Nee joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verandert elke dag van UI, dan kan deze er ook wel een keer tussendoor
Hoi Chanel! Welk luchtje heb je vandaag op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?
Over je eigen angst heenstappen en respect tonen aan je opa, je voelt je daar zelf ook beter door hoor.
Hij verdient het ook toch?
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan je! Hoe eenzaam zou jouw eigen afscheid zijn als er niemand was die het zou kunnen of willen??? Erg hè?
Over je eigen angst heenstappen en respect tonen aan je opa, je voelt je daar zelf ook beter door hoor.
Hij verdient het ook toch?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus wel bang voor.
De laatste dienst was een grote tranentrekker, en snap dat het normaal is. Maar denk dat mijn opa het ook niet had gewild dat we allemaal gingen huilen op z'n begrafenis.
Balen dat je gegaan bent is minder erg dan balen dat je niet gegaan bent. Het ene kun je over tijd vergeten, het andere niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.
Waar ik alleen wel "Moe" van word, is als mensen zeggen, hij had het fijn gevonden. Dan denk ik, nou... Nee, punt 1, hij wilde 105 worden, en punt 2, het was een feestbeest![]()
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.
Klopt is ook zo..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Maar ik verbaas me dat je het je afvraagt of je zal gaan. Zoiets doe je toch gewoon? Hoort bij het leven hoor, afscheid nemen ook al is de dienst een tranentrekker. Er zijn mensen die dit met zorg hebben gepland neem ik aan. En je toont respect door te gaan. Maar dat vind ik dan.
Ik heb geen idee wie je bent of hoe je er bij zit. Maar vier het leven. Vier je opa!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo, zou het ook niet fijn vinden als niemand op die van mij zou komen.
Waar ik alleen wel "Moe" van word, is als mensen zeggen, hij had het fijn gevonden. Dan denk ik, nou... Nee, punt 1, hij wilde 105 worden, en punt 2, het was een feestbeest![]()
Maar denk dat het inderdaad het beste is om te gaan.
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote dat je er iets aan wilt doen maar het niet direct kan
Triest idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.
Zo had ik er eentje aan de telefoon die wilde dat we sneeuw kwamen ruimen bij een seniorencomplex. Ik:"Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar toevallig is de ingang daar wel net sneeuwvrij gemaakt door een stel leerlingen van de basisschool tegenover.".
Zij:"JA MAAR DAN KUNNEN DIE OUDJES TOCH NOG STEEDS NIET NAAR DE SUPERMARKT, DE HELE STOEP DAAR NAARTOE LIGT NOG VOL!".
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.
Gewoon een paar zakken zout daar dumpenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.
Zo had ik er eentje aan de telefoon die wilde dat we sneeuw kwamen ruimen bij een seniorencomplex. Ik:"Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar toevallig is de ingang daar wel net sneeuwvrij gemaakt door een stel leerlingen van de basisschool tegenover.".
Zij:"JA MAAR DAN KUNNEN DIE OUDJES TOCH NOG STEEDS NIET NAAR DE SUPERMARKT, DE HELE STOEP DAAR NAARTOE LIGT NOG VOL!".
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.
Ojeequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Poepen in een ouwe schoen
Heb al een week met sneeuw scheppen en brandhout zagen achter de rug, en nu is er geen werk meerquote:
Er zitten er echt tussen. "Ja, ik kan zo echt niet met mijn scootmobiel op pad hoor. Wat slecht van de gemeente/woningbouw/whatever."quote:
En dan nog een keer overdoen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Poepen in een ouwe schoen
Oh Nikita I love you so.quote:
Noice!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb al een week met sneeuw scheppen en brandhout zagen achter de rug, en nu is er geen werk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |