Winter in Nederland is 90% volop kut.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.
We zijn gewoon niet gewend aan sneeuw dat nog lang blijft liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.
Ja klopt, rond 15:00 kreeg ik het echt koud en kon ik ook niet meer warm wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister was zalig vandaag idd minder
Nee joh, iedereen wil dit weekend nog schaatsen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben te laat het schaatsen verkopen denk ik
Ik ga het DIRECT op marktplaats zetten, misschien is er nog een domme Fries die het wil kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen wil dit weekend nog schaatsen.
Niet in het leven van slechterbeenzijndebejaarden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, mensen doen wat ze willen of kunnen. Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker massaal het ijs op...Corona bestaat nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen wil dit weekend nog schaatsen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga het DIRECT op marktplaats zetten, misschien is er nog een domme Fries die het wil kopen
Ik had deze ook niet meer verwacht eerlijk gezegd nee. In de meeste winters van de afgelopen 10 jaar is het al heel wat als je 4 keer je auto moet krabben 's ochtends.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn gewoon niet gewend aan sneeuw dat nog lang blijft liggen
Afstand is key.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker massaal het ijs op...Corona bestaat niet
Kachel hoger, plaid om je heen....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, rond 15:00 kreeg ik het echt koud en kon ik ook niet meer warm worden
Ik had deze wel verwacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had deze ook niet meer verwacht eerlijk gezegd nee. In de meeste winters van de afgelopen 10 jaar is het al heel wat als je 4 keer je auto moet krabben 's ochtends.
Nu was het meer 'auto uitgraven'
Buiten is geen kachelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kachel hoger, plaid om je heen....
Love itquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me midden februari 2 jaar geleden herinneren. Dat was volop zon en tegen de 20 graden
Tja, ik heb mijn ouders ook gewoon van tevoren gezegd flink boodschappen te doen en als ze nog iets nodig hebben mij het te laten halen en voor de rest gewoon binnen te blijven. Niemand die de snil even weg gaat toveren namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet in het leven van slechterbeenzijndebejaarden.
Ik ben vandaag ook al bijna op mijn bek gegaan op mijn fiets. Gelukkig gleed ik alleen weg met mijn achterband.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gisteren ook toen ik een stukje ging wandelen, godver, levensgevaarlijk.
Ach kan tot in maart winter wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me midden februari 2 jaar geleden herinneren. Dat was volop zon en tegen de 20 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |