Heb je een punt..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk goed na bij jezelf en neem geen beslissingen waar je niet op terug kunt komen. Verdriet is erg maar denk ook aan je opa en aan wat je voor hem betekende, stap over je verdriet en neem afscheid als eerbetoon aan de man die het verdient en voel jezelf daarna beter, echt!
Op het werk was het echt feest deze week, denk dat de helft van de telefoontjes en mails direct of indirect met de kou en sneeuw te maken hadden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
IJsdagen lekker, maar ijs en sneeuw mag van mij wel weg
Wel gaan! Dat kun je niet meer overdoen mocht je er later spijt van krijgen dat je niet gegaan bent. De meeste mensen zijn een emotioneel wrak die daar aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Zit trouwens serieus wel een beetje in dubio.
Het verdriet van het overlijden van mijn opa word al iets minder, ben geen huilend wrak meer zoals ik dat tot eergister wel was.
Maar ik merk dat ik het héél erg moeilijk vind om te denken over de uitvaart van A.S week, nou kan ik 'm ook online kijken.. Hebben mensen dat al eens gedaan en is dat heel erg raar?
Het gaat mij denk ik echt niet lukken om er bij te zijn op de begrafenis zelf, niet omdat ik het niet ga redden qua tijd, maar omdat ik dat mentaal gewoon echt niet ga trekken..
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?
Ik had geen ijs nodig om gekreukeld in het ziekenhuis te belanden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gisteren ook toen ik een stukje ging wandelen, godver, levensgevaarlijk.
Ja dat is wel klote dat je er iets aan wilt doen maar het niet direct kanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op het werk was het echt feest deze week, denk dat de helft van de telefoontjes en mails direct of indirect met de kou en sneeuw te maken hadden.
Echt alles gaat kapot bij dit soort temperaturen. Bij één complex van ons konden de mensen 3 dagen niet van het parkeerterrein af omdat de poort vast was gevroren en de elektronica ook kapot was. En de leverancier zei:"Ja, dat is geval miljoenmiljard vandaag, jullie staan nu ongeveer één na laatste...".
Pissig dat de bewoners waren
Zo'n dienst is heus niet altijd kommer, kwijl en veel gehuil, er is ook ruimte voor leuke herinnering en een lach, ik kan me niet voorstellen dat daar geen rekening mee gehouden wordt, vooral ook omdat je opa niet zo'n man was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou, hij heeft gistermiddag al opgebaard gelegen en toen hebben veel familieleden ook niet gekeken.
Dus vandaar dat ik zoiets heb van, wat voegt dan zo'n dienst nog toe? Het word vooral veel gehuil en zielige muziek, terwijl die man een onwijs feestbeest was die alleen maar kon lachen en nooit verdrietig was.
Is waar natuurlijk.. Maar zit gewoon echt kut ook door corona.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel gaan! Dat kun je niet meer overdoen mocht je er later spijt van krijgen dat je niet gegaan bent. De meeste mensen zijn een emotioneel wrak die daar aanwezig zijn.
Even met het zoutvaatje door de tuin!quote:
Misschien kunnen we dit allemaal als ui nemen, om een statement te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit neerzetten, dat zal ze leren!!
[ afbeelding ]
Nou daar ben ik dus wel bang voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n dienst is heus niet altijd kommer, kwijl en veel gehuil, er is ook ruimte voor leuke herinnering en een lach, ik kan me niet voorstellen dat daar geen rekening mee gehouden wordt, vooral ook omdat je opa niet zo'n man was.
Jep, heel triest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is waar natuurlijk.. Maar zit gewoon echt kut ook door corona.
Bij de laatste begrafenis die ik bijwoonde kon iedereen bij elkaar uithuilen waar nodig, en nu schijn je op 1,5 meter van elkaar te moeten zitten en is het super onpersoonlijk.
Goed idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit allemaal als ui nemen, om een statement te maken.
Je zit zeker al ruim een week binnen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had geen ijs nodig om gekreukeld in het ziekenhuis te belanden.
echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit allemaal als ui nemen, om een statement te maken.
Hier ook, ik woon vlak bij de binnenstad, allemaal van die gladde klinkertjesquote:
En de medeklinkers?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, ik woon vlak bij de binnenstad, allemaal van die gladde klinkertjes
Ik heb geen begrafenis meegemaakt in deze Coronatijd dus dat weet ik niet. Ik zou daar in ieder geval dikke schijt aan hebben mocht ik een familielid willen knuffelen. Ik waag ook te betwijfelen of de medewerkers daar zo moeilijk over doen. Ik zou in ieder geval gaan. Het zal zeker lastig voor je zijn, maar ze noemen het niet voor niet 'de laatste eer bewijzen'. Is voor jouw verwerkingsproces ook veel beter.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is waar natuurlijk.. Maar zit gewoon echt kut ook door corona.
Bij de laatste begrafenis die ik bijwoonde kon iedereen bij elkaar uithuilen waar nodig, en nu schijn je op 1,5 meter van elkaar te moeten zitten en is het super onpersoonlijk.
We will fight them on the beach.quote:
Huilen is niet erg hoor, het is toch je opa waar je afscheid van neemt, en waar je volgens mij een goede band mee had.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus wel bang voor.
De laatste dienst was een grote tranentrekker, en snap dat het normaal is. Maar denk dat mijn opa het ook niet had gewild dat we allemaal gingen huilen op z'n begrafenis.
Churchillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We will fight them on the beach.
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heb je een punt..
We hebben 't weekend nog. Misschien ga ik mij nog iets sterker voelen mentaal en denk ik dat ik het wel aankan..
Jij verandert elke dag van UI, dan kan deze er ook wel een keer tussendoorquote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verandert elke dag van UI, dan kan deze er ook wel een keer tussendoor
Hoi Chanel! Welk luchtje heb je vandaag op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?
Over je eigen angst heenstappen en respect tonen aan je opa, je voelt je daar zelf ook beter door hoor.
Hij verdient het ook toch?
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?
Over je eigen angst heenstappen en respect tonen aan je opa, je voelt je daar zelf ook beter door hoor.
Hij verdient het ook toch?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus wel bang voor.
De laatste dienst was een grote tranentrekker, en snap dat het normaal is. Maar denk dat mijn opa het ook niet had gewild dat we allemaal gingen huilen op z'n begrafenis.
Balen dat je gegaan bent is minder erg dan balen dat je niet gegaan bent. Het ene kun je over tijd vergeten, het andere niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.
Waar ik alleen wel "Moe" van word, is als mensen zeggen, hij had het fijn gevonden. Dan denk ik, nou... Nee, punt 1, hij wilde 105 worden, en punt 2, het was een feestbeest![]()
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.
Klopt is ook zo..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Maar ik verbaas me dat je het je afvraagt of je zal gaan. Zoiets doe je toch gewoon? Hoort bij het leven hoor, afscheid nemen ook al is de dienst een tranentrekker. Er zijn mensen die dit met zorg hebben gepland neem ik aan. En je toont respect door te gaan. Maar dat vind ik dan.
Ik heb geen idee wie je bent of hoe je er bij zit. Maar vier het leven. Vier je opa!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.
Waar ik alleen wel "Moe" van word, is als mensen zeggen, hij had het fijn gevonden. Dan denk ik, nou... Nee, punt 1, hij wilde 105 worden, en punt 2, het was een feestbeest![]()
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote dat je er iets aan wilt doen maar het niet direct kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |