Hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ah mooi, dan kan ik wat puntjes bij elkaar sprokkelen![]()
Ik ben wel helemaal los gegaan op alle achtbanen daar jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Europakr Germany is wel super geil spietse![]()
Da's wel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disney
Dat is wat te ver voor mij om te herkennenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, ik heb administratief gewerkt in het grondverzet, NBM Den Haag
Uhuquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
Zo mooi, krachtige vrouwen weten wanneer ze mannen moeten laten denken dat ze kunnen winnen....
ga je gang....
Krachtige vrouwen weten dat ze niet moeten beginnen over 'krachtige vrouwen' maar zíjn gewoon krachtige vrouwenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
Zo mooi, krachtige vrouwen weten wanneer ze mannen moeten laten denken dat ze kunnen winnen....
ga je gang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |