Het valt makkelijk dan dat het weggaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn ouders ook gewoon van tevoren gezegd flink boodschappen te doen en als ze nog iets nodig hebben mij het te laten halen en voor de rest gewoon binnen te blijven. Niemand die de snil even weg gaat toveren namelijk
Paar jaar geleden gingen we in de eerste week van januari naar Eurodisney want goedkoop. Wij helemaal #ready voor wintertemps daar. Was het een graad of 13-14quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me midden februari 2 jaar geleden herinneren. Dat was volop zon en tegen de 20 graden
Fietsen is niet te doen, vooral in de ochtend is het zo verraderlijk, ik kwam in een bocht op de A15 ook ineens een auto tegen die in tegenovergestelde richting stond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook al bijna op mijn bek gegaan op mijn fiets. Gelukkig gleed ik alleen weg met mijn achterband.
Je mag niet fietsen op de A15quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fietsen is niet te doen, vooral in de ochtend is het zo verraderlijk, ik kwam in een bocht op de A15 ook ineens een auto tegen die in tegenovergestelde richting stond.
Maart en April is vaak gewoon herfstquote:
hehe lekker manquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gingen we in de eerste week van januari naar Eurodisney want goedkoop. Wij helemaal #ready voor wintertemps daar. Was het een graad of 13-14
Ik ben blij dat ik een motor kopen uitgesteld heb tot na de winter. Daar was ik waarschijnlijk tegen deze tijd al een keer mee op mijn bek gegaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fietsen is niet te doen, vooral in de ochtend is het zo verraderlijk, ik kwam in een bocht op de A15 ook ineens een auto tegen die in tegenovergestelde richting stond.
Doet iedereen toch voor zijn ouders als je een beetje in de buurt woont. En ik woon 2 minuten van ze vandaan. Toen de corona toesloeg heb ik ook 2 maanden boodschappen voor ze gedaan omdat ik niet wilde dat ze de supermarkt ingingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt makkelijk dan dat het weggaat.
Jij bent een goede zoon!
Ik ging een keer met de hele familie op wintersport in Zuid Duitsland, was het ook prachtig mooi weer met zo'n 14-15 graden, je kon gewoon in t-shirt buiten zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gingen we in de eerste week van januari naar Eurodisney want goedkoop. Wij helemaal #ready voor wintertemps daar. Was het een graad of 13-14
Ik heb veel geschaatst, Rottemerentochten enzo, maar ik begin er niet meer aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn schaatsen liggen nog in de schuur....Godver wat heb ik veel geschaatst, buiten ijs Den haag, Zuider[park bij oma Voorburg...jaren naar de HOKIJ geweest maar ook naar het ondergespoten ijs in Zuiderpark
maar idd nog jaren op de HOKIJ...
Hier in Uden mijn eerste schaatsstrepen gezet op de Kleuter en later in mijn eigen park Melle, nog op de straat geschaatst vanwege ijzel en dan ...komen er jaren tussen te zitten en stap je niet meer zo makkelijk op de schaats jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |