Triest idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.
Zo had ik er eentje aan de telefoon die wilde dat we sneeuw kwamen ruimen bij een seniorencomplex. Ik:"Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar toevallig is de ingang daar wel net sneeuwvrij gemaakt door een stel leerlingen van de basisschool tegenover.".
Zij:"JA MAAR DAN KUNNEN DIE OUDJES TOCH NOG STEEDS NIET NAAR DE SUPERMARKT, DE HELE STOEP DAAR NAARTOE LIGT NOG VOL!".
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.
Gewoon een paar zakken zout daar dumpenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal strontverwende consumenten tegenwoordig. Als iets niet meteen geregeld wordt zijn we meteen boos. Het idee dat er ook zoiets als overmacht bestaat en dat dingen zijn zoals ze nu eenmaal zijn soms is voor veel mensen niet meer voor te stellen.
Zo had ik er eentje aan de telefoon die wilde dat we sneeuw kwamen ruimen bij een seniorencomplex. Ik:"Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar toevallig is de ingang daar wel net sneeuwvrij gemaakt door een stel leerlingen van de basisschool tegenover.".
Zij:"JA MAAR DAN KUNNEN DIE OUDJES TOCH NOG STEEDS NIET NAAR DE SUPERMARKT, DE HELE STOEP DAAR NAARTOE LIGT NOG VOL!".
Dan leef je echt in een alternatieve realiteit.
Ojeequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Poepen in een ouwe schoen
Heb al een week met sneeuw scheppen en brandhout zagen achter de rug, en nu is er geen werk meerquote:
Er zitten er echt tussen. "Ja, ik kan zo echt niet met mijn scootmobiel op pad hoor. Wat slecht van de gemeente/woningbouw/whatever."quote:
En dan nog een keer overdoen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Poepen in een ouwe schoen
Oh Nikita I love you so.quote:
Noice!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb al een week met sneeuw scheppen en brandhout zagen achter de rug, en nu is er geen werk meer
Ja moet wel goed vol zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan nog een keer overdoen?
quote:
Niet echtquote:
Daar zorgen we dan weer wel voor. Liggen in elk complexquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een paar zakken zout daar dumpen
Heb je wel eens niet meer kunnen lopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zitten er echt tussen. "Ja, ik kan zo echt niet met mijn scootmobiel op pad hoor. Wat slecht van de gemeente/woningbouw/whatever."
Ja godverdomme, ik ben ook al een week aan het schuiven en glibberen met de auto, de fiets en te voet en ga ook gewoon niet mee de weg op dan strikt noodzakelijk is. Jank niet zo
Welke artiest?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zit z'n hele discografie te luisteren vanaf 2016 tot 1969. Ben nu (al) bij Captain FantasticWat een album
Immer goedquote:
Nikita is zo'n jeugdherinnering.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zit z'n hele discografie te luisteren vanaf 2016 tot 1969. Ben nu (al) bij Captain FantasticWat een album
Zo dronken ben ik niet vaak geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je wel eens niet meer kunnen lopen?
Lama trouwens... Ik ga weer uitvallen.
Tjeuzus. Ik vind -5 / -10 heerlijk, maar niet om in te werken!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Wij zijn ook echt het enige hoveniersbedrijf dat aan het werk is in de regio
Is goed joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo dronken ben ik niet vaak geweest.
Gisteren was het heerlijk, windstil met zonquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tjeuzus. Ik vind -5 / -10 heerlijk, maar niet om in te werken!
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.quote:
Kut sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar kom op, er ligt een fucking pak sneeuw. Daar kan niemand veel aan doen. Je kan niet elke vierkante centimeter van de openbare ruimte sneeuwvrij maken. En dat hoort gewoon bij het leven in Nederland.
Gister was zalig vandaag idd minderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gisteren was het heerlijk, windstil met zon![]()
Vandaag stond er wel weer een windje en was het wat minder
Dikke kus op je auw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |