Dat is zeer verstandig, in het voorjaar is een veel beter idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een motor kopen uitgesteld heb tot na de winter. Daar was ik waarschijnlijk tegen deze tijd al een keer mee op mijn bek gegaan
Ja, an sich wel. Maar je kan dus in Eurodisney geen bier kopen, behalve in restaurants, en wij wilden toch wel wat pilseners nuttigen. Dus trokken we onze winterjas toch maar aan, en dan allemaal 6 halve liters op het lijf, en zodra we binnen waren naar de plee om het in een tas te doen en dan de jas uitquote:
Bad boysquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, an sich wel. Maar je kan dus in Eurodisney geen bier kopen, behalve in restaurants, en wij wilden toch wel wat pilseners nuttigen. Dus trokken we onze winterjas toch maar aan, en dan allemaal 6 halve liters op het lijf, en zodra we binnen waren naar de plee om het in een tas te doen en dan de jas uit![]()
En dan als die Fransozen raar kijken als we ergens op een bankje een halve liter zaten te klappen![]()
Gajes zijn we eigenlijk ook
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, an sich wel. Maar je kan dus in Eurodisney geen bier kopen, behalve in restaurants, en wij wilden toch wel wat pilseners nuttigen. Dus trokken we onze winterjas toch maar aan, en dan allemaal 6 halve liters op het lijf, en zodra we binnen waren naar de plee om het in een tas te doen en dan de jas uit![]()
En dan als die Fransozen raar kijken als we ergens op een bankje een halve liter zaten te klappen![]()
Gajes zijn we eigenlijk ook
Nou ja, je doet het toch maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet iedereen toch voor zijn ouders als je een beetje in de buurt woont. En ik woon 2 minuten van ze vandaan. Toen de corona toesloeg heb ik ook 2 maanden boodschappen voor ze gedaan omdat ik niet wilde dat ze de supermarkt ingingen.
Maar na 2 maanden toen het toch wel wat mee leek te vallen met de dodelijkheid en mijn moeder tegen de muur op begon te vliegen is ze toch weer zelf boodschappen gaan doen
Netjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil wel een pluim geven aan al die grondverzetbedrijven, boeren en gemeentes die bijna alle wegen hier sneeuwvrij hebben gemaakt, vanaf dinsdag waren de wegen als vanouds
Wil ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat we richting einde maand ook weer lenteachtig gaat worden
Ja, die werd echt gek van het binnen zitten. Snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, je doet het toch maar.
Ik snap dat je moeder het weer zelf il doen, ze kunnen moeilijk zo lang niet meer in winkels komen.
Ik wil graag klappen voor het supermarktpersoneelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil wel een pluim geven aan al die grondverzetbedrijven, boeren en gemeentes die bijna alle wegen hier sneeuwvrij hebben gemaakt, vanaf dinsdag waren de wegen als vanouds
Jij gebruikt de naam grondverzet dan ben je er in thuis?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
En voor pakketjes bezorgersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil graag klappen voor het supermarktpersoneel
U ookquote:
Ik ben hovenier, ben dus vaak afhankelijk van hunquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij gebruikt de naam grondverzet dan ben je er in thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |