je bent of hoe je er bij zit. Maar vier het leven. Vier je opa!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.
En ga er naar toe.
Daar kun je geen spijt van krijgen.
Sterkte.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote dat je er iets aan wilt doen maar het niet direct kan
Zo had ik er eentje aan de telefoon die wilde dat we sneeuw kwamen ruimen bij een seniorencomplex. Ik:"Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar toevallig is de ingang daar wel net sneeuwvrij gemaakt door een stel leerlingen van de basisschool tegenover.".
Zij:"JA MAAR DAN KUNNEN DIE OUDJES TOCH NOG STEEDS NIET NAAR DE SUPERMARKT, DE HELE STOEP DAAR NAARTOE LIGT NOG VOL!".
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.
Triest idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.
Zo had ik er eentje aan de telefoon die wilde dat we sneeuw kwamen ruimen bij een seniorencomplex. Ik:"Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar toevallig is de ingang daar wel net sneeuwvrij gemaakt door een stel leerlingen van de basisschool tegenover.".
Zij:"JA MAAR DAN KUNNEN DIE OUDJES TOCH NOG STEEDS NIET NAAR DE SUPERMARKT, DE HELE STOEP DAAR NAARTOE LIGT NOG VOL!".
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.![]()
Gewoon een paar zakken zout daar dumpenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.Uw ADH vitamine Worst
Ojeequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Poepen in een ouwe schoen![]()
Heb al een week met sneeuw scheppen en brandhout zagen achter de rug, en nu is er geen werk meerquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Er zitten er echt tussen. "Ja, ik kan zo echt niet met mijn scootmobiel op pad hoor. Wat slecht van de gemeente/woningbouw/whatever."quote:
Ja godverdomme, ik ben ook al een week aan het schuiven en glibberen met de auto, de fiets en te voet en ga ook gewoon niet mee de weg op dan strikt noodzakelijk is. Jank niet zo
En dan nog een keer overdoen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Poepen in een ouwe schoen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh Nikita I love you so.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Noice!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb al een week met sneeuw scheppen en brandhout zagen achter de rug, en nu is er geen werk meer
Ja moet wel goed vol zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan nog een keer overdoen?![]()
quote:
Zit z'n hele discografie te luisteren vanaf 2016 tot 1969. Ben nu (al) bij Captain FantasticWat een album
![]()
![]()
Niet echtquote:![]()
Wij zijn ook echt het enige hoveniersbedrijf dat aan het werk is in de regio
~FEYENOORD~
Daar zorgen we dan weer wel voor. Liggen in elk complexquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een paar zakken zout daar dumpenMaar dan willen ze ook dat je het komt strooien, en dat gaat gewoon niet. Gewoon zoveel mogelijk binnen blijven en als je wil dat de route naar de supermarkt sneeuwvrij gemaakt wordt bel je je kinderen/kleinkinderen/schoonzoon/dochter maar
Heb je wel eens niet meer kunnen lopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zitten er echt tussen. "Ja, ik kan zo echt niet met mijn scootmobiel op pad hoor. Wat slecht van de gemeente/woningbouw/whatever."
Ja godverdomme, ik ben ook al een week aan het schuiven en glibberen met de auto, de fiets en te voet en ga ook gewoon niet mee de weg op dan strikt noodzakelijk is. Jank niet zo
Lama trouwens... Ik ga weer uitvallen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Welke artiest?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zit z'n hele discografie te luisteren vanaf 2016 tot 1969. Ben nu (al) bij Captain FantasticWat een album
Immer goedquote:
Nikita is zo'n jeugdherinnering.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zo dronken ben ik niet vaak geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je wel eens niet meer kunnen lopen?
Lama trouwens... Ik ga weer uitvallen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben te laat het schaatsen verkopen denk ik~FEYENOORD~
Tjeuzus. Ik vind -5 / -10 heerlijk, maar niet om in te werken!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Wij zijn ook echt het enige hoveniersbedrijf dat aan het werk is in de regio“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is goed joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo dronken ben ik niet vaak geweest.* Contra principia negantem disputari non potest *
Gisteren was het heerlijk, windstil met zonquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tjeuzus. Ik vind -5 / -10 heerlijk, maar niet om in te werken!![]()
Vandaag stond er wel weer een windje en was het wat minder
~FEYENOORD~
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kut sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.
~FEYENOORD~
Gister was zalig vandaag idd minderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gisteren was het heerlijk, windstil met zon![]()
Vandaag stond er wel weer een windje en was het wat minder![]()
Dikke kus op je auw!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Winter in Nederland is 90% volop kut.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.![]()
We zijn gewoon niet gewend aan sneeuw dat nog lang blijft liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.Uw ADH vitamine Worst
Ja klopt, rond 15:00 kreeg ik het echt koud en kon ik ook niet meer warm wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister was zalig vandaag idd minder
~FEYENOORD~
Nee joh, iedereen wil dit weekend nog schaatsen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben te laat het schaatsen verkopen denk ikIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ga het DIRECT op marktplaats zetten, misschien is er nog een domme Fries die het wil kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen wil dit weekend nog schaatsen.
~FEYENOORD~
Niet in het leven van slechterbeenzijndebejaarden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, mensen doen wat ze willen of kunnen. Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.* Contra principia negantem disputari non potest *
Lekker massaal het ijs op...Corona bestaat nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen wil dit weekend nog schaatsen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga het DIRECT op marktplaats zetten, misschien is er nog een domme Fries die het wil kopen
Ik had deze ook niet meer verwacht eerlijk gezegd nee. In de meeste winters van de afgelopen 10 jaar is het al heel wat als je 4 keer je auto moet krabben 's ochtends.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn gewoon niet gewend aan sneeuw dat nog lang blijft liggen
Nu was het meer 'auto uitgraven'
Afstand is key.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker massaal het ijs op...Corona bestaat nietIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kachel hoger, plaid om je heen....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, rond 15:00 kreeg ik het echt koud en kon ik ook niet meer warm worden![]()
Ik had deze wel verwacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had deze ook niet meer verwacht eerlijk gezegd nee. In de meeste winters van de afgelopen 10 jaar is het al heel wat als je 4 keer je auto moet krabben 's ochtends.
Nu was het meer 'auto uitgraven'![]()
Kon me midden februari 2 jaar geleden herinneren. Dat was volop zon en tegen de 20 graden
Uw ADH vitamine Worst
Buiten is geen kachelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kachel hoger, plaid om je heen....
~FEYENOORD~
Love itquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me midden februari 2 jaar geleden herinneren. Dat was volop zon en tegen de 20 graden
Tja, ik heb mijn ouders ook gewoon van tevoren gezegd flink boodschappen te doen en als ze nog iets nodig hebben mij het te laten halen en voor de rest gewoon binnen te blijven. Niemand die de snil even weg gaat toveren namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet in het leven van slechterbeenzijndebejaarden.
Ik ben vandaag ook al bijna op mijn bek gegaan op mijn fiets. Gelukkig gleed ik alleen weg met mijn achterband.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gisteren ook toen ik een stukje ging wandelen, godver, levensgevaarlijk.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach kan tot in maart winter wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me midden februari 2 jaar geleden herinneren. Dat was volop zon en tegen de 20 graden![]()
![]()
Ging ff twijfelen over "Nikita".
Dat was idd ook een serie. Section one![]()
Jups.. mooie vrouw!
* Contra principia negantem disputari non potest *
Het valt makkelijk dan dat het weggaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn ouders ook gewoon van tevoren gezegd flink boodschappen te doen en als ze nog iets nodig hebben mij het te laten halen en voor de rest gewoon binnen te blijven. Niemand die de snil even weg gaat toveren namelijk
Jij bent een goede zoon!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ff zoeken daarop* Contra principia negantem disputari non potest *
Paar jaar geleden gingen we in de eerste week van januari naar Eurodisney want goedkoop. Wij helemaal #ready voor wintertemps daar. Was het een graad of 13-14quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Fietsen is niet te doen, vooral in de ochtend is het zo verraderlijk, ik kwam in een bocht op de A15 ook ineens een auto tegen die in tegenovergestelde richting stond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook al bijna op mijn bek gegaan op mijn fiets. Gelukkig gleed ik alleen weg met mijn achterband.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je mag niet fietsen op de A15quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fietsen is niet te doen, vooral in de ochtend is het zo verraderlijk, ik kwam in een bocht op de A15 ook ineens een auto tegen die in tegenovergestelde richting stond.
~FEYENOORD~
Maart en April is vaak gewoon herfstquote:~FEYENOORD~
Mijn schaatsen liggen nog in de schuur....Godver wat heb ik veel geschaatst, buiten ijs Den haag, Zuider[park bij oma Voorburg...jaren naar de HOKIJ geweest maar ook naar het ondergespoten ijs in Zuiderpark
maar idd nog jaren op de HOKIJ...
Hier in Uden mijn eerste schaatsstrepen gezet op de Kleuter en later in mijn eigen park Melle, nog op de straat geschaatst vanwege ijzel en dan ...komen er jaren tussen te zitten en stap je niet meer zo makkelijk op de schaats jammer...![]()
hehe lekker manquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gingen we in de eerste week van januari naar Eurodisney want goedkoop. Wij helemaal #ready voor wintertemps daar. Was het een graad of 13-14Uw ADH vitamine Worst
Ik ben blij dat ik een motor kopen uitgesteld heb tot na de winter. Daar was ik waarschijnlijk tegen deze tijd al een keer mee op mijn bek gegaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fietsen is niet te doen, vooral in de ochtend is het zo verraderlijk, ik kwam in een bocht op de A15 ook ineens een auto tegen die in tegenovergestelde richting stond.
Doet iedereen toch voor zijn ouders als je een beetje in de buurt woont. En ik woon 2 minuten van ze vandaan. Toen de corona toesloeg heb ik ook 2 maanden boodschappen voor ze gedaan omdat ik niet wilde dat ze de supermarkt ingingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt makkelijk dan dat het weggaat.
Jij bent een goede zoon!
Maar na 2 maanden toen het toch wel wat mee leek te vallen met de dodelijkheid en mijn moeder tegen de muur op begon te vliegen is ze toch weer zelf boodschappen gaan doen
Ik ging een keer met de hele familie op wintersport in Zuid Duitsland, was het ook prachtig mooi weer met zo'n 14-15 graden, je kon gewoon in t-shirt buiten zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gingen we in de eerste week van januari naar Eurodisney want goedkoop. Wij helemaal #ready voor wintertemps daar. Was het een graad of 13-14Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het zou zomaar kunnen dat we richting einde maand ook weer lenteachtig gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Ik heb veel geschaatst, Rottemerentochten enzo, maar ik begin er niet meer aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn schaatsen liggen nog in de schuur....Godver wat heb ik veel geschaatst, buiten ijs Den haag, Zuider[park bij oma Voorburg...jaren naar de HOKIJ geweest maar ook naar het ondergespoten ijs in Zuiderpark
maar idd nog jaren op de HOKIJ...
Hier in Uden mijn eerste schaatsstrepen gezet op de Kleuter en later in mijn eigen park Melle, nog op de straat geschaatst vanwege ijzel en dan ...komen er jaren tussen te zitten en stap je niet meer zo makkelijk op de schaats jammer...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik wil wel een pluim geven aan al die grondverzetbedrijven, boeren en gemeentes die bijna alle wegen hier sneeuwvrij hebben gemaakt, vanaf dinsdag waren de wegen als vanouds
~FEYENOORD~
Dat is zeer verstandig, in het voorjaar is een veel beter idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een motor kopen uitgesteld heb tot na de winter. Daar was ik waarschijnlijk tegen deze tijd al een keer mee op mijn bek gegaanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, an sich wel. Maar je kan dus in Eurodisney geen bier kopen, behalve in restaurants, en wij wilden toch wel wat pilseners nuttigen. Dus trokken we onze winterjas toch maar aan, en dan allemaal 6 halve liters op het lijf, en zodra we binnen waren naar de plee om het in een tas te doen en dan de jas uitquote:![]()
En dan als die Fransozen raar kijken als we ergens op een bankje een halve liter zaten te klappen![]()
Gajes zijn we eigenlijk ook
Bad boysquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, an sich wel. Maar je kan dus in Eurodisney geen bier kopen, behalve in restaurants, en wij wilden toch wel wat pilseners nuttigen. Dus trokken we onze winterjas toch maar aan, en dan allemaal 6 halve liters op het lijf, en zodra we binnen waren naar de plee om het in een tas te doen en dan de jas uit![]()
En dan als die Fransozen raar kijken als we ergens op een bankje een halve liter zaten te klappen![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, an sich wel. Maar je kan dus in Eurodisney geen bier kopen, behalve in restaurants, en wij wilden toch wel wat pilseners nuttigen. Dus trokken we onze winterjas toch maar aan, en dan allemaal 6 halve liters op het lijf, en zodra we binnen waren naar de plee om het in een tas te doen en dan de jas uit![]()
Uw ADH vitamine Worst
Nou ja, je doet het toch maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet iedereen toch voor zijn ouders als je een beetje in de buurt woont. En ik woon 2 minuten van ze vandaan. Toen de corona toesloeg heb ik ook 2 maanden boodschappen voor ze gedaan omdat ik niet wilde dat ze de supermarkt ingingen.
Maar na 2 maanden toen het toch wel wat mee leek te vallen met de dodelijkheid en mijn moeder tegen de muur op begon te vliegen is ze toch weer zelf boodschappen gaan doen
Ik snap dat je moeder het weer zelf il doen, ze kunnen moeilijk zo lang niet meer in winkels komen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Netjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil wel een pluim geven aan al die grondverzetbedrijven, boeren en gemeentes die bijna alle wegen hier sneeuwvrij hebben gemaakt, vanaf dinsdag waren de wegen als vanouds
Wil ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat we richting einde maand ook weer lenteachtig gaat worden
Ja, die werd echt gek van het binnen zitten. Snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, je doet het toch maar.
Ik snap dat je moeder het weer zelf il doen, ze kunnen moeilijk zo lang niet meer in winkels komen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lente is het mooiste seizoen in het jaar~FEYENOORD~
Ik wil graag klappen voor het supermarktpersoneelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
Jij gebruikt de naam grondverzet dan ben je er in thuis?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil wel een pluim geven aan al die grondverzetbedrijven, boeren en gemeentes die bijna alle wegen hier sneeuwvrij hebben gemaakt, vanaf dinsdag waren de wegen als vanouds![]()
En voor pakketjes bezorgersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil graag klappen voor het supermarktpersoneel
U ookquote:
Ik ben hovenier, ben dus vaak afhankelijk van hunquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij gebruikt de naam grondverzet dan ben je er in thuis?~FEYENOORD~
Alles heeft zijn prijs.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Choufje #7 morgen koppijn denk ik.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zomer, met + 25 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
Lente is het mooiste seizoen in het jaar
Om te sporten in de buitenlucht is dat wel zwaar kut.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oke, ik heb administratief gewerkt in het grondverzet, NBM Den Haagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hovenier, ben dus vaak afhankelijk van hun![]()
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disneyquote:
Handig om guppies mee te scheppen wel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wij kunnen sowieso 5 weken in het jaar onze planning niet halen door de hittequote:
~FEYENOORD~
Europakr Germany is wel super geil spietsequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disney![]()
Ah mooi, dan kan ik wat puntjes bij elkaar sprokkelen![]()
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ah mooi, dan kan ik wat puntjes bij elkaar sprokkelen![]()
![]()
![]()
Ik ben wel helemaal los gegaan op alle achtbanen daar jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Europakr Germany is wel super geil spietse![]()
![]()
Da's wel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disney
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wat te ver voor mij om te herkennenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, ik heb administratief gewerkt in het grondverzet, NBM Den Haag![]()
Wij zijn afhankelijk van:
https://schaafsmabv.nl/
https://www.lolkema.nl/
https://www.facebook.com/(...)jf-1786939428192373/
https://www.grondverzetdejong.nl/
https://vanderwiel.nl/~FEYENOORD~
Zo mooi, krachtige vrouwen weten wanneer ze mannen moeten laten denken dat ze kunnen winnen....
ga je gang....![]()
Uhuquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
Zo mooi, krachtige vrouwen weten wanneer ze mannen moeten laten denken dat ze kunnen winnen....
ga je gang....https://www.attacktheback(...)aks-opponents-skull/
Krachtige vrouwen weten dat ze niet moeten beginnen over 'krachtige vrouwen' maar zíjn gewoon krachtige vrouwenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
ga je gang....
Ik ga slapen, moet morgen 09:00 op kantoor zijn!
~FEYENOORD~
Op zaterdag?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen 09:00 op kantoor zijn!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat helemaal droevig is, is dat de vrouw van het jaar 'Jenner' is... Zoals in de reacties; 'Man are even beter in being woman than woman.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
ga je gang....![]()
Geintjuh he~!
Inderdaad vrij zinloos om nu aan puntjes te denkenquote:
Laters maat!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen 09:00 op kantoor zijn!
Zijn jullie van facebook afhankelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wat te ver voor mij om te herkennen![]()
Wij zijn afhankelijk van:
https://schaafsmabv.nl/
https://www.lolkema.nl/
https://www.facebook.com/(...)jf-1786939428192373/
https://www.grondverzetdejong.nl/
https://vanderwiel.nl/
Uw ADH vitamine Worst
Moderne hoveniers marketing loopt tegenwoordig via feesboek om de kort pittige huismoeders te bereiken!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn jullie van facebook afhankelijkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fiets je hobbymatig of gewoon woon/werk verkeer ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja er ligt teveel sneeuw. Volgende week ga ik weer fietsen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja er ligt teveel sneeuw. Volgende week ga ik weer fietsen.
Doe dan alleen niet zoals ik dezelfde hoeveelheid boodschappen lopend, dat is zwaar
You sound reasonable...Time to up my medication.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: