abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 13:08:42 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_197963529

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_197964507
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:47 schreef Slobeend het volgende:

Zou er aan willen beginnen maar de 28e gaat het er af :{.
Bingen. Doen wij ook. Nog 16 dagen de tijd om in totaal 18 afleveringen te bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197966787
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Bingen. Doen wij ook. Nog 16 dagen de tijd om in totaal 18 afleveringen te bekijken.
Er staan 3 seizoenen op terwijl er 4 zijn. Jammer. Ik had het op mijn lijst staan.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197967330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Soury het volgende:

Er staan 3 seizoenen op terwijl er 4 zijn. Jammer. Ik had het op mijn lijst staan.
4e seizoen zal binnenkort wel weer ergens 'te vinden' zijn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197967516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:19 schreef golfer het volgende:

[..]

4e seizoen zal binnenkort wel weer ergens 'te vinden' zijn?
Ik heb meerdere mogelijkheden, zie het niet ergens staan. Het laatste seizoen is van 2018.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197968904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:30 schreef Soury het volgende:

Ik heb meerdere mogelijkheden, zie het niet ergens staan. Het laatste seizoen is van 2018.
Ik kan seizoen 4 wel vinden met Engelse ondertitels, dus dat hengel ik nu (langzaam) binnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197970838
Oh een waardig opvolger voor The Casketeers : Buried by the Bernards :D

Vooral Kevin is leuk om te volgen _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197979348
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buried by the Bernards - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Offbeat, Reality
In deze realityserie runt de altijd ruziënde, maar joviale familie Bernard hun voordelige uitvaartcentrum terwijl ze nabestaanden helpen bij het afscheid.

De reis van Xico | El Camino de Xico - [Mexico] 2021 6 1:26 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm
Een meisje, een hond en haar beste vriend gaan op weg om een berg te redden van een op goud belust bedrijf. Maar de oplossing ligt onder haar neus: bij haar hondje Xico.

Den sorte Madonna - [Denemarken] 2007 12 1:27 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Wanneer Maria's vader een kostbaar gestolen icoon naar haar stuurt, moet ze kiezen tussen de beloning of het beschermen van haar vader die haar in de steek heeft gelaten.

Follow Me - [Australië] 2020 16 1:31 uur | Horror
Op zoek naar gedurfde nieuwe content belanden een polariserende vlogger en zijn vrienden per ongeluk in een angstige situatie in een vreselijke escaperoom in Moskou.

Homeland - [VS] S08 2019 12 | Drama, Mystery, Politiek, Thriller
CIA-analiste Carrie Mathison worstelt met haar geestelijke gezondheid en familieproblemen terwijl ze de strijd tegen terrorisme leidt in deze politieke thrillerserie.

Nadiya Bakes - [VK] S01 2021 AL - Netflix Original | Feelgood, Lifestyle
Nadiya Hussain keert terug naar haar grote liefde, bakken. Heerlijke taarten en hemelse broden komen uit de oven, en ze laat het werk van creatieve zielsverwanten zien.

Odio, de Dani Rovira - [Spanje] 2021 AL 1:22 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze hilarische en ongefilterde comedyspecial denkt Dani Rovira vanuit zijn geboorteplaats Málaga na over de onzinnige haat van mensen.

To All The Boys: Always And Forever - [VS] 2021 AL 1:55 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch, Tienerfilm
Het laatste jaar van de middelbare school staat centraal als Lara Jean terugkeert van een familiereis naar Korea en kiest waar ze gaat studeren, met of zonder Peter.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 11:10:14 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197979595
Hebben jullie nog een gouden serie/film tip voor iemand die houdt van david lynch series/films, muziek documentaires, science (fiction), indiana jones, donker komische arthouse fims en algehele nerderigheid?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_197990262
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 22:58:51 #11
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197992221
Ben aan Homeland begonnen, maar daar kom ik echt niet doorheen. Veel te traag. Misschien later nog eens proberen.

Voor nu is het Happy geworden. :D _O_
F.K.A. SuperwormJim
pi_197993088
Ik ben Homeland 2x opnieuw begonnen. Kwam 2x niet verder dan seizoen 4.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197995795
In februari o.a.

15-02
• American Pie
• American Pie Presents: The Naked Mile
• Annie
• Booba (S04)
• New Amsterdam (S02)
• Peter Pan
• The Crew (S01)
• The Lazarus Project

16-02
• Animals on the Loose: A You vs Wild
• Back to the Future Part II
• Bean: The Ultimate Disaster Movie
• Dead in Tombstone
• Jurassic Park
• Jurassic Park III
• Jurassic World
• Scarface
• The 40-Year-Old Virgin
• The Debt

17-02
• Amend: The Fight for America
• Andreaskorset
• Behind her Eyes (S01)
• Lad de Sma Børn
• MeatEater (S09/B)
• Olsenbanden jr. pa Rocker'n
• Outlander (S05)
• Overcoming
• Se Min Kjole
• Skyskraber
• Svinalängorna
• Titanics Ti Liv

18-02
• John Wick: Chapter 2
• Thus Spoke Kishibe Rohan

19-02
• Burden
• Lovestuck in the City (S01)
• Tribes of Europa (S01)

20-02
• Classmates Minus

23-02
• Brian Regan: On the Rocks
• Made You Look
• Pelé

24-02
• Age of Samurai: Battle for Japan
• Canine Intervention (S01)
• Ginny & Georgia (S01)

25-02
• Geez & Ann
• High-Rise Invasion
• The Mummy

26-02
• Bigfoot Family
• Caught by a Wave
• Crazy About Her
• Loco por ella
• The Girl on the Train

27-02
• A Love So Beautiful (S01)

28-02
• Tiger & Bunny
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197995875
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Big Day - [India] C01 2021 AL - Netflix Original | Feelgood, Reality, Romantisch
Voor zes verloofde stellen begint 'lang en gelukkig' spectaculair. Een verbluffend inkijkje in de Indiase bruiloftssector waarin miljarden omgaan.

Namaste Wahala - [Nigeria] 2021 16 1:46 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een interraciale romance wordt verstoord door grappige en hartverscheurende problemen wanneer de ouders van het stel er alles aan doen om de relatie te verhinderen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zondag 14 februari 2021 @ 10:01:58 #15
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197995933
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ben Homeland 2x opnieuw begonnen. Kwam 2x niet verder dan seizoen 4.
Na 2,5 seizoen toch maar opgegeven.
F.K.A. SuperwormJim
pi_198004945
Parfum aan het kijken ik heb ooit een boek gelezen met die tilel "Das Parfum" van Suskind. Het is niet te vergelijken dat had ik al van minuut één door. Wel op gebaseerd op het boek zo te zien met een modern jasje Het is wel een toffe serie, spannend wel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198005204
He
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
Parfum aan het kijken ik heb ooit een boek gelezen met die tilel "Das Parfum" van Suskind. Het is niet te vergelijken dat had ik al van minuut één door. Wel op gebaseerd op het boek zo te zien met een modern jasje Het is wel een toffe serie, spannend wel.
Heb ik ook gezien :) Een aparte serie vond ik het. Wel goed inderdaad. Voordeel vond ik ook dat er niet zo heel veel afleveringen waren. Als ik zie dat een serie 10+ afleveringen heeft, of meerdere seizoenen, haak ik af.
pi_198006570
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
He
[..]

Heb ik ook gezien :) Een aparte serie vond ik het. Wel goed inderdaad. Voordeel vond ik ook dat er niet zo heel veel afleveringen waren. Als ik zie dat een serie 10+ afleveringen heeft, of meerdere seizoenen, haak ik af.
Eens
pi_198010375
Ik kwam bij Homeland niet verder dan seizoen 1.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198013132
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Pie - [VS] 1999 12 1:35 uur | Comedy, Tienerfilm
Deze hitcomedy volgt vier middelbare scholieren terwijl ze volwassen, oeps, ontmaagd worden.

Annie - [VS] 2014 6 1:59 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood, Musical
In deze bewerking van de Broadwaymusical wordt een pittig pleegkind onder de vleugels genomen van een politieke speler. Zij veranderen elkaars leven.

Are You The One - [VS] S01-02 2014 AL | Reality
Alleenstaande deelnemers moeten aan de hand van een dating-algoritme hun perfecte match bepalen om kans te maken op liefde en een geldprijs.

Booba - [Rusland] S04 2021 AL | Comedy, Kinderserie
De wereld is een groot mysterie voor de kleine Booba. Hij is nieuwsgierig naar alle bijzondere dingen om hem heen en beleeft avonturen in zijn dagelijkse omgeving.

The Crew - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Comedy
Het leven in de garage vliegt uit de bocht voor een NASCAR-teamleider en zijn hechte racecrew wanneer er een nieuwe baas aantreedt die alles anders wil doen.

The Lazarus Project - [Canada/VK/VS] 2008 12 1:39 uur | Mystery, Psychologische thriller
Ben dacht dat zijn leven voorbij was toen hij ter dood werd veroordeeld. Maar na zijn executie met een een dodelijke injectie ontwaakt hij in een heel nieuwe wereld.

New Amsterdam - [VS] S02 2019 12 | Drama, Feelgood
De excentrieke dr. Max Goodwin neemt als directeur het roer over in Amerika's oudste ziekenhuis en schopt tegen heilige huisjes om de levens van patiënten te redden.

Peter Pan - [VS] 2003 6 1:53 uur | Avontuur, Familiefilm, Fantasy
Peter Pan vliegt het huis van Wendy en haar broers binnen en neemt hen mee naar Nooitgedacht, waar ze spannende avonturen beleven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 februari 2021 @ 09:48:59 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198013308
Afgaande op de trailer lijkt Tribes of Europa iets waar zowel Engels als Duits gesproken wordt? Zou wel gaaf zijn als het inderdaad om Europa/meerdere 'landen' gaat en men daar inderdaad ook gewoon meerdere talen heeft, zoals Duits onderling en Engels met buitenstaanders.

Net zoals in Barbaren, waar zowel Duits als Latijn gesproken wordt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198014259
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Afgaande op de trailer lijkt Tribes of Europa iets waar zowel Engels als Duits gesproken wordt? Zou wel gaaf zijn als het inderdaad om Europa/meerdere 'landen' gaat en men daar inderdaad ook gewoon meerdere talen heeft, zoals Duits onderling en Engels met buitenstaanders.

Net zoals in Barbaren, waar zowel Duits als Latijn gesproken wordt.
Het is een Duitse productie, maar er wordt inderdaad ook Engels gesproken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 februari 2021 @ 11:54:40 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198015167
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:49 schreef TLC het volgende:
Ik kwam bij Homeland niet verder dan seizoen 1.
Zonde! Echt een van m’n favoriete series. Begint wel wat traag ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198015449
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zonde! Echt een van m’n favoriete series. Begint wel wat traag ja.
De eerste drie seizoenen zijn wel het tofst.
Tap tap tap
  maandag 15 februari 2021 @ 12:24:19 #25
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_198015685
Dit weekend begonnen met "It's okay not to be okay".

Samen met het nieuwe seizoen van Outlander haal ik het einde van de maand wel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_198016512
Wat The Cecil Hotel vooral aantoont is hoe vermoeiend YouTubbers zijn. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelius op 15-02-2021 13:36:22 ]
  maandag 15 februari 2021 @ 15:00:10 #27
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_198018307
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef Aurelius het volgende:
Wat The Cecil Hotel vooral aantoont is hoe vermoeiend YouTubbers zijn. :{
Niet gezien maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 15-02-2021 15:41:07 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_198018812
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef Aurelius het volgende:
Wat The Cecil Hotel vooral aantoont is hoe vermoeiend YouTubbers zijn. :{
En dat mensen soms teveel vrije tijd hebben
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198019843
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Niet gezien maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_198020137
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef Aurelius het volgende:
Wat The Cecil Hotel vooral aantoont is hoe vermoeiend YouTubbers zijn. :{
Oef, dat idee kreeg ik ook in de slot aflevering. Zaten ook gewoon een paar engerds tussen, zoals die student tandheelkunde.

Ergens snap ik ze wel, die mensen vinden de conclusie eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Het haalde een hoop sensatie weg. Spenderen maanden/jaren aan zo'n zaak terwijl het arme kind ergens gewoon een beetje 'maf' en eigenlijk best in staat was om te handelen zoals de autoriteiten denken dat het gebeurd is.
  roze maandag 15 februari 2021 @ 16:40:40 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198020191
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:34 schreef Aether het volgende:
New Amsterdam - [VS] S02 2019 12 | Drama, Feelgood
De excentrieke dr. Max Goodwin neemt als directeur het roer over in Amerika's oudste ziekenhuis en schopt tegen heilige huisjes om de levens van patiënten te redden.
Hier ben ik wel benieuwd naar. :D
Your beauty never ever scared me.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:28:59 #32
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_198021934
Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 komt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 18:41:11 #33
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_198022141
quote:
88s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef Vlinder het volgende:
Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 komt?
"Ergens in 2021". De verwachting is in ieder geval niet voor augustus.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 15 februari 2021 @ 20:36:27 #34
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_198024360
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Mike het volgende:

[..]

"Ergens in 2021". De verwachting is in ieder geval niet voor augustus.
Dat duurt nog laaang -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Games maandag 15 februari 2021 @ 22:19:52 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_198025982
Ugh, The Blacklist Seizoen 7 en 8 zijn niet de moeite waard....
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_198026000
quote:
13s.gif Op maandag 15 februari 2021 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, The Blacklist Seizoen 7 en 8 zijn niet de moeite waard....
De rest wel? Heb 't nog nooit gekeken omdat de hoofdrolspeler mij totaal niet aanspreekt.
Moeten zij weten
pi_198026178
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 februari 2021 @ 22:37:53 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198026237
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Frontpage maandag 15 februari 2021 @ 22:49:07 #39
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198026399
quote:
88s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef Vlinder het volgende:
Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 komt?
Tegelijk met Peaky Blinders seizoen 6. In Sint Juttemis
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Games maandag 15 februari 2021 @ 22:53:05 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_198026446
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

De rest wel? Heb 't nog nooit gekeken omdat de hoofdrolspeler mij totaal niet aanspreekt.
Ik vond seizoen 1 t/m 6 nog wel vermakelijk. Zeker omdat James Spader best wel een goed karakter neerzet. Seizoen is 7 is al een tijdje uit in Amerika. Maar daarin worden de plottwisten en verhaallijnen al wat gekker. De eerste 2 afleveringen van seizoen 8 gaan helemaal nergens meer over en het is net alsof je naar het laatste seizoen van Dexter kijkt. Geforceerde plottwists en karaktermoord van lang meespelende karakters die nergens over gaan en compleet ingaan tegen de rode draad.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_198026459
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 1 t/m 6 nog wel vermakelijk. Zeker omdat James Spader best wel een goed karakter neerzet. Seizoen is 7 is al een tijdje uit in Amerika. Maar daarin worden de plottwisten en verhaallijnen al wat gekker. De eerste 2 afleveringen van seizoen 8 gaan helemaal nergens meer over en het is net alsof je naar het laatste seizoen van Dexter kijkt. Geforceerde plottwists en karaktermoord van lang meespelende karakters die nergens over gaan en compleet ingaan tegen de rode draad.
Ah, klinkt als een gevalletje 'te lang doorgaan'
Moeten zij weten
  Redactie Games maandag 15 februari 2021 @ 22:55:22 #42
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_198026469
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 22:54 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Ah, klinkt als een gevalletje 'te lang doorgaan'
Gelukkig zijn seizoen 1 t/m 6 op Nederlandse Netflix beschikbaar. Op de andere seizoenen hoef je niet meer op te wachten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_198026907
Fijn dat het slotseizoen van Homeland afgelopen dagen is toegevoegd aan het aanbod van Netflix. Niet alle zeven eerdere seizoenen waren even sterk, maar over het algemeen genomen erg goede en toffe serie. Voor mij één van de betere van de laatste jaren.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 07:42:01 #44
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_198028154
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 23:37 schreef Nickske1912 het volgende:
Fijn dat het slotseizoen van Homeland afgelopen dagen is toegevoegd aan het aanbod van Netflix. Niet alle zeven eerdere seizoenen waren even sterk, maar over het algemeen genomen erg goede en toffe serie. Voor mij één van de betere van de laatste jaren.
Eens, ik ben halverwege nu, maar het lijkt wel allemaal heel mooi bij elkaar te komen.

Tegelijkertijd ben ik blij dat ik straks niet meer tegen die neurotische kop van Carrie aan hoef te kijken. :')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_198028923
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar. :D
Weet niet wat ik na het kijken van de pilot er van moet vinden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198036206
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar. :D
Ik vind het een goede serie!
  roze dinsdag 16 februari 2021 @ 15:12:27 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198036351
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:07 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik vind het een goede serie!
Ik heb nu 2 afleveringen gezien en tot nu toe vind ik het ook wel een leuke serie ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_198040533
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The 40-Year-Old Virgin - [VS] 2005 12 1:56 uur | Comedy, Romantisch
Als hij 40 wordt, is er één ding dat Andy niet heeft gedaan en het irriteert de oversekste jongens op het werk, die besluiten hem aan de vrouw te helpen.

American Pie Presents: The Naked Mile - [VS] 2006 12 1:41 uur | Comedy, Tienerfilm
Erik, de preutse neef van Matt en Steve Stifler, is nog maagd en komt uit zijn schulp als hij samen met zijn vrienden deelneemt aan de Naked Mile op de campus.

Animals on the Loose: A You vs. Wild Movie - [VS] 2021 9 2:18 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Interactief, Reality
Als wilde dieren ontsnappen uit een reservaat, moeten Bear Grylls en jij ze opsporen en hun beschermde leefgebied veiligstellen. Een interactieve special.

Babe: The Gallant Pig - [Australië] 1995 6 1:31 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Deze film van Chris Noonan waarin het biggetje Babe een plekje op de boerderij probeert te veroveren, stal de harten van het publiek.

Back to the Future Part II - [VS] 1989 6 1:48 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Nadat Marty en Doc 30 jaar in de toekomst zijn gereisd om een ramp te voorkomen, keren ze terug naar 1985, waar de tijdlijn drastisch is veranderd door Biff.

Bean: De ultieme rampenfilm movie - [VK] 1997 AL 1:29 uur | Comedy
De onhandige Mr. Bean wordt naar Los Angeles gestuurd om een beroemd schilderij te bewaken. Maar omdat hij nergens geschikt voor is, gaat alles op hilarische wijze fout.

Dead in Tombstone - [VS] 2013 16 1:39 uur | Actie, Misdaad, Western
Wanneer een schurk in het Wilde Westen door zijn eigen mannen wordt verraden en vermoord, sluit hij een deal met de duivel om wraak op zijn oude bende te nemen.

The Debt - [VS] 2010 16 1:53 uur | Drama, Intellectueel, Thriller
Een voormalig geheim agent van de Mossad wordt herinnerd aan haar mislukte achtervolging van een nazi-oorlogsmisdadiger wanneer deze 30 jaar later weer opduikt.

Eye See You - [VS] 2002 16 1:35 uur | Actie, Misdaad, Thriller
FBI-agent Jake Malloy is getraumatiseerd omdat hij een wrede misdaad heeft gezien. Hij moet zich over zijn angst heen zetten om een seriemoordenaar op te pakken.

Jurassic Park - [VS] 1993 12 2:06 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Wetenschap, sabotage en prehistorisch DNA botsen als gekloonde dinosaurussen uit hun verblijven in een geheim pretpark ontsnappen en op de bezoekers gaan jagen.

Jurassic Park III - [VS] 2001 12 1:32 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een rondvlucht brengt een bont gezelschap naar een berucht dinosauruseiland. Nu vechten ze voor hun leven tegen bewoners die doorontwikkeld en dodelijker zijn.

Jurassic World - [VS] 2015 12 2:04 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een dinosauruspretpark probeert toeristen te trekken met een sterke nieuwe aanwinst. Maar dan ontsnapt een dodelijke reus en terroriseert het eiland.

The Pianist - [Frankrijk] 2002 12 2:29 uur | Drama
De beroemde Poolse pianist Wladyslaw Szpilman tracht tijdens de Tweede Wereldoorlog de nazitirannie te overleven in dit drama dat is gebaseerd op zijn memoires.

Red Dragon - [VS] 2002 16 2:04 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Voormalig FBI-agent Will Graham moet zijn oude vijand Hannibal Lecter inschakelen als hij een gruwelijke seriemoordenaar, die de Tandenfee wordt genoemd, moet vangen.

Robin Hood - [VS] 2010 12 2:20 uur | Avontuur, Drama
In deze groots aangepakte adaptatie, ontmoet soldaat Robin de stervende Robert uit Loxley en belooft hij hem zijn zwaard terug te geven aan zijn familie in Nottingham.

Scarface - [VS] 1983 16 2:49 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Al Pacino schittert als Cubaanse vluchteling Tony Montana, een drugsbaron in Florida. Hij maakt de fatale fout om high te worden van zijn eigen voorraad.

Welcome Home Roscoe Jenkins - [VS] 2008 12 1:53 uur | Comedy
R.J. viert het 50-jarige huwelijk van zijn ouders in Georgia. Nadat hij heeft lopen opscheppen over zijn leven in Hollywood, wordt hij met zijn verleden geconfronteerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198040783
quote:
88s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef Vlinder het volgende:
Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 komt?
En ik wil graag weten wanneer Ozark seizoen 4 komt, volgens mij gooide corona een beetje roet in t eten
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198050042
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef TLC het volgende:

[..]

En ik wil graag weten wanneer Ozark seizoen 4 komt, volgens mij gooide corona een beetje roet in t eten
Zal nog wel even duren. Seizoen 4 is vorig jaar juni besteld en wordt nu gefilmd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198050058
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amend: The Fight for America - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Will Smith presenteert deze kijk op de vaak dodelijke strijd voor gelijke rechten in de VS, gezien door de lens van het 14e amendement van de Amerikaanse Grondwet.

Behind Her Eyes - [VK] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Een alleenstaande moeder raakt verstrikt in psychologische spelletjes als ze een affaire begint met haar baas, een psychiater, en heimelijk vrienden wordt met zijn vrouw.

MeatEater - [VS] S09/B 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Jager, auteur, kok en natuurbeschermer Steven Rinella reist naar de meest afgelegen, mooiste gebieden ter wereld en zet wild uit de natuur op tafel.

Outlander - [VS] S05 2020 16 | Drama, Fantasy, Politiek, Romantisch
Dit spannende verhaal, gebaseerd op de fantasieromans van Diana Gabaldon, gaat over het drama van twee geliefden die zijn gescheiden door de tijd.

Overcoming - [Denemarken] 2005 12 1:48 uur | Documentaire
De documentaire van Tomas Gislason volgt het werk van Bjarne Riis met Team CSC, de Deense wielerploeg, tijdens hun voorbereiding op de Tour de France.

[ Bericht 13% gewijzigd door Aether op 17-02-2021 08:50:30 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198050416
Mank gezien. Mooi gefilmd en goed geacteerd hoor. Maar vrij saai verhaal. Ik had meer Orson Welles verwacht.
En die hele verhaallijn in het midden over verkiezingen voelde wel erg geforceerd aan. Alsof ze een parallel met de afgelopen verkiezingen in de VS en fake news wilde maken.

:O

5/10
  woensdag 17 februari 2021 @ 09:44:59 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198050855
Oeps, verkeerde topic.
Was een netflix film recensie aan t neerpleuren :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198050879
Wind River is een aardige film
Moeten zij weten
pi_198056590
Ik ga deze week maar eens beginnen aan 'Behind her eyes' , t klinkt in ieder geval al veelbelovend deze serie :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198057093
News of the World...de zoveelste middelmatige film op Netflix. :{
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2021 @ 15:29:00 #57
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198057180
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:23 schreef Aurelius het volgende:
News of the World...de zoveelste middelmatige film op Netflix. :{
Is dat die kojbojfilm met Tom Hanks?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 17 februari 2021 @ 15:38:03 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198057321
Gisteren Virgin River seizoen 2 afgekeken. Toch best wel een leuke serie die goed weg kijkt. Af en toe wat soaperig, maar daar hou ik wel van. Goede cliffhanger :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198057491
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:29 schreef Djeez het volgende:

[..]

Is dat die kojbojfilm met Tom Hanks?
Ja
pi_198057518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:23 schreef Aurelius het volgende:
News of the World...de zoveelste middelmatige film op Netflix. :{
Oh ik vond hem wel aardig. 3.5 / 5.
Lekker voortkabbelend. Niets spannends maar door het westernsfeertje ben ik al gauw om.
  Spellchecker woensdag 17 februari 2021 @ 16:46:07 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198058482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteren Virgin River seizoen 2 afgekeken. Toch best wel een leuke serie die goed weg kijkt. Af en toe wat soaperig, maar daar hou ik wel van. Goede cliffhanger :D
Gelukkig wel duidelijk dat er een vervolg komt. Ik vond het ook een leuke serie ^O^
  woensdag 17 februari 2021 @ 17:05:00 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198058799
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 16:46 schreef maily het volgende:

[..]

Gelukkig wel duidelijk dat er een vervolg komt. Ik vond het ook een leuke serie ^O^
Inderdaad! Ik had het nogal irritant gevonden als ze met dat einde zouden stoppen :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198058992
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:29 schreef Djeez het volgende:
Is dat die kojbojfilm met Tom Hanks?
Yep. Hij is wel goed hoor. Maar lijkt wat verloren in een middelmatige film vol wokeness.
  Redactie Frontpage woensdag 17 februari 2021 @ 17:47:02 #64
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198059482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 17:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Yep. Hij is wel goed hoor. Maar lijkt wat verloren in een middelmatige film vol wokeness.
Top. Ik hou van westerns en Tom Hanks is een geweldige acteur
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198065750
Behind her eyes kijkt wel lekker weg zeg _O_ eindelijk weer eens een goede serie op Netflix ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198066958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef TLC het volgende:
Behind her eyes kijkt wel lekker weg zeg _O_ eindelijk weer eens een goede serie op Netflix ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef TLC het volgende:
Behind her eyes kijkt wel lekker weg zeg _O_ eindelijk weer eens een goede serie op Netflix ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels bijna bij aflevering 5 hier.
Prima serie idd. Moet het natuurlijk geen kuteinde hebben zo :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198067483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

[..]

Inmiddels bijna bij aflevering 5 hier.
Prima serie idd. Moet het natuurlijk geen kuteinde hebben zo :P
Ben nu ook tot aflevering 5 gekomen, ik hou wel van zulke series :D
Dat duistere, die creepy ondertoon, dat je gewoon verder wil kijken hoe t afloopt :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198071392
Ik ga d'r zo ook aan beginnen. Had hem al weken toegevoegd aan mijn lijstje. Ben erg benieuwd :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_198073080
1 afl gekeken. Goed te doen ^O^
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:20:40 #70
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198073419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef TLC het volgende:
Behind her eyes kijkt wel lekker weg zeg _O_ eindelijk weer eens een goede serie op Netflix ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo eens even een trailer opzoeken ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198073649
The place beyond the pines gisteravond gezien. Echt een dikke aanrader! 9/10
Moeten zij weten
pi_198077923
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John Wick: Chapter 2 - [VS] 2017 16 2:02 uur | Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Door een eed uit het verleden moet John Wick tegen zijn wil een doelwit uitschakelen, waarna hij wordt verraden door zijn geldschieter.

Rock Dog - [VS] 2017 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Een Tibetaanse mastiff met aanleg voor rock-’n-roll gaat, tegen zijn vaders wens, zijn droom achterna. Ondertussen moet hij een gemene wolvenroedel om de tuin leiden.

Thus Spoke Kishibe Rohan - [Japan] S01 2021 12 - Netflix Original | Anime, Fantasy, Manga, Mystery, Sci-Fi
Een populaire mangakunstenaar raakt tijdens onderzoek verwikkeld in paranormale gebeurtenissen: Kishibe Rohan bezoekt Italië, gaat failliet en beleeft nog veel meer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198080576
Behind her eyes gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de beste Netflix series die ik gezien heb _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198081178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
Behind her eyes gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de beste Netflix series die ik gezien heb _O_
Eens ! In 1 ruk uitgekeken. (Bijna dan, even pauze om bij zus te gaan eten).
Maar vond hem ook echt goed.

Meteen ook bij zus aangesmeerd :P
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 20:03:33 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_198081336
Gisteren Red Dot gekeken, ook wel een aanrader en met een twist die ik iig niet zag aankomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198081412
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Eens ! In 1 ruk uitgekeken. (Bijna dan, even pauze om bij zus te gaan eten).
Maar vond hem ook echt goed.

Meteen ook bij zus aangesmeerd :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je zoiets kan bedenken vind ik ook gewoonweg geniaal _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 21:19:52 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_198083427
Ik was begonnen met warrior nun maar als ik het zo lees moet ik toch eerst behind her eyes kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198085680
Is er ergens een overzicht beschikbaar waar ik kan zien wat er allemaal is voor 4k?
pi_198089453
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burden - [VS] 2020 16 1:57 uur | Drama, Feelgood
Een jongeman die de top van de Ku Klux Klan in Zuid-Carolina bereikt, besluit de organisatie met onverwachte hulp te verlaten. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Pitta Kathalu - [India] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama
Van geheimen en leugens tot jaloezie en controle: de vier verhalen in deze anthologiefilm verkennen de duistere, verwoestende kanten van de liefde.

Tribes of Europa - [Duitsland] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Duister
In het postapocalyptische Europa vechten twee broers en een zus om te overleven. Terwijl de microstaten oorlog voeren, ligt er een grotere bedreiging op de loer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198089477
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is er ergens een overzicht beschikbaar waar ik kan zien wat er allemaal is voor 4k?
quote:
Hoe vind ik titels in Ultra HD?
Als je Netflix in Ultra HD kunt kijken op je tv en je een abonnement met Ultra HD hebt, kun je op Netflix op de termen '4K' of 'UltraHD' zoeken naar titels die beschikbaar zijn in Ultra HD. Als je bladert door bestanden, wordt er naast de beschrijving van Ultra HD-series en -films een Ultra HD-logo weergegeven.

https://help.netflix.com/nl/node/13444
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198094726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteren Virgin River seizoen 2 afgekeken. Toch best wel een leuke serie die goed weg kijkt. Af en toe wat soaperig, maar daar hou ik wel van. Goede cliffhanger :D
Ik keek gisteren de laatste aflevering, en nu wil ik seizoen 3 NU zien :D

Ik vind Jack en Mel wel heel leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 februari 2021 @ 14:16:39 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198094816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik keek gisteren de laatste aflevering, en nu wil ik seizoen 3 NU zien :D

Ik vind Jack en Mel wel heel leuk O+
Mijn favoriete karakter is Hope. Heerlijk hoe ze zich overal mee bemoeid. Zelfs als ze het niet van plan is is ze de sjaak _O- Mel en Jack zijn ook wel leuk ja!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198094845
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mijn favoriete karakter is Hope. Heerlijk hoe ze zich overal mee bemoeid. Zelfs als ze het niet van plan is is ze de sjaak _O- Mel en Jack zijn ook wel leuk ja!
Ik vind Vernon ook leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198101477
Tribes of europa begint goed heeft wel iets van the 100
pi_198101852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
Behind her eyes gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de beste Netflix series die ik gezien heb _O_
Ik vond het einde juist kut maar dat ligt gewoon aan mij :D

Verder zat de serie gewoon goed in elkaar. Prima acteurs ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198102251
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 21:25:56 #87
71048 Tokay
makes your day!
pi_198102348
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond het einde juist kut maar dat ligt gewoon aan mij :D

Verder zat de serie gewoon goed in elkaar. Prima acteurs ook.
Ik ben het met je eens, onderhoudend verhaal en goed geacteerd.
Net tien minuten klaar met kijken, maar wat een rot-ontknoping! -O- :'(
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_198102944
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:25 schreef Tokay het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, onderhoudend verhaal en goed geacteerd.
Net tien minuten klaar met kijken, maar wat een rot-ontknoping! -O- :'(
Ik hou ook niet van dat soort series en films dus met hoe het einde ging. Als dat wel je ding is dan begrijp ik wel dat het einde niet kut is ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198103633
Tribes of Europa _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198108442
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Netflix Afterparty - [VS] S01E05 2021 16 - Netflix Original | Talkshow
Castleden van de 'To All the Boys'-films vertellen over de derde film en geven antwoord op vragen van fans. Whitney Cummings geeft bovendien discutabel datingadvies.

Perú: Tesoro escondido - [Peru] 2017 AL 1:16 uur | Documentaire
Peru is een land doordrenkt met culturele tradities, sommige meer dan duizend jaar oud, maar ook een land vol verrassende natuurlijke rijkdom.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198109014
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198110840
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:06 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Toff *O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_198112203
Klaar met Tribute of Europa waarom weer zo'n open einde
pi_198112393
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:30 schreef amp25 het volgende:
Klaar met Tribute of Europa waarom weer zo'n open einde
Voor seizoen 2 natuurlijk *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:53:01 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198114069
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:06 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Leuk ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198115420
quote:
Makers Fauda komen met Vlaamse serie Diamonds
De makers van Fauda zijn door Netflix gecontracteerd en hebben een eerste project. Daarvoor maken ze de reis naar België. Diamonds zal zich namelijk af gaan spelen in de havenstad Antwerpen. Het wordt een co-productie van Netflix en de VRT.

Diamonds
Yuval Yefet en Rotem Shamir zijn de gelauwerde makers van Fauda. Deze Israëlische serie werd al snel opgepakt door Netflix en inmiddels een aantal seizoenen onderweg. Nu komt het tweetal met een nieuwe serie, Diamonds. Het eerste seizoen zal bestaan uit acht afleveringen van 50 minuten. Bijzonder aan de reeks zal zijn dat het zich afspeelt in drie talen: Nederlands, Engels en Jiddisch. Diamonds zal in 2022 verschijnen en te zien zijn op zowel Netflix als de Belgische omroep VRT.

Invloedrijke diamanthandelaars van Antwerpen
Het misdaaddrama vertelt het verhaal van een trotse, eeuwenoude wereld waar wordt gevochten om te overleven in een nieuwe, snel veranderende realiteit. Diamonds zoomt in op de familie The Wagners, één van de meest invloedrijke diamanthandelaars van Antwerpen. Wanneer hun jongste zoon zelfmoord pleegt, keert de afgezonderde broer Noah terug om de leiding van het familiebedrijf over te nemen. Tijdens deze wanhopige poging gebruikt hij allesbehalve orthodoxe methoden om zichzelf en zijn familie te redden.

https://www.netflix-neder(...)amse-serie-diamonds/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:26:04 #97
71048 Tokay
makes your day!
pi_198130761
Weetje over de hoofdrolspeelster in Behind Her Eyes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_198131009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
Behind her eyes gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de beste Netflix series die ik gezien heb _O_
Mindfuck indeed! :o :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198131875
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:26 schreef Tokay het volgende:
Weetje over de hoofdrolspeelster in Behind Her Eyes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind haar ook echt een beeldschone dame O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 21 februari 2021 @ 17:35:47 #100
71048 Tokay
makes your day!
pi_198132989
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Vind haar ook echt een beeldschone dame O+
Nou hè, met haar donkere haar en die sprekende lichtblauwe ogen. Erg mooi!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 21 februari 2021 @ 17:44:48 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198133155
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:

Vind haar ook echt een beeldschone dame O+
Ik zou er wel 5 minuten ruzie met B. voor over hebben... O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198137103
Behind her eyes gezien. Prima serie, maar duurt wel lang tot de apotheose.
pi_198138989
Ik las laatst in een omroepgids (ja die bestaan nog) Behind her eyes.. en daarna seizoen 1

Dus er komt een tweede seizoen van ?? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198140336
Weissensee is goed tot nu toe, nu bij de tweede aflevering van Seizoen 2. Wat al eerder is besproken is het soms wel erg toevallig, maar het geeft goed het leven van toen weer. Moet het deze week wel afkijken, eind deze maand gaat het van Netflix af.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 22 februari 2021 @ 14:49:59 #105
71048 Tokay
makes your day!
pi_198146874
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef TLC het volgende:
Ik las laatst in een omroepgids (ja die bestaan nog) Behind her eyes.. en daarna seizoen 1

Dus er komt een tweede seizoen van ?? :D
Dit staat op de website netflix-nederland.nl

Komt er een Behind Her Eyes seizoen 2 op Netflix?
Helaas slecht nieuws voor wie uitkijkt naar een tweede seizoen van Behind Her Eyes. Het ziet er namelijk niet naar uit dat we in de toekomst aan de slag kunnen met een vervolg. De serie is tenslotte gebaseerd op de bestseller van Sarah Pinborough. Het verhaal uit het boek is inmiddels afgerond.

Daarnaast heeft Netflix de serie aangeprezen als miniserie. Van dergelijke series verschijnen bij de streamingdienst vaak niet meer dan één seizoen. Gelukkig staan op Netflix wel soortgelijke series. Denk bijvoorbeeld aan de psychologische thriller Gypsy met Naomi Watts in de hoofdrol. Ook daarvan verscheen toentertijd maar één seizoen.


Vermoedelijk blijft het bij dus bij dit ene seizoen.
Wat mij betreft hoeft het ook geen vervolg te krijgen omdat het een mooi (alhoewel, mooi?) afgerond einde is.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:05:43 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198147884
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef Tokay het volgende:

[..]

Dit staat op de website netflix-nederland.nl

Komt er een Behind Her Eyes seizoen 2 op Netflix?
Helaas slecht nieuws voor wie uitkijkt naar een tweede seizoen van Behind Her Eyes. Het ziet er namelijk niet naar uit dat we in de toekomst aan de slag kunnen met een vervolg. De serie is tenslotte gebaseerd op de bestseller van Sarah Pinborough. Het verhaal uit het boek is inmiddels afgerond.

Daarnaast heeft Netflix de serie aangeprezen als miniserie. Van dergelijke series verschijnen bij de streamingdienst vaak niet meer dan één seizoen. Gelukkig staan op Netflix wel soortgelijke series. Denk bijvoorbeeld aan de psychologische thriller Gypsy met Naomi Watts in de hoofdrol. Ook daarvan verscheen toentertijd maar één seizoen.


Vermoedelijk blijft het bij dus bij dit ene seizoen.
Wat mij betreft hoeft het ook geen vervolg te krijgen omdat het een mooi (alhoewel, mooi?) afgerond einde is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 februari 2021 @ 16:15:26 #108
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_198148207
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:36 schreef Felagund het volgende:
Weissensee is goed tot nu toe, nu bij de tweede aflevering van Seizoen 2. Wat al eerder is besproken is het soms wel erg toevallig, maar het geeft goed het leven van toen weer. Moet het deze week wel afkijken, eind deze maand gaat het van Netflix af.
Weissensee is top inderdaad! Ik ben bij afl 5 van seizoen 3. Aanrader voor iedereen die nog even snel iets wil bingen.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 16:32:49 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_198148506
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef Bronson het volgende:
Behind her eyes gezien. Prima serie, maar duurt wel lang tot de apotheose.
Ik moet nog 1,5 aflevering en heb een theorie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198153028
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik moet nog 1,5 aflevering en heb een theorie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 20:47:27 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_198153050
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
lol :D nou dit einde vond ik eigenlijk ook maar meh
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198153119
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2021 20:47 schreef Karina het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol :D nou dit einde vond ik eigenlijk ook maar meh
[/quote]
Haha het einde vond ik dus kut idd. Niet mijn ding.

Maar als alles een droom had gebleken dan had ik gewoon met terugwerkende kracht de hele serie kut gevonden ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 21:04:41 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_198153349
Ik krijg net zo een mailtje met nieuwe series, deze lijkt me wel wat"
https://www.serietotaal.n(...)n-maart-naar-netflix

The One
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 22 februari 2021 @ 21:14:15 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198153547
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg net zo een mailtje met nieuwe series, deze lijkt me wel wat"
https://www.serietotaal.n(...)n-maart-naar-netflix

The One
Klinkt zeker tof :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 22 februari 2021 @ 22:54:50 #115
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198155157
Net klaar met firefly lane.
En ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap echt geen kut van het einde. :{ :{w
  Spellchecker maandag 22 februari 2021 @ 23:05:49 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198155289
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Net klaar met firefly lane.
En ik zal wel achterlijk zijn, maar ik snap echt geen kut van het einde. :{ :{w
Niet verklappen want ik heb die nog niet uitgekeken :@
  maandag 22 februari 2021 @ 23:11:35 #117
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198155353
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:05 schreef maily het volgende:

[..]

Niet verklappen want ik heb die nog niet uitgekeken :@
Er valt niets te verklappen want ik snap er helemaal niets meer van.
Het voelt alsof ik iets heb gemist, maar ik denk toch dat het gewoon zo hoort :')
pi_198157224
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brian Regan: On the Rocks - [VS] 2021 AL 0:58 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Brian Regan pakt zijn grote zorgen aan, waaronder ouder worden, tijd, obsessief gedrag, rugzakken aan boord van vliegtuigen, ondankbare paarden en rozijnen.

Lovestruck in the City - [Zuid-Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een gepassioneerde architect verliest na een strandromance zijn hart aan een onafhankelijke vrouw en probeert haar terug te vinden in de straten van Seoul.

Made You Look: A True Story About Fake Art - [Canada] 2020 AL 1:30 uur | Documentaire
Een vrouw stapt een galerie in New York in met een collectie onbekende meesterwerken. Zo begint dit verhaal over hebzucht in de kunstwereld, moedwil en peperduur bedrog.

Pelé - [VK] 2021 12 1:48 uur - Netflix Original | Documentaire
Tegen de achtergrond van turbulente tijden in Brazilië wordt in deze documentaire het bijzondere pad van Pelé vastgelegd, van baanbrekend talent tot nationale held.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198159544
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:36 schreef Felagund het volgende:
Weissensee is goed tot nu toe, nu bij de tweede aflevering van Seizoen 2. Wat al eerder is besproken is het soms wel erg toevallig, maar het geeft goed het leven van toen weer. Moet het deze week wel afkijken, eind deze maand gaat het van Netflix af.
Ze hebben alles wat er maar gebeurde in de DDR in 1 familie gepropt. Wel overzichtelijk niet alles even geloofwaardig.
Maar echt een goeie serie en zo goed gespeeld! Vooral Falk!
pi_198161894
Binnenkort op Netflix


Zelfs de NOS besteedt er aandacht aan :D

https://nos.nl/artikel/23(...)aar-ontmaskerde.html

Klinkt wel interessant !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198162759
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Ze hebben alles wat er maar gebeurde in de DDR in 1 familie gepropt. Wel overzichtelijk niet alles even geloofwaardig.
Maar echt een goeie serie en zo goed gespeeld! Vooral Falk!
Klopt, maar de rest acteert ook goed. Wat ik knap vind is dat je zelfs voor een Falk nog wat sympathie/begrip krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_198163940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef TLC het volgende:
Binnenkort op Netflix


Zelfs de NOS besteedt er aandacht aan :D

https://nos.nl/artikel/23(...)aar-ontmaskerde.html

Klinkt wel interessant !
Vanavond kijken, ben benieuwd :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198164607
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

Klopt, maar de rest acteert ook goed. Wat ik knap vind is dat je zelfs voor een Falk nog wat sympathie/begrip krijgt.
Ja vreselijk he :D
pi_198164746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

Klopt, maar de rest acteert ook goed. Wat ik knap vind is dat je zelfs voor een Falk nog wat sympathie/begrip krijgt.
Ik vond generalleutnant Gaucke ook erg goed. Acteur was geknipt voor die rol.
pi_198164753
Er is trouwens een apart topic voor Weissensee.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 17:31:02 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198164966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Er is trouwens een apart topic voor Weissensee.
Klopt: F&S / Weissensee (serie op Netflix)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker dinsdag 23 februari 2021 @ 21:35:06 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198171634
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef Bronson het volgende:
Behind her eyes gezien. Prima serie, maar duurt wel lang tot de apotheose.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198178840
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Age of Samurai: Battle for Japan - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Levendige re-en­act­ments en deskundige commentaren brengen de tumultueuze geschiedenis en machtsstrijd van het oorlogvoerende 16e-eeuwse feodale Japan tot leven.

Anja & Viktor - [Denemarken] 2001 1:25 uur | Comedy, Romantisch
De nieuwe relatie van Viktor en Anja wordt zwaar op de proef gesteld als Anja naar de stad verhuist en een chique baan krijgt bij haar ex-vriend.

Canine Intervention - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Feelgood, Reality
Geen hond, ras of gedrag is te lastig voor Jas Leverette van Cali K9. Volg de hondentrainer uit Oakland terwijl hij met allerlei honden en hun baasjes aan de slag gaat.

Den store badedag - [Denemarken] 1991 12 1:36 uur | Drama
In het Denemarken tijdens de Depressie wordt het leven van Gustav Adolf op zijn kop gezet nadat de wens van zijn moeder om een dagje vrij te nemen, wordt gehonoreerd.

Det største i verden - [Noorwegen] 2001 12 1:47 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Eind jaren 60 van de 19e eeuw vlucht Petra voor een boze meute nadat ze zich verloofd had met drie vrijgezellen. Ze vindt een schuilplaats in een landelijke pastorie.

Brødre i blodet - [Noorwegen] 2001 AL 1:25 uur | Comedy, Drama
De verlegen, neurotische Elling en de simpele, seksverslaafde Kjell worden na hun verblijf in een inrichting huisgenoten en proberen een regulier bestaan op te bouwen.

Fidibus - [Denemarken] 2006 16 1:37 uur | Comedy, Drama, Misdaad, Thriller
Kalle moet een oude schuld inlossen en wordt loopjongen voor een drugsbaron. Als laatstgenoemde de bak indraait, neemt Kalle zijn handel over, met desastreuze gevolgen.

Ginny & Georgia - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch, Tienerserie
De vrijgevochten Georgia en haar kinderen Ginny en Austin verhuizen naar het noorden om een frisse start te maken, maar merken dat de weg niet is geplaveid met rozen.

Grev Axel - [Denemarken] 2001 12 1:26 uur | Comedy
Rondreizende acteur Axel steelt de kleding van een verloren gewaande graaf en doet zich voor als een edelman. Zijn nieuwe rol bevalt prima tot de echte edelman opduikt.

Her i nærheden - [Denemarken] 2000 12 1:35 uur | Drama, Duister
Een meisje wordt vermoord en mevrouw Nielsen heeft het moeilijk om de onschuld van haar autistische zoon te bewijzen. Ze raken allebei in een web van leugens verstrikt.

Kunsten å tenke negativt - [Noorwegen] 2006 14 1:15 uur | Comedy, Drama, Provocerend
In deze Noorse zwarte comedy verklaart een bittere invalide de oorlog aan een overdreven positieve gezondheidszorgpsycholoog die gestuurd is om hem te helpen.

Rene hjerter - [Denemarken] 2006 16 1:17 uur | Drama, Duister, Thriller
Na een gewelddadig incident wordt de geesteszieke Kriss verboden om zijn lievelingsfilm te kijken. Hij ontsnapt uit zijn gevangenis om de ster van de film te vinden.

Skytten - [Denemarken] 2013 12 1:29 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een verbeten journalist schrijft over de olieboringen van de overheid bij de Noordpool en zet daarmee een woeste geofysicus aan Kopenhagen te terroriseren met een geweer.

Svein og rotta og UFO-mysteriet - [Noorwegen] 2007 6 1:10 uur | Comedy, Familiefilm
Er is duidelijk iets duisters gaande in een bejaardentehuis. Svein, Halvorsen en hun vrienden doen onderzoek en ontdekken dat aliens de kennis van ouderen willen stelen.

Så vit som en snö - [Zweden] 2001 12 2:31 uur | Drama
Dit meeslepende drama gaat over het leven van Elsa Andersson. Tegen de wil van haar vader in wil ze haar droom waarmaken om de eerste pilote van Zweden te worden.

Ledsaget udgang - [Denemarken] 2007 12 1:29 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Als een gedetineerde met begeleid verlof mag om de bruiloft van zijn zoon bij te wonen, broedt hij op een plan om te ontsnappen, maar niets gaat volgens plan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198184777
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198185831
Iemand al begonnen aan Ginny en Georgia?
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:38:48 #131
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198186988
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:48 schreef Rianne84 het volgende:
Iemand al begonnen aan Ginny en Georgia?
Ik heb er wat recensies van gelezen en het wordt nogal afgebrand. Wil de pilot nog wel een keer kijken, maar het wordt een beetje neergezet als een veel zwakkere versie van Gilmore Girls en/of Dead To Me. Maar wie weet is het wat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Spellchecker woensdag 24 februari 2021 @ 21:04:21 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198187447
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:26 schreef Tokay het volgende:
Weetje over de hoofdrolspeelster in Behind Her Eyes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 24 februari 2021 @ 23:51:20 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_198190828
Bij toeval stuitte ik op deze serie
The Stranger (TV Mini-Series 2020) - IMDb

Erg goed tot nu toe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198191169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Karina het volgende:
Bij toeval stuitte ik op deze serie
The Stranger (TV Mini-Series 2020) - IMDb

Erg goed tot nu toe.
Die is erg goed. Wordt met de aflevering meer duister :)
Moeten zij weten
pi_198192762
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geez & Ann - [Indonesië] 2021 9 1:45 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tienerfilm
After falling for Geez, a heartthrob at school, Ann must confront family opposition, heartache and deception as their romance struggles.

High-Rise Invasion - [Japan] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Anime, Fantasy, Sci-Fi
In een vreemde wereld moet middelbare scholiere Yuri boven op een wolkenkrabber zien te overleven als gemaskerde belagers erop uit zijn haar te doden.

The Mummy - [VS] 2017 16 1:50 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Eeuwen geleden vertoornde een prinses haar vader en werd gemummificeerd. Wanneer hedendaagse militairen haar vinden, ontketenen ze lust, macht en de woede van de goden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198196540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Karina het volgende:
Bij toeval stuitte ik op deze serie
The Stranger (TV Mini-Series 2020) - IMDb

Erg goed tot nu toe.
Die is hier toen ook uitgebreid besproken :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  roze donderdag 25 februari 2021 @ 13:13:10 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198196552
Behind Her Eyes is erg goed maar ook erg vaag haha.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 13:29:47 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_198196740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die is hier toen ook uitgebreid besproken :Y
Dat heb ik dan duidelijk even gemist ;) Zie wel een paar bekende, o.a. 'Dutch' uit Killjoys.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198199963
In maart o.a.

01-03
• Biggie: I Got a Story to Tell
• Bold Type, The (S04)
• Connected
• LEGO Marvel Spider-Man: Vexed by Venom
• Men, Women & Children
• No Country for Old Men
• Rebecka Martinsson (S02)
• S.W.A.T.: Firefight
• Shaun Het Schaap: Avonturen op de boerderij

02-03
• Word Party (S05)

03-03
• Moon Hotel Kabul
• Moxie
• Murder Among The Mormons (S01)
• Zavera

04-03
• ANNE+ (S01-02)
• Flash, The (S07)
• Pacific Rim: The Black

05-03
• Bulado
• Nevenka: Breaking the Silence (S01)
• Sentinelle
• Stad van de Spoken (S01)

08-03
• Bombay Begums (S01)
• Dean
• Despicable Me 3

09-03
• Das Hausboot (S01)
• Sterrenstraal (S03)

10-03
• Caïd (S01)
• De Belofte van Pisa
• Last Chance U: Basketball (S01)
• Marriage or Mortgage (S01)

11-03
• Block Island Sound, The

12-03
• Kagittan Hayatlar
• Love Alarm (S02)
• One, The (S01)
• Paper Lives
• Paradise PD (S03)
• Yes Day

14-03
• Blacklist, The (S07)

15-03
• Lost Pirate Kingdom, The (S01)
• Zero Chili
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198201882
No country for old men ^O^

Murder among the Mormons ook maar ff meepikken
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198214834
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loco por ella - [Spanje] 2021 12 1:46 uur - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Offbeat, Romantisch
Na samen een wilde nacht te hebben doorgebracht, beseft Adri dat hij Carla alleen weer kan zien door patiënt te worden in de psychiatrische kliniek waar ze verblijft.

Girl on the Train, The - [India] 2021 16 2:00 uur - Netflix Original | Misdaad
Een gekwelde gescheiden vrouw raakt van een afstand gefixeerd op een ogenschijnlijk ideaal stel tot een schokkende observatie haar in een ingewikkelde moordzaak sleept.

Who Am I - Kein System Ist Sicher - [Duitsland] 2014 12 1:41 uur | Misdaad, Psychologische thriller
Nadat Russische gangsters zijn landgenoten hebben vermoord, bekent een hacker aan een Europol-rechercheur wat zijn elitaire groep in het verleden allemaal heeft gedaan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198216178
Alweer een boekverfilming van the girl on the train? :O
Ik snap dat niet. Snapte dat bij die Millenium triology ook niet. Die zweedse waren goed, waarom moet er dan nog een keer eentje gemaakt worden met hetzelfde verhaal.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_198216388
Ow, dit is niet die met Emily Blunt?
pi_198216462
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Er valt niets te verklappen want ik snap er helemaal niets meer van.
Het voelt alsof ik iets heb gemist, maar ik denk toch dat het gewoon zo hoort :')
Hier nog 1. Heb alles gekeken, maar idee dat ik ergens een stuk gemist heb. Maar dat zag ik ook in de reviews op IMDB. Ik dacht ook toen ik zag dat er nog maar 15 min waren, huh hoe gaan ze dit ineens nog uitleggen dan?
pi_198217560
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198220240
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef Bronson het volgende:
Behind her eyes gezien. Prima serie, maar duurt wel lang tot de apotheose.
sorry. Zat vast in het verkeer.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_198232550
Begonnen aan age of samurai
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 18:39:44 #149
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_198236916
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:44 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan age of samurai
Ik zit nu bij aflevering 4. Beetje te uitgerekt en overdramatisch. Te hoog History Channel gehaalte. Ik ben meer van het type documentaires als BBC The Story of China.

Maar het onderliggende verhaal blijft goed.

Mijn beeld van weebs wordt wel weer bevestigd bij die deskundigen.
pi_198247188
Leuk dat seizoen 2 van Rebecka Martinsson er op komt. Spannende Crimi met een leuk wijf een die heerlijke Scandinavische sfeer.
  Spellchecker zondag 28 februari 2021 @ 11:52:28 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198247224
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk dat seizoen 2 van Rebecka Martinsson er op komt. Spannende Crimi met een leuk wijf een die heerlijke Scandinavische sfeer.
:o ^O^
pi_198248163
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Love So Beautiful - [Zuid-Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch, Tienerserie
De liefde is even hard als zoet voor een verliefde tiener. Haar relatie met haar buurman verandert naarmate ze beiden ouder en volwassen worden.

Emilio Guzman - Kom dan! - [Nederland] 2020 AL 1:22 uur | Standup-comedy
Comedian Emilio Guzman zet zich in ridderkostuum schrap voor het einde van de wereld door grappen af te vuren over politiek, het vaderschap en de opwarming van de aarde.

TIGER & BUNNY - [Japan] S01 2011 12 | Actie, Anime, Fantasy, Sci-Fi
In een op New York geïnspireerde stad die wordt beschermd door NEXT, een groep superhelden, moet veteraan Wild Tiger gedwongen samenwerken met rookie Barnaby Brooks Jr.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:49:08 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198248205
New Amsterdam kijkt lekker weg!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198257415
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 28 februari 2021 @ 22:23:53 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198259378
Trevor Noah nu ook al op Netflix? :') Ik kan die gozer niet uitstaan...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198262841
Gisteravond Private Life gekeken. Echt een aanrader.
Hele mooie, rustige en luchtige film over een heel zwaar onderwerp (IVF behandeling).

[ Bericht 1% gewijzigd door Bronson op 01-03-2021 10:09:53 ]
pi_198271211
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All of us - [België] 2019 12 1:39 uur | Drama, Documentaire
In een zelfhulpgroep onder leiding van een onbeproefde therapeute zien vier terminaal zieken onaangename feiten onder ogen terwijl ze in het hier-en-nu proberen te leven.

Biggie: I Got a Story to Tell - [VS] 2021 16 1:37 uur - Netflix Original | Biografische documentaire
Deze documentaire, met zeldzame beelden en diepgaande interviews, is een ode aan het leven van The Notorious B.I.G., die het van dealer tot rapkoning schopte.

The Bold Type - [VS] S01-04 2020 12 | Comedy, Drama
Bij een vrouwentijdschrift in New York combineren drie millennials hun carrières, de liefde, vriendschappen en het stadsleven. Ze proberen hun eigen stem te vinden.

Chappelle's Show - [VS] S01-02 2004 16 | Comedy
De briljante Dave Chappelle in een show met scherpe stand-up, imitaties en sketches waarin hij onderwerpen als racisme, politiek, beroemdheden en seks op de hak neemt.

Connected - [Argentinië] 2021 AL 0:42 uur | Documentaire
De Argentijnse dj Hernán Cattáneo, meester van de vernieuwende housemuziek, vraagt een symfonieorkest voor vier shows op rij in het Teatro Colón in Buenos Aires.

The Karate Kid Part III - [VS] 1989 6 1:52 uur | Drama
Daniel en zijn leraar Mr. Miyagi zijn terug in LA en verlangen naar wat rust, maar dat duurt niet lang want Daniel wordt gedwongen te vechten tegen "Bad Boy" Mike Barnes.

LEGO Marvel Spider-Man: Vexed by Venom - [VS] 2019 6 0:22 uur | Actie, Comedy
Als Green Goblin en Venom samen een desastreus plan smeden, schakelt Spider-Man een bondgenoot in en moet hij vertrouwen op zijn spinnenintuïtie om hen tegen te houden.

Lock, Stock and Two Smoking Barrels - [VK] 1999 16 1:47 uur | Actie, Comedy, Misdaad, Thriller
Hopend op een grote geldprijs in een belangrijk pokerspel, belanden vier luie jongens uit het Londense East End tot over hun oren in de schulden.

Men, Women & Children - [VS] 2014 12 2:00 uur | Comedy, Drama
Het leven van tieners en hun ouders verandert onomkeerbaar door de steeds ingewikkeldere onlinewereld van het digitale tijdperk.

Mission: Impossible - Ghost Protocol - [VS] 2011 12 2:14 uur | Actie, Thriller
Geheim agent Ethan Hunt en zijn team worden beschuldigd van het plegen van een bomaanslag op het Kremlin. Ze gaan op een gevaarlijke missie om hun onschuld te bewijzen.

The New Pope - [Italië] 2020 12 | Drama, Intellectueel, Offbeat, Provocerend
Nu de jonge paus is uitgeschakeld, stapt een nieuwe leider naar voren. Maar met leugens en verborgen agenda's beginnen de problemen van het Vaticaan pas.

No Country for Old Men - [VS] 2007 16 2:02 uur | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een nietsvermoedende jager, een doorgewinterde sheriff en een bloeddorstige huurmoordenaar worden door een misgelopen drugsdeal en een tas vol geld samengebracht.

Rebecka Martinsson - [Zweden] S01-02 2020 12 | Drama, Misdaad, Mystery
Een advocate gaat voor een begrafenis terug naar haar geboorteplaats en stuit op een overvloed aan verdachte sterfgevallen, verborgen misdaden en pijnlijke herinneringen.

S.W.A.T.: Firefight - [VS] 2011 16 1:28 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Na een mislukte poging om een gijzelaar te bevrijden, wordt het Special Weapons and Tactics-team van Detroit doelwit van een losgeslagen geheim agent die uit is op wraak.

Shaun het schaap: Avonturen op de boerderij - [VK] S01 2020 AL | Kinderserie
Het slimme schaap Shaun, de trouwe hond Bitzer en de andere vrienden maken plezier en halen kattenkwaad uit op de boerderij Mossy Bottom.

The Young Pope - [Italië] S01 2016 16 | Drama, Offbeat, Provocerend
De jonge en charismatische Lenny Belardo wordt verkozen tot de eerste Amerikaanse paus, maar zijn eigenzinnigheid en problemen alarmeren het Vaticaan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198272609
Lock Stock ^O^ nu nog wachten op Snatch _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198274459
Pretend It's a City af gekeken. Martin Scorcese interviewt Fran Lebowitz. Nu kende ik haar niet, maar ze is schrijver en een soort vrouwelijke Marcel van Roosmalen. Heerlijk cynische en droge humor. enorm elitair maar daarom ook wel weer erg leuk. Bespreken actuele en historische zaken met een focus op de stad New York en diens inwoners.

Enige minpunt vond ik dat iets te harde gehinnik van Scorcese op de 'achtergrond', leek er wel als soort lachband onder gemonteerd.
  Spellchecker maandag 1 maart 2021 @ 22:41:21 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198278064
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk dat seizoen 2 van Rebecka Martinsson er op komt. Spannende Crimi met een leuk wijf een die heerlijke Scandinavische sfeer.
Het is een andere Rebecka ... -O-
pi_198278932
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef maily het volgende:

[..]

Het is een andere Rebecka ... -O-
Nou, ik had hem vast opgezocht en 10 minuten gekeken en ik dacht ik herken haar helemaal niet... Maar dat klopt dus. Wel een heel stuk minder leuk op het eerste gezicht. Maar misschien wordt het nog wat.
pi_198278944
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:51 schreef TLC het volgende:
Lock Stock ^O^ nu nog wachten op Snatch _O_
Ja, die ga ik ook terugkijken. Dat is lang geleden! Weet wel dat ik die toen heel goed vond.
pi_198281029
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouragan, l'odyssée d'un vent | Hurricane - [Frankrijk] 2015 12 1:22 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt het stormachtige en destructieve leven van Moeder Natuurs wildste kind gevolgd, van haar geboorte uit een briesje tot haar eindbestemming.

Word Party - [VS] S05 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Maak kennis met Bailey, Franny, Skip en Lulu. Deze schattige babydieren zouden graag met je willen feesten en woordjes leren!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 19:38:27 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_198290346
Ik ben nu bezig met Safe (TV Series 2018) - IMDb beetje zelfde genre als The Stranger. Met in de hoofdrol 'Dexter' . Bezorgde vader zoekt verdwenen dochter.

Spannend, maar ook wel grappige momenten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:23:38 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198291387
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef maily het volgende:

Het is een andere Rebecka ... -O-
Ja, deze Rebecka kennen we als Sofie van de serie Love & Anarchy.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker dinsdag 2 maart 2021 @ 20:47:45 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198291957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, deze Rebecka kennen we als Sofie van de serie Love & Anarchy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198295107
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu bezig met Safe (TV Series 2018) - IMDb beetje zelfde genre als The Stranger. Met in de hoofdrol 'Dexter' . Bezorgde vader zoekt verdwenen dochter.

Spannend, maar ook wel grappige momenten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei gebaseerd op de boeken van Harlan Coben vandaar zelfde genre ;)

Op VL staat The Five nog als je Safe hebt gekeken.

Dat je dit helemaal gemist hebt hier, joh :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:15:25 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198295383
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef maily het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een aanradertje. Prima serie!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:20:38 #170
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_198295466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Allebei gebaseerd op de boeken van Harlan Coben vandaar zelfde genre ;)

Op VL staat The Five nog als je Safe hebt gekeken.

Dat je dit helemaal gemist hebt hier, joh :D
Safe en The Five zijn niet gebaseerd op zijn boeken. Hij is de maker van die series, net zoals van The Stranger dat wel op een boek is gebaseerd.

En op Netflix staat ook nog The Woods, een Poolse serie, die ook op een van zijn boeken is gebaseerd.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_198295494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:20 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Safe en The Five zijn niet gebaseerd op zijn boeken. Hij is de maker van die series, net zoals van The Stranger dat wel op een boek is gebaseerd.

En op Netflix staat ook nog The Woods, een Poolse serie, die ook op een van zijn boeken is gebaseerd.
Dan dat wat jij zegt. In ieder geval Harlan Coben dus :P

The Woods kwam ik niet doorheen. Vond het Pools niet om aan te horen :@

Er was sprake van dat er nog meer series gemaakt zouden worden meen ik me te herinneren maar toen kwam Covid-19.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 23:39:24 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_198295810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Allebei gebaseerd op de boeken van Harlan Coben vandaar zelfde genre ;)

Op VL staat The Five nog als je Safe hebt gekeken.

Dat je dit helemaal gemist hebt hier, joh :D
ik was wat later met Netflix nemen vandaar denk ik ;)
Bedankt voor de tip ^O^

Oh wacht ik heb geen VL :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198295996
Iemand the OA gekeken. Wat een fantastische serie. In één ruk uitgekeken. Ik hoop dat er nog een seizoen komt.
Nu bezig met de travelers maar moet er nog wel inkomen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_198296039
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef Injetta het volgende:
Iemand the OA gekeken. Wat een fantastische serie. In één ruk uitgekeken. Ik hoop dat er nog een seizoen komt.
Nu bezig met de travelers maar moet er nog wel inkomen.
Helaas niet, Netflix vond het te duur. Er zouden 5 seizoenen komen maar ze zijn gestopt na de tweede.
  Redactie Frontpage woensdag 3 maart 2021 @ 13:29:52 #175
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198301339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 00:02 schreef Drankster het volgende:

[..]

Helaas niet, Netflix vond het te duur. Er zouden 5 seizoenen komen maar ze zijn gestopt na de tweede.
Jammer. Ik ben het ook aan het kijken. Erg jammer dat het is gestopt, blijkbaar te moeilijk voor het gewone volk
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198302388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef Injetta het volgende:
Iemand the OA gekeken. Wat een fantastische serie. In één ruk uitgekeken. Ik hoop dat er nog een seizoen komt.
Nu bezig met de travelers maar moet er nog wel inkomen.
Wat is OA?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 maart 2021 @ 15:03:08 #177
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198302468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat is OA?
Ik ken het alleen als 'operationele activiteit', maar verder is 'The OA' gewoon de naam van de serie :P
https://en.wikipedia.org/wiki/The_OA
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198302526
Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel

Zeker het kijken waard.
pi_198302527
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:39 schreef Karina het volgende:

[..]

ik was wat later met Netflix nemen vandaar denk ik ;)
Bedankt voor de tip ^O^

Oh wacht ik heb geen VL :')
Oh ook suf gedacht van mij, aangezien we in best veel dezelfde topics posten nam ik ook voor het gemak aan dat je toen NF had :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 15:13:17 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_198302603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh ook suf gedacht van mij, aangezien we in best veel dezelfde topics posten nam ik ook voor het gemak aan dat je toen NF had :D
Ik snap het ;) Ik ben trouwens ook nu pas met Ozark begonnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198302732
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:57 schreef Injetta het volgende:
Iemand the OA gekeken. Wat een fantastische serie. In één ruk uitgekeken. Ik hoop dat er nog een seizoen komt.
Nu bezig met de travelers maar moet er nog wel inkomen.
Ja, ik vond het niet te begrijpen èn briljant tegelijk _O_

Alleen weer zo jammer dat dit het was. Want nog lang niet klaar in mijn ogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198302820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ken het alleen als 'operationele activiteit', maar verder is 'The OA' gewoon de naam van de serie :P
https://en.wikipedia.org/wiki/The_OA
Oh ik dacht een afkorting van iets. Maar ik begrijp dat ik het niet hoef te gaan kijken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198302933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:07 schreef Questular het volgende:
Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel

Zeker het kijken waard.
Ja heb ik ook gekeken. Wel verontrustend, als dit een Nederlandse crime was kan ik me een paar fokkers voorstellen die erin zouden duiken :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest dat daardoor onschuldige mensen in de social media zwart gemaakt werden en er nog steeds lastig mee gevallen worden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198305745
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moon Hotel Kabul - [Roemenië] 2018 16 1:30 uur | Drama
Wanneer een journalist na een onenightstand met een vertaalster over haar akelige dood te horen krijgt, duikt hij diep in een nieuw onderzoek naar de waarheid.

Moxie - [VS] 2021 12 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Tienerfilm
Geïnspireerd door een zelfverzekerde vriendin en het rebelse verleden van haar moeder publiceert een verlegen 16-jarige anoniem een zine over seksisme op haar school.

Murder Among the Mormons - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
In dit ongelooflijke waargebeurde misdaadverhaal wordt hoog spel gespeeld met een dodelijke afloop die een wereldwijde kerk op zijn grondvesten doet schudden.

Zavera - [Roemenië] 2019 9 1:27 uur | Drama
Wanneer een zakenman zijn beste vriend en bouwpartner onder verdachte omstandigheden verliest, brengt zijn onderzoek onthutsende geheimen en leugens aan het licht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198313948
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1939 - [Zweden] 1989 16 3:07 uur | Drama
Tijdens de Tweede Wereldoorlog verhuist een jonge vrouw in neutraal Zweden naar Stockholm, waar ze trouwt met een man die anders blijkt te zijn dan ze zich voorstelde.

Aliyah Dada - [Roemenië] 2015 12 1:55 uur | Documentaire
Deze avant-gardistische documentaire gaat over de geschiedenis van Joodse Roemenen: de avonturen van de eerste kolonisten, oorlogsgruwelen en communistische geheimen.

America, venim! - [Roemenië] 2014 12 1:39 uur | Comedy
De Amerikaanse droom van een Roemeens theatergezelschap komt uit in New York, waar een plaatselijke agent de groep een grote tournee belooft.

Att Angöra En Brygga - [Zweden] 1965 12 1:41 uur | Comedy
Een groep vrienden komt aan op een eiland voor een zomers feest. De vrienden hebben moeite hun boot aan te meren, wat tot een reeks zwart komische incidenten leidt.

Att Döda Ett Barn - [Zweden] 1953 12 0:09 uur | Drama, Duister
Een auto-ongeluk waarbij een jong kind is betrokken, eist een zware tol in deze film van 9 minuten gebaseerd op het korte verhaal uit 1948 van schrijver Stig Dagerman.

Bang - [Zweden] 1977 12 1:40 uur | Drama, Intellectueel
Een eenzame leraar krijgt te maken met een midlifecrisis. Hij probeert romantische relaties te onderhouden en doet een poging om experimentele muziek te componeren.

Bäst Före - [Zweden] 2013 9 1:36 uur | Comedy, Drama
Drie oudere vrienden maken een cruise om de grote veranderingen in hun leven te verwerken. Een vroegere minnares aan boord zet de vriendschap van het trio onder druk.

Bitchkram - [Zweden] 2012 14 1:37 uur | Comedy, Drama, Tienerfilm
Nadat ze haar trans-Atlantische vlucht heeft gemist, schrijft een tiener nepartikelen over het leven in New York terwijl ze zich op het platteland schuilhoudt.

Breaking News - [Roemenië] 2017 9 1:20 uur | Drama, Duister
Een bekende verslaggever moet eer betonen aan een overleden collega en legt zich toe op het herstellen van de relatie van de man met zijn dochter.

Caps - [Roemenië] 2017 9 1:19 uur | Drama
Een meedogenloze zakenman rekent af met zijn concurrenten. Opeens wordt zijn manier van leven bedreigd. Hij moet troost vinden bij een oude vriend.

Cateva conversatii despre o fata foarte inalta - [Roemenië] 2018 6 1:10 uur | Drama
Twee heel verschillende vrouwen beginnen een relatie en delen verhalen over een gezamenlijke ex-vriendin. Ze zoeken nieuw perspectief in het leven en in de liefde.

Beside me - [Roemenië] 2018 9 1:23 uur | Drama, Feelgood
Metropassagiers die tussen twee stations stranden, proberen verder te kijken dan hun verschillen en zo hun menselijke overeenkomsten te ontdekken.

Crossing Dates - [Roemenië] 2008 12 1:37 uur | Drama
Een radio-dj, een gevangenisbewaarder en een veroordeelde ontmoeten elkaar schijnbaar bij toeval in drie elkaar kruisende verhalen over een gevangenis in Boekarest.

Why Me? - [Roemenië] 2015 12 2:06 uur | Drama, Duister
Een jonge openbare aanklager krijgt een belangrijke zaak toegewezen waarbij een collega betrokken is, maar twijfelt al snel aan de motivatie achter de beschuldigingen.

Det Kom En Gäst - [Zweden] 1947 12 1:08 uur | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een schrijver verricht speurwerk naar de verdachte moord op een oude man die tegen de wil van zijn familie in zijn landgoed besloot te verkopen.

Domestic - [Roemenië] 2012 AL 1:22 uur | Comedy, Drama, AAAABf7OMHuyHvtLoCjEssBxKO4PS5z_nfBzcHuDW7rC2FSGmO2fEu2BkU_JitATNUFokn4Yp4uth817E39hk8snKfLCnJd5
In deze luchtige comedy worden menselijke relaties in drie huishoudens danig op de proef gesteld als verschillende dieren hun dagelijks leven komen verstoren.

Love 1. Dog - [Roemenië] 2018 16 1:42 uur | Drama, Duister, Intellectueel
Op een bosrijke berg vindt een jager een gewonde vrouw. Hij neemt haar in huis, waardoor zijn eenzame levensstijl wordt verstoord en onbekende gevoelens ontstaan.

En Nolla För Mycket - [Zweden] 1962 AL 1:51 uur | Comedy, Feelgood
Wanneer een openbaar rapport per ongeluk het inkomen van een magazijnmedewerker overdrijft, raakt hij plotseling verzeild in een komische wervelwind van verandering.

The Wreck - [Roemenië] 2019 12 1:18 uur | Drama, Intellectueel
Als een jonge man een verloren film van zijn overleden moeder vindt, gaat hij op zoek naar meer informatie over haar verleden door de makers van de film op te zoeken.

Falsk Som Vatten - [Zweden] 1985 12 1:42 uur | Drama, Psychologische thriller
De verboden liefde tussen een getrouwde uitgever en een dichter loopt uit de hand als er vreemde dingen gebeuren in haar appartement en ze er bijna aan onderdoor gaat.

Fästmö Uthyres - [Zweden] 1949 6 1:31 uur | Comedy
Een secretaresse tovert hun failliete juridisch kantoor om tot een dienst waar je voor van alles terechtkunt, van kinderopvang tot tuinieren, en zelfs een verloofde.

Pensionat Paradiset - [Zweden] 1936 12 1:17 uur | Comedy
De bewoners van een pension verwachten de komst van een beroemde operaster uit Argentinië, maar zien iemand anders aan voor de legendarische zanger.

Gyllene Tider - Parkliv - [Zweden] 1981 AL 0:49 uur | Documentaire
Deze muziekdocumentaire over de Zweedse popgroep bevat interviews backstage en concertbeelden van begin jaren 80, toen hun populariteit een hoogtepunt bereikte.

Harrys Döttrar - [Zweden] 2005 12 1:41 uur | Drama
De band tussen twee zwangere zussen wordt verscheurd door een tragedie die geheimen, jaloezie en verdriet naar de voorgrond brengt in hun relatie.

Heads and Tails - [Roemenië] 2019 16 1:19 uur | Drama, Duister
Na een klap op het hoofd in een nachtclub gaat de gezondheid van een gewonde man achteruit. Hij wil geen medische hulp en wacht op de komst van zijn broer.

Jag - [Zweden] 1965 12 1:23 uur | Drama, Intellectueel
In dit avant-gardedrama van filmmaker Peter Kylberg begint een jonge man die op zoek is naar zijn identiteit, een romance die in een ingewikkeld huwelijk uitmondt.

Joker - [Zweden] 1991 12 1:47 uur | Comedy, Drama, Misdaad
De zogenaamde ontvoering van een grappenmaker tijdens een vrijgezellenfeest verandert in een echte. Hij moet infiltreren in een groep terroristen en de bruidegom redden.

The Unsaved - [Roemenië] 2013 12 1:19 uur | Drama, Duister
In een sombere stad wordt een kleine dealer met een ambitieloze vriend en zeurende moeder door een besluiteloze geliefde geïnspireerd om zijn leven op de rit te krijgen.

Legaturi bolnavicioase - [Roemenië] 2006 6 1:27 uur | Drama
Een vriendschap tussen twee studenten groeit uit tot een liefdevolle, prille romance. Een vlaag van tegennatuurlijke jaloezie dreigt hen echter uit elkaar te rukken.

Meda or The Not So Bright Side of Things - [Roemenië] 2017 12 1:21 uur | Drama, Duister
Een rouwende houthakker vecht voor de voogdij over zijn geadopteerde dochter. Door financiële problemen overweegt hij mee te doen aan illegale zaakjes.

The World Is Mine - [Roemenië] 2015 16 1:38 uur | Drama
Een koppige tiener uit een klein dorp wil haar dromen waarmaken. Ze wordt verliefd op de plaatselijke rokkenjager en worstelt met de valkuilen van het volwassen worden.

Två Killar Och En Tjej - [Zweden] 1983 6 1:50 uur | Comedy, Romantisch
Zeventien jaar nadat ze elkaar hebben ontmoet als studenten, besluiten drie artiesten een theaterrevue te schrijven. De liefde stelt hun vriendschap echter op de proef.

A Decent Man - [Roemenië] 2018 12 1:33 uur | Drama
Een ingenieur heeft, ondanks de trouwplannen met zijn zwangere vriendin, een geheime affaire met de gewonde vrouw van zijn collega, totdat de waarheid wordt onthuld.

Ursul - [Roemenië] 2011 12 1:23 uur | Comedy
Als een reizend circus in de financiële problemen komt, gaat een directeur op pad om de bedrijfsbeer aan jagers te verkopen, met de entertainers op zijn hielen.

Varning För Jönssonligan - [Zweden] 1981 6 1:32 uur | Comedy, Misdaad
Nadat hij 10 maanden in de gevangenis heeft gezeten voor een kleine inbraak, wordt Sickan door een mysterieuze bankier voor het karretje gespannen om diamanten te stelen.

Zavera - [Roemenië] 2019 9 1:27 uur | Drama
Wanneer een zakenman zijn beste vriend en bouwpartner onder verdachte omstandigheden verliest, brengt zijn onderzoek onthutsende geheimen en leugens aan het licht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 4 maart 2021 @ 08:53:54 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198314515
NedZweed _O_

Zweedflix :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198314803
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Dog's Journey - [VS] 2019 12 1:48 uur | Comedy, Drama, Feelgood
De bijzondere band van een hond met een gezin wordt nog hechter als hij bevriend raakt met een kleindochter en reïncarneert om het meisje te beschermen en te helpen.

ANNE+ - [Nederland] S01-02 2020 12 | Drama, Romantisch
Een twintiger is verhuisd en komt een oude vlam tegen. Hierdoor denkt ze terug aan de relaties die ze heeft gehad sinds ze vier jaar geleden uit elkaar gingen.

Pacific Rim: The Black - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Anime, Cyberpunk, Fantasy, Sci-Fi
Nadat Kaiju Australië hebben verwoest, gaan een broer en zus met een Jaeger op zoek naar hun ouders. Ze ontmoeten nieuwe wezens, ongure types en onverwachte bondgenoten.

The Flash - [VS] S07E01 2019 12 | Actie, Sci-Fi
In deze superheldenserie ontwaakt een forensisch expert uit een coma en blijkt verbazingwekkende nieuwe krachten te hebben die hij inzet om de stad te beschermen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:38:12 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198314953
Flash _O_

Zin in.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198314996
quote:
10s.gif Op donderdag 4 maart 2021 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
NedZweed _O_

Zweedflix :D
Was er een uitverkoop ofzo? :D
pi_198315403
quote:
99s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik snap het ;) Ik ben trouwens ook nu pas met Ozark begonnen.
Een van de beste series ooit! Veel plezier! Heerlijke muziek ook. Op het eind van de eerste? aflevering, als ze op die rots staan en over dat meer uit kijken van waar zijn we in hemelsnaam terecht gekomen. En dan speelt Radiohead - Decks Dark O+
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 11:42:22 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_198316682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een van de beste series ooit! Veel plezier! Heerlijke muziek ook. Op het eind van de eerste? aflevering, als ze op die rots staan en over dat meer uit kijken van waar zijn we in hemelsnaam terecht gekomen. En dan speelt Radiohead - Decks Dark O+
hele mooie omgeving ook daar. Ik dacht trouwens eerst dat het over Turkse maffia ging of zo vanwege de naam :')
Prima serie inderdaad tot nu toe, doet me in de verte wat aan Breaking Bed denken. Goed geacteerd ook, ik erger me kapot aan Ruth iig :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198316722
Wij snappen iets niet van Rebecka Martinsson.
Wij hebben vorig jaar of zo het seizoen met die donkere actrice gekeken. Dat zou dan S01 zijn.
Nu staat S02 erop met de blonde zeg ik maar even voor het gemak.
Hier in het topic waren er ook een paar die opmerkten dat een andere actrice nu Rebecka speelt.

Maar...... ze hebben kennelijk bij Netflix S02 eerst als S01 uitgezonden want waar we nu denken S02 te kijken IS dus S01 !!

:?

Rebecka Martinsson - Season 1 - IMDb Blonde actrice
Rebecka Martinsson - Season 2 - IMDb Donkere actrice

Aether post op 1/3 dit:
Rebecka Martinsson - [Zweden] S01-02 2020 12 | Drama, Misdaad, Mystery
Een advocate gaat voor een begrafenis terug naar haar geboorteplaats en stuit op een overvloed aan verdachte sterfgevallen, verborgen misdaden en pijnlijke herinneringen.

Het is heel gek kijken want alles speelt zich dus af vóór de dingen die we allang gezien hebben 8)7

Mijn vraag is, is jullie dit ook opgevallen? :D
  Spellchecker donderdag 4 maart 2021 @ 11:47:42 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198316761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:45 schreef Blues het volgende:
Wij snappen iets niet van Rebecka Martinsson.
Wij hebben vorig jaar of zo het seizoen met die donkere actrice gekeken. Dat zou dan S01 zijn.
Nu staat S02 erop met de blonde zeg ik maar even voor het gemak.
Hier in het topic waren er ook een paar die opmerkten dat een andere actrice nu Rebecka speelt.

Maar...... ze hebben kennelijk bij Netflix S02 eerst als S01 uitgezonden want waar we nu denken S02 te kijken IS dus S01 !!

:?

Rebecka Martinsson - Season 1 - IMDb Blonde actrice
Rebecka Martinsson - Season 2 - IMDb Donkere actrice

Aether post op 1/3 dit:
Rebecka Martinsson - [Zweden] S01-02 2020 12 | Drama, Misdaad, Mystery
Een advocate gaat voor een begrafenis terug naar haar geboorteplaats en stuit op een overvloed aan verdachte sterfgevallen, verborgen misdaden en pijnlijke herinneringen.

Het is heel gek kijken want alles speelt zich dus af vóór de dingen die we allang gezien hebben 8)7

Mijn vraag is, is jullie dit ook opgevallen? :D
Nou nee ..... alleen dat een andere actrice de rol van Rebecka speelt :D
Maar dan is haar collega op het einde van het seizoen dus zwanger .....

[ Bericht 1% gewijzigd door maily op 04-03-2021 11:53:53 ]
pi_198316860
Roemenie lag blijkbaar ook in de uitverkoop, twee voor de prijs van een of zo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198319513
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een van de beste series ooit! Veel plezier! Heerlijke muziek ook. Op het eind van de eerste? aflevering, als ze op die rots staan en over dat meer uit kijken van waar zijn we in hemelsnaam terecht gekomen. En dan speelt Radiohead - Decks Dark O+
Ja prima scene.
pi_198319773
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:42 schreef Karina het volgende:

[..]

hele mooie omgeving ook daar. Ik dacht trouwens eerst dat het over Turkse maffia ging of zo vanwege de naam :')
Prima serie inderdaad tot nu toe, doet me in de verte wat aan Breaking Bed denken. Goed geacteerd ook, ik erger me kapot aan Ruth iig :D
Haha, ik snap de verwarring met de naam. Ik heb het ook al jaren zien staan voor ik er aan begon. En inderdaad heeft wel wat van Breaking Bad weg. Hele mooie omgeving, ik heb echt zin om daar eens naar toe te gaan. En met Ruth, dat had ik in het begin hetzelfde, later werd ze een van mijn favoriete personages.

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodymary1 op 04-03-2021 15:30:53 ]
pi_198319889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:45 schreef Blues het volgende:
Wij snappen iets niet van Rebecka Martinsson.
Wij hebben vorig jaar of zo het seizoen met die donkere actrice gekeken. Dat zou dan S01 zijn.
Nu staat S02 erop met de blonde zeg ik maar even voor het gemak.
Hier in het topic waren er ook een paar die opmerkten dat een andere actrice nu Rebecka speelt.

Maar...... ze hebben kennelijk bij Netflix S02 eerst als S01 uitgezonden want waar we nu denken S02 te kijken IS dus S01 !!

:?

Rebecka Martinsson - Season 1 - IMDb Blonde actrice
Rebecka Martinsson - Season 2 - IMDb Donkere actrice

Aether post op 1/3 dit:
Rebecka Martinsson - [Zweden] S01-02 2020 12 | Drama, Misdaad, Mystery
Een advocate gaat voor een begrafenis terug naar haar geboorteplaats en stuit op een overvloed aan verdachte sterfgevallen, verborgen misdaden en pijnlijke herinneringen.

Het is heel gek kijken want alles speelt zich dus af vóór de dingen die we allang gezien hebben 8)7

Mijn vraag is, is jullie dit ook opgevallen? :D
Nee dat is zeker niet het geval gezien de tijdslijn. Vorig seizoen kwam ze als advocate vanuit Stockholm naar haar geboortestreek, is ze bij de politie gaan werken en nu gaat het daarop verder. En ook de relatie met die hondenman klopt precies in de tijdslijn.

En wel een andere actrice, maar allebei blond overigens.

Kijk maar na op IMDB, daar staan alle afleveringen beschreven. Op Netflix stond vorig jaar (of langer) seizoen 1 en sinds deze week seizoen 2, klopt precies.
  donderdag 4 maart 2021 @ 16:05:53 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198320400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:

Nee dat is zeker niet het geval gezien de tijdslijn. Vorig seizoen kwam ze als advocate vanuit Stockholm naar haar geboortestreek, is ze bij de politie gaan werken en nu gaat het daarop verder. En ook de relatie met die hondenman klopt precies in de tijdslijn.

En wel een andere actrice, maar allebei blond overigens.

Kijk maar na op IMDB, daar staan alle afleveringen beschreven. Op Netflix stond vorig jaar (of langer) seizoen 1 en sinds deze week seizoen 2, klopt precies.
Oh, ik zie het al. Seizoen 1 hadden wij blijkbaar nooit gezien, maar seizoen 2 hebben wij al in juni 2020 op NPO3 bekeken. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198320757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, ik zie het al. Seizoen 1 hadden wij blijkbaar nooit gezien, maar seizoen 2 hebben wij al in juni 2020 op NPO3 bekeken. :@
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198321378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, ik zie het al. Seizoen 1 hadden wij blijkbaar nooit gezien, maar seizoen 2 hebben wij al in juni 2020 op NPO3 bekeken. :@
OOOOoooooooooooooohhhhhhhhhhh ja jezus ik dacht op netflix _O- :D :D
pi_198322205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:13 schreef Blues het volgende:

[..]

OOOOoooooooooooooohhhhhhhhhhh ja jezus ik dacht op netflix _O- :D :D
Jij en @golfer worden gewoon een dagje ouder O+ :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198325234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 14:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat is OA?
Is de naam van een serie en slaat op de hoofdpersoon die de ‘original angel’ is.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_198325390
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 4 maart 2021 @ 20:36:00 #204
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198325946
Anne+ is een leuke serie.
Dit, dus.
pi_198330624
No country for old men gekeken.

Modern classic en ben het hier mee eens. Wat een topfilm! 4,5/5
Moeten zij weten
pi_198331476
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
No country for old men gekeken.

Modern classic en ben het hier mee eens. Wat een topfilm! 4,5/5
Deze scene blijft :o :X



[ Bericht 7% gewijzigd door TLC op 05-03-2021 07:28:01 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198332688
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buladó - [Nederland] 2020 9 1:27 uur | Drama
Een meisje dat op Curaçao bij het autokerkhof van haar familie woont, moet kiezen tussen de opvattingen van haar rationele vader − een agent − en haar spirituele opa.

Nevenka - [Spanje] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Politieke documentaire
Nevenka Fernández doorbreekt na 20 jaar de stilte als aanklager in de eerste succesvolle rechtszaak in Spanje tegen een politicus vanwege seksuele intimidatie.

Sentinelle - [Frankrijk] 2021 16 1:20 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Duister, Thriller
Een goed getrainde Franse militair komt thuis na een traumatiserende oorlogsmissie. Ze gebruikt haar dodelijke skills om de man te vinden die haar zus heeft aangevallen.

Stad van de spoken - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De Spookclub beleeft spannende avonturen in Los Angeles. Ze interviewen spoken, lossen problemen op en komen meer te weten over de geschiedenis van hun stad.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198340196
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:22:39 #209
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_198340392
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dan dat wat jij zegt. In ieder geval Harlan Coben dus :P

The Woods kwam ik niet doorheen. Vond het Pools niet om aan te horen :@

Er was sprake van dat er nog meer series gemaakt zouden worden meen ik me te herinneren maar toen kwam Covid-19.
Er komt een vierde Harlan Coben serie op Netflix. The Innocent. Ook gebaseerd op één van zijn boeken.

https://www.netflix-neder(...)en-serie-op-netflix/
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_198344971
Dat was fijn om Lock Stock & Two Smoking Barrels terug te zien, dat was al een tijd geleden dat ik 't voor het laatst zag ^O^ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198373315
Ik hoop dat het zesde seizoen van How To Get Away With Murder er nog een keer opkomt -O-
pi_198380073
Murder among the Mormons - wat een verhaal. :o Als het een film was geweest had ik gedacht: jaaaaa hoor, béétje ver gezocht. :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_198381004
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef Felixa het volgende:
Murder among the Mormons - wat een verhaal. :o Als het een film was geweest had ik gedacht: jaaaaa hoor, béétje ver gezocht. :')
Ik ben geloof ik bij de derde en laatste aflevering. Val steeds in slaap :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 7 maart 2021 @ 19:49:45 #214
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198381226
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 12:40 schreef ok01 het volgende:
Ik hoop dat het zesde seizoen van How To Get Away With Murder er nog een keer opkomt -O-
Dat slaan ze nog wel eens een jaartje over bij Netflix :7
SOONY
  zondag 7 maart 2021 @ 20:25:00 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198381915
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef Felixa het volgende:
Murder among the Mormons - wat een verhaal. :o Als het een film was geweest had ik gedacht: jaaaaa hoor, béétje ver gezocht. :')
Eerste deel gezien. En nu al verbaasd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198382655
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat slaan ze nog wel eens een jaartje over bij Netflix :7
Afgelopen jaren werd er steeds op 1 januari een nieuw seizoen opgezet. Dit jaar niet kennelijk...
pi_198383380
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:53 schreef ok01 het volgende:

[..]

Afgelopen jaren werd er steeds op 1 januari een nieuw seizoen opgezet. Dit jaar niet kennelijk...
Dat komt omdat een seizoen normaal in maart eindigde in de VS maar vorig jaar was dat in mei.
Waarschijnlijk krijgen we het daarom hier ook een twee à drie maanden later.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198384880
quote:
7s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:22 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat komt omdat een seizoen normaal in maart eindigde in de VS maar vorig jaar was dat in mei.
Waarschijnlijk krijgen we het daarom hier ook een twee à drie maanden later.
Ah top, dank ^O^
Dan zie ik het wel verschijnen
  Spellchecker zondag 7 maart 2021 @ 22:44:50 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198385388
Oke .... Klaar met Rebecka Martinson S2 (of 1)

wat nu?
pi_198386853
Ik kwam deze Poolse serie tegen: W głębi lasu. Het triggert me, want Pools. Weer eens wat anders. Is het wat?
  maandag 8 maart 2021 @ 11:32:02 #221
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_198389653
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam deze Poolse serie tegen: W głębi lasu. Het triggert me, want Pools. Weer eens wat anders. Is het wat?
Poolse bewerking van het boek The Woods van Harlan Coben. Dus te vergelijken met The Stranger en Safe.

Zelf nog niet gezien, staat wel op mijn kijklijst. Het boek heb ik wel gelezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Starflyer op 08-03-2021 11:41:53 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_198389772
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bombay Begums - [India] S01 2021 14 - Netflix Original | Drama
Vijf ambitieuze vrouwen beleven hun dromen, verlangens en teleurstellingen in het moderne Mumbai, variërend van de directiekamer tot de rand van de maatschappij.

Dean - [VS] 2016 6 1:33 uur | Comedy, Drama
Zijn vader pakt zijn leven weer op na de dood van zijn moeder. Zelf reist hij van New York naar Los Angeles om zijn depressie dankzij nieuwe mogelijkheden te overwinnen.

Verschrikkelijke Ikke 3 - [VS] 2017 6 1:29 uur | Comedy
Gru verliest zijn baan als hij een jaren 80-kindsterretje, nu superschurk, niet weet te pakken, maar krijgt er familie bij als hij ontdekt een tweelingbroer te hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker maandag 8 maart 2021 @ 21:47:47 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198401619
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:44 schreef maily het volgende:
Oke .... Klaar met Rebecka Martinson S2 (of 1)

wat nu?
New Amsterdam O+

ER-memories .....

[ Bericht 2% gewijzigd door maily op 08-03-2021 22:18:22 ]
pi_198405765
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das Hausboot - [Duitsland] Miniserie 2021 AL - Netflix Original | Documentaire
Met veel passie en weinig kennis beginnen twee muzikanten aan een enorm project: de woonboot van een overleden zanger omtoveren in een muzikale, creatieve ruimte.

De Club van Lelijke Kinderen - [Nederland] 2019 9 1:35 uur | Avontuur, Familiefilm
Een jongen is vanwege zijn grote oren door de president opgesloten. Hij ontsnapt en plant een revolutie met alle kinderen die om hun uiterlijk worden bespot.

On the Basis of Sex - [VS] 2018 AL 2:00 uur | Drama
De jonge, grensverleggende Ruth Bader Ginsburg neemt een geslachtsdiscriminatiezaak aan omdat ze de status quo wil doorbreken.

SterrenStraal - [Canada] 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Als er kleurrijke boeven opdagen, verandert de achtjarige Zoey in Sterrenstraal, een superheldin voor kinderen. Ze is keer op keer de heldin van de dag!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198416147
Ik wilde laatst de Australische horrorfilm Follow me bekijken, maar na een minuut of zo haakte ik al af.

Het begin alleen al waar je duidelijk ziet dat het een speelgoedvliegtuigje is :D :D :')

Ok ik geef toe, je moet soms improviseren met een klein budget maar dit was toch ook t andere uiterste.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198422935
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caïd | Dealer - [Frankrijk] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
De spanning loopt op in deze serie met pseudoauthentiek beeldmateriaal als twee filmmakers een bendegebied binnendringen om een videoclip voor een rapper op te nemen.

De Belofte van Pisa - [Nederland] 2019 12 1:49 uur | Drama, Romantisch
Nadat zijn broer is gearresteerd, moet een talentvolle trompettist op een prestigieuze muziekschool een belofte nakomen. Gebaseerd op de roman van Mano Bouzamour.

Last Chance U: Basketball - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
'Last Chance U' komt naar East Los Angeles. Een zeer gemotiveerde coach traint jonge mannen die willen uitblinken tijdens hun universitaire studie.

Marriage or Mortgage - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Feelgood, Romantisch
Een weddingplanner en een makelaar strijden om de harten en budgetten van aanstaande partners. Kiezen ze een sprookjeshuwelijk of een droomhuis?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:25 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198435024
Voor de liefhebbers van ER, romantische ziekenhuisseries .... New Amsterdam O+
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:31:31 #228
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_198437006
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
No country for old men gekeken.

Modern classic en ben het hier mee eens. Wat een topfilm! 4,5/5
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:10 schreef TLC het volgende:
Dat was fijn om Lock Stock & Two Smoking Barrels terug te zien, dat was al een tijd geleden dat ik 't voor het laatst zag ^O^ _O_
2x topshow
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 11 maart 2021 @ 14:37:50 #229
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_198445377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:04 schreef maily het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed mij dan weer denken aan Millie Brady, The Queen's Gambit.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 11 maart 2021 @ 14:48:33 #230
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198445512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef maily het volgende:
Voor de liefhebbers van ER, romantische ziekenhuisseries .... New Amsterdam O+
Zijn wij een paar dagen geleden ook aan begonnen O+ We keken nog te weinig ziekenhuisseries. Grey's Anatomy, Good Doctor, Chicago Med, The Resident, en nu dus New Amsterdam :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 15:13:40 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_198445819
vanaf morgen The One.
over een datingsite met wat extra's.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198451575
quote:
2s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zijn wij een paar dagen geleden ook aan begonnen O+ We keken nog te weinig ziekenhuisseries. Grey's Anatomy, Good Doctor, Chicago Med, The Resident, en nu dus New Amsterdam :D
Ik volg Casualty op zaterdag en Holby City op de dinsdag op de BBC. Aanraders ook!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198451806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef maily het volgende:
Voor de liefhebbers van ER, romantische ziekenhuisseries .... New Amsterdam O+
NA kan niet in de schaduw van ER staan!

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef tjoptjop het volgende:
Pretend It's a City af gekeken. Martin Scorcese interviewt Fran Lebowitz. Nu kende ik haar niet, maar ze is schrijver en een soort vrouwelijke Marcel van Roosmalen. Heerlijk cynische en droge humor. enorm elitair maar daarom ook wel weer erg leuk. Bespreken actuele en historische zaken met een focus op de stad New York en diens inwoners.
Vond ik ook erg leuk! Ik ben sowieso fan van Scorsese.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 22:25:14 #234
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198453711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:51 schreef Claudia_x het volgende:

NA kan niet in de schaduw van ER staan!

Nee, want geen George Clooney ....
pi_198453885
De laatste keer dat ik een ziekenhuisserie gevolgd heb was in de jaren 80, begin jaren 90, MCW :D je wist altijd dat dr. Erik Koning iets slechts van plan was als hij aan zijn brilletje zat :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage donderdag 11 maart 2021 @ 22:37:15 #236
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198454022
Ik heb weinig met ziekenhuisseries, maar de Good Doctor is werkelijk briljant. Die Sjakie van de chocoladefabriek speelt een geweldige rol, zeer goede acteur ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 07:51:08 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198456877
twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198457016
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:25 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, want geen George Clooney ....
Carter. O+

Ik kan NA niet verdragen: moralistisch, politiek correct, voorspelbaar en bovenal afgezaagd.

Ik word wat moedeloos van Netflix: zoveel te zien en nog steeds vind ik vrijwel niks goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 08:41:09 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198457279
Oh ik heb juist niks met ziekenhuisseries en ik heb NA gebinged, maar ja, zal de verveling wel zijn, ik ga X-Files nu weer kijken nu het op Disney staat, hoef ik niet telkens een dvd te verwisselen :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198457706
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Block Island Sound, The - [VS] 2020 16 1:39 uur | Bovennatuurlijke horror
De gezinsleden van een visser moeten afrekenen met gruwelen en duistere feiten als een dreigende kracht dieren begint te vermoorden en hun levens in gevaar brengt.

Hope Gap - [VK] 2020 AL 1:40 uur | Drama
Een echtpaar in een rustig kuststadje raakt in zwaar weer als hun zoon langskomt voor hun 29e trouwdag terwijl hun huwelijk uiteenvalt.

Kağıttan Hayatlar | Paper Lives - [Turkije] 2021 12 1:37 uur - Netflix Original | Drama, Duister
In de straten van Istanbul neemt de zieke afvalmagazijnmedewerker Mehmet een jochie onder zijn hoede. Hij wordt al snel geconfronteerd met zijn eigen traumatische jeugd.

Love Alarm - [Zuid-Korea] S02 2021 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
In een wereld waarin een app je informeert als iemand in de buurt je leuk vindt, ervaart Kim Jojo prille liefde terwijl ze worstelt met persoonlijke problemen.

Paradise PD - [VS] D03 2021 16 - Netflix Original | Absurd, Comedy
Een gedreven jonge agent sluit zich aan bij het chaotische landelijke politiekorps dat zijn vader leidt. Ze stuntelen, ruziën en snuiven hun weg door een grote drugszaak.

The One - [VK] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Sci-Fi
Alles draait om liefde en leugens als een DNA-onderzoeker een nieuwe manier ontdekt om de ideale partner te vinden, en een gewaagde nieuwe datingservice ontwikkelt.

Yes Day - [VS] 2021 6 1:29 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een moeder en een vader die meestal nee zeggen, besluiten ja te zeggen tegen de gekste wensen van hun kinderen – met een paar basisregels – op een superdag vol avontuur.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:23:55 #241
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_198457754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:37 schreef Djeez het volgende:
Ik heb weinig met ziekenhuisseries, maar de Good Doctor is werkelijk briljant. Die Sjakie van de chocoladefabriek speelt een geweldige rol, zeer goede acteur ^O^
Als je hem leuk vind, kijk dan vooral Bates Motel.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_198458143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb juist niks met ziekenhuisseries en ik heb NA gebinged, maar ja, zal de verveling wel zijn, ik ga X-Files nu weer kijken nu het op Disney staat, hoef ik niet telkens een dvd te verwisselen :')
Ik ben zelf Star Trek aan het kijken met m'n kinderen. The Next Generation hebben we net gehad en we zijn nu bezig met Voyager. Daarna nog Deep Space Nine en Picard (Picard heb zelf al wel gezien). Ik vrees dat we dit niet meer gaan redden voor de laatste Nederlander die dat wil gevaccineerd is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 maart 2021 @ 10:23:27 #243
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198458552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:23 schreef avotar het volgende:

[..]

Als je hem leuk vind, kijk dan vooral Bates Motel.
Bedankt voor de tip ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 10:32:02 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198458639
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben zelf Star Trek aan het kijken met m'n kinderen. The Next Generation hebben we net gehad en we zijn nu bezig met Voyager. Daarna nog Deep Space Nine en Picard (Picard heb zelf al wel gezien). Ik vrees dat we dit niet meer gaan redden voor de laatste Nederlander die dat wil gevaccineerd is.
Ik ben X-Files aan het kijken met de kinderen van mijn zus, op afstand, heerlijk.
De oudste vindt alles eng, de middelste vindt het lang niet eng genoeg en de jongste heeft een crush op Gillian Anderson :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:01:51 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198459019
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198459504
"Casting JonBenet" gekeken. Ik vond het een hele interessante documentaire.
Er worden acteurs gevolgd uit de woonplaats van de familie Ramsey, die auditie doen voor een rol in een film over de dood van JonBenet Ramsey.
Ze geven daarbij hun eigen kijk op de zaak en laten terloops ook veel los over hun eigen leven.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_198459622
quote:
Ik heb al maanden geen NF meer. Vind het aanbod ook al tijden niet veel meer aan. De paar dingen die ik per se wilde zien de afgelopen maanden stonden gewoon op torrent inc Nederlandse ondertiteling :@

Ben nu New Amsterdam aan het kijken en die staat gewoon op VL ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 maart 2021 @ 11:52:29 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198459819
quote:
Nee, maar wel logisch natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:20:25 #249
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198460186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:37 schreef Djeez het volgende:
Ik heb weinig met ziekenhuisseries, maar de Good Doctor is werkelijk briljant. Die Sjakie van de chocoladefabriek speelt een geweldige rol, zeer goede acteur ^O^
Geweldige acteur ja. En momenteel ook wel m’n favoriete medische serie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198460232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben zelf Star Trek aan het kijken met m'n kinderen. The Next Generation hebben we net gehad en we zijn nu bezig met Voyager. Daarna nog Deep Space Nine en Picard (Picard heb zelf al wel gezien). Ik vrees dat we dit niet meer gaan redden voor de laatste Nederlander die dat wil gevaccineerd is.
Geen Enterprise na Voyager :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198460253
quote:
Nee, maar las dat ze hiermee begonnen waren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198460556
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Geen Enterprise na Voyager :o
Vond je die goed dan? Ik vond eigen alleen The Next Generation en Deep Space Nine goed, al kijk ik Voyager nu niet met tegenzin. Maar er zijn series die ik niet zo nodig hoef te zien, zoals de nieuwe spin-offs.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198461183
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef maily het volgende:
Voor de liefhebbers van ER, romantische ziekenhuisseries .... New Amsterdam O+
Dat romantische Amerikaanse ben ik niet zo'n fan van :O
Maar tis leuk vermaak en de ziektebeelden kloppen ^O^
pi_198461317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat romantische Amerikaanse ben ik niet zo'n fan van :O
Maar tis leuk vermaak en de ziektebeelden kloppen ^O^
Dit zijn altijd leuke filmpjes;
Tap tap tap
pi_198464069
Caid hadden ze aflevering niet wat langer kunnen maken allemaal rond 10 minuten
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 20:05:38 #256
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198467250
Tribes of Europa gekeken. Aardige serie wel maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198491623
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 10:50:04 #258
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_198491661
Paradise PD seizoen drie gaat wel helemaal los zeg :')
Volgens mij hebben ze elk absurd idee wat ze hadden er in geramd
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_198491773
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Addicted - [VS] 2014 1:45 uur | Drama, Provocerend, Thriller
Zoe heeft het goed voor elkaar, met een zorgzame man, twee kinderen en een geweldige carrière. Maar dan krijgt ze een onstilbaar verlangen naar seks met andere mannen.

The Blacklist - [VS] S07 2019 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Een briljante voortvluchtige biedt aan om de FBI te helpen om andere slechteriken te pakken, maar alleen als de nieuwe profiler Elizabeth nauw met hem samenwerkt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 maart 2021 @ 12:14:42 #260
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198492787
In seizoen 4 een keer afgehaakt bij The Blacklist.
Echt een serie die veel te lang doorgaat.
SOONY
  Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 20:10:23 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198501328
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:14 schreef DKUp het volgende:
In seizoen 4 een keer afgehaakt bij The Blacklist.
Echt een serie die veel te lang doorgaat.
Ik vond indertijd seizoen 1 en 2 heel sterk en verrassend.

Maar meer hoefde voor mij niet ....
  zondag 14 maart 2021 @ 20:19:53 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198501466
Begonnen aan One.
Leuk gegeven, goed geacteerd en spannend. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door golfer op 14-03-2021 20:33:53 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 maart 2021 @ 20:24:06 #263
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198501546
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:10 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vond indertijd seizoen 1 en 2 heel sterk en verrassend.

Maar meer hoefde voor mij niet ....
Klopt, de eerste seizoenen waren spannend en er gebeurde gewoon veel. Daarna werd het een soap ;)
SOONY
  Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 21:01:03 #264
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198502426
quote:
Dit. Is. Zo. Fout.

Altijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198509316
In maart o.a.

16-03
• RebellComedy: Raus aus 'm Zoo
• Vice
• Wafeltje en Mochi (S01)

17-03
• Operation Varsity Blues: The College Admissions Scandal
• Relic
• Simply Black
• Tout Simplement Noir
• Under Suspicion: Uncovering the Wesphael Case (S01)
• Wat is dan Liefde

18-03
• B: The Beginning (S02)
• Cabras de Peste (Get the Goat)
• Deadly Illusions
• Nate Bargatze: The Greatest Average American

19-03
• Alien TV (S02)
• Country Comfort (S01)
• Formula 1: Drive to Survive (S03)
• One Small Problem
• Sin Hijos
• Sky Rojo (S01)
• The Very Excellent Mr. Dundee

20-03
• Doris
• Kin

22-03
• The Hero

23-03
• Loyiso Gola: Unlearning

24-03
• Quién Mató a Sara (S01)
• Seaspiracy
• Spike en de magische steen

25-03
• Caught by a Wave
• DOTA: Dragon's Blood
• De geheime dienst voor Magie
• Shtisel (S03)

26-03
• A Week Away
• Bad Trip
• Black is Beltza
• Magic for Humans by Mago Pop (S01)
• Nailed It! Double Trouble (S01)
• Rogue
• The Irregulars (S01)

30-03
• De Octonauten en de Ring van Vuur

31-03
• Haunted: Latin America (S01)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198509454
Op 17-3 Varsity Blues en Under Suspicion klinken als crime-docu's :9

Edit: yesss! Vooral Under Suspicion lijkt me wel wat.

[ Bericht 8% gewijzigd door mascara-klodder op 15-03-2021 12:11:29 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198509504
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I Fall - [VS] 2017 12 1:38 uur | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Een bevoorrechte scholiere wordt gedwongen de dag dat ze stierf in een auto-ongeluk voortdurend te herbeleven en moet het kosmische mysterie van deze cirkel ontrafelen.

Doomsday - [VS] 2008 16 1:52 uur | Actie, Fantasy, Thriller
Als er in Schotland een virusepidemie uitbreekt, zet de overheid de besmette mensen in quarantaine achter een enorme muur, maar 30 jaar later keert de ziekte terug.

Edge of Darkness - [VK] 2010 16 1:56 uur | Misdaad, Thriller
Thomas Craven heeft de meest duistere kanten van de mensheid gezien, maar staat nu voor zijn zwaarste onderzoek ooit: de speurtocht naar de moordenaar van zijn dochter.

Scary Movie 2 - [VS] 2001 12 1:22 uur | Comedy, Horror, Satire
Twee priesters, een groep studenten en een professor worden verleid en bang gemaakt door een klopgeest die in een spookhuis grote schade aanricht.

Superjuffie - [Nederland] 2016 6 1:24 uur | Avontuur, Familiefilm
Een lerares probeert haar geheime superkrachten verborgen te houden, maar als er een tijger uit de dierentuin verdwijnt, moet ze met haar leerlingen in actie komen.

The Lost Pirate Kingdom - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Historische documentaire, Provocerend
De echte piraten van de Caraïben plunderen met geweld de rijkdommen van de wereld en vormen een verrassend egalitaire republiek in deze documentaireserie.

Wallander - [VK] S01-04 2015 12 | Drama, Mystery
De excentrieke rechercheur Kurt Wallander onderzoekt gewelddadige misdaden in het pittoreske zuiden van Zweden, maar moet ook bij zichzelf te rade.

Zero Chill - [VK] S01 2021 AL - Netflix Original | Drama, Kinderserie
De getalenteerde kunstschaatster Kayla moet als tiener alles achterlaten. Samen met haar familie volgt ze haar tweelingbroer Mac naar een prestigieuze ijshockeyacademie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198512133
Capitani is best aardig, alleen al vanwege de Luxemburgse taal. :D
pi_198512232
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Capitani is best aardig, alleen al vanwege de Luxemburgse taal. :D
Ho wacht. Is er een Luxemburgse serie op Netflix? Vet! Ik hou van Luxemburg O+
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 maart 2021 @ 14:37:58 #270
335263 freaky40
pi_198512601
The One, erg interessant plot. Gaat weer een succesje worden dit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_198513901
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ho wacht. Is er een Luxemburgse serie op Netflix? Vet! Ik hou van Luxemburg O+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198527693
quote:
Ja, ik heb nu 2 afleveringen gekeken. Serie naar mijn hart. Geen lange afleveringen, dat vind ik fijn :)
Ik ben wel positief, ook door de setting waar gefilmd wordt. Luxemburg is zo'n prachtig landje O+
pi_198528867
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:37 schreef freaky40 het volgende:
The One, erg interessant plot. Gaat weer een succesje worden dit.
Ja erg leuk!!
pi_198528909
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ja, ik heb nu 2 afleveringen gekeken. Serie naar mijn hart. Geen lange afleveringen, dat vind ik fijn :)
Ik ben wel positief, ook door de setting waar gefilmd wordt. Luxemburg is zo'n prachtig landje O+
Ziet er goed uit.
Op de lijst gezet. :)
pi_198530293
Capitani ook op lijstje gezet.
Luxemburg O+
Misdaadseries O+
pi_198535246
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RebellComedy: Raus aus'm Zoo - [Duitsland] 2021 AL 1:14 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De comedians van RebellComedy staan op de planken en steken de draak met persoonsverwisselingen, bejaarde influencers, onze vervormde blik op dieren en nog veel meer.

Shark Night - [VS] 2011 16 1:30 uur | Horror
Een uitgelaten feest in een strandhuis verandert in een nachtmerrie als een groep vrienden omringd wordt door agressieve haaien.

The Punisher - [VS] 2004 16 2:03 uur | Actie, Thriller
Wanneer de vrouw en kinderen van een FBI-agent worden vermoord na getuige te zijn van een maffia-aanslag, wordt hij 'the Punisher': een eenmansrechter, -jury en -beul.

Vice - [VS] 2018 16 2:12 uur | Drama, Politieke comedy
Gesteund door zijn geduchte vrouw Lynne krijgt Dick Cheney steeds meer macht en manipuleert hij sluw het Amerikaanse vicepresidentschap, met enorme wereldwijde gevolgen.

Wafeltje en Mochi - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De nieuwsgierige poppenvrienden Wafeltje en Mochi reizen de wereld rond om culinaire en culturele wonderen te ontdekken terwijl ze leren koken met verse ingrediënten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198539976
Paradise PD seizoen 3 is ijzersterk ^O^
pi_198541199

Benieuwd of dit iets gaat zijn..... Zelfde dag als Invincible op Prime, rip..
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 07:33:30 #279
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_198542762
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef Skwish het volgende:
Paradise PD seizoen 3 is ijzersterk ^O^
Gisteren afgekeken. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_198543950
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abla Fahita: Drama Queen - [Egypte] 2021 12 - Netflix Original | Comedy
Abla Fahita, onschuldig en op de vlucht, wordt gescheiden van haar kinderen. De beroemde diva gaat tot het uiterste om haar naam te zuiveren en zich met hen te herenigen.

Operation Varsity Blues: The College Admissions Scandal - [VS] 2021 AL 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Via re-enactments onderzoekt deze documentaire het brein achter een zwendel om kinderen van rijke en beroemde families op de beste Amerikaanse universiteiten te krijgen.

RELIC - [Australië] 2020 16 1:29 uur | Bovennatuurlijke horror
Als de matriarch van hun familie verdwijnt en dan weer opduikt, gaan een dochter en kleindochter vermoeden dat ze wordt beheerst door een duistere kracht.

Tout simplement noir - [Frankrijk] 2021 6 1:29 uur - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Satire
Jean-Pascal Zadi organiseert een protest en kijkt daarbij door een satirische lens naar rassendiscriminatie en zijn identiteit als zwarte Franse man.

Soupçons, les dessous de l'affaire Wesphael | Under Suspicion: Uncovering the Wesphael Case - [België] 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie volgt de geruchtmakende zaak rond Bernard Wesphael, de Belgische politicus die in 2013 werd beschuldigd van de moord op zijn vrouw.

Wat is dan Liefde - [Nederland] 2019 12 1:43 uur | Comedy, Romantisch
Twee echtscheidingsadvocaten zijn elkaars tegenpolen en strijden op hun advocatenkantoor om een promotie. Als ze moeten samenwerken, krijgt liefde een nieuwe betekenis.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198545469
Under suspicion aan het kijken. Wat een creep die Wesphael :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198569859
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B: The Beginning - [Japan] S02 2021 12 - Netflix Original | Anime, Actie, Fantasy, Mystery, Sci-FI
De briljante rechercheur Keith Flick gaat weer in dienst bij de rijkspolitie wanneer Killer B toeslaat. Is de mysterieuze jonge Koku een bondgenoot of een doelwit?

Breach - [Canada] 2020 16 1:32 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
De bemanning van een ruimteschip met de laatste overlevenden van de aarde gaat de strijd aan met een buitenaardse parasiet die de toekomst van de mensheid kan verwoesten.

Cabras da Peste - [Brazilië] 2021 9 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Twee klungelige agenten raken in de problemen wanneer ze op gevaarlijke criminelen stuiten tijdens hun zoektocht naar de geit Celestina, een geliefde mascotte.

Deadly Illusions - [VS] 2021 16 1:54 uur | Psychologische thriller
Als een succesvolle romanschrijfster die kampt met een writer's block een nieuwe oppas voor haar kinderen inhuurt, begint de grens tussen fictie en realiteit te vervagen.

Nate Bargatze: The Greatest Average American - [VS] 2021 AL 1:00 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Nate Bargatze praat over Zoom-comedyshows, de keer dat hij zijn telefoon verloor, ontbijten in hotels, dieren als caddies, nieuwe wiskunde en meer in deze special.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 maart 2021 @ 21:31:38 #283
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_198578200
Ben Anne+ aan het kijken, zal er ook snel mee klaar zijn. Geen videoland original maar wel leuk.
Schapen zijn relax.
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:01:56 #284
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198580931
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:01 schreef RedFever007 het volgende:
Morgen Rojo Sky :? :7
Ik ben benieuwd :Y)
pi_198583229
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alien TV - [Canada] S02 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Buitenaardse verslaggevers Ixbee, Pixbee en Squee reizen naar een mooie, vreemde planeet die aarde wordt genoemd. Ze proberen er mensen en hun hobby's te begrijpen.

Formula 1: Drive to Survive - [VS] S03 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.

Country Comfort - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Nadat haar carrière in het slop is geraakt, vindt een ambitieuze countryzangeres een nieuw begin als nanny voor een knappe weduwnaar en zijn vijf charmante kinderen.

Sin hijos - [Mexico] 2021 AL 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
De vrouw van zijn leven heeft een hekel aan kinderen. Zijn dochter van 9 stelt voor te doen alsof ze niet zijn dochter, maar zijn zusje is ... Kan niet fout gaan, toch?

Sky Rojo - [Spanje] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Door fatale gebeurtenissen in een bordeel slaan drie vrouwen die worden gekweld door hun verleden, op de vlucht voor hun pooier en zijn handlangers.

The Very Excellent Mr. Dundee - [Australië] 2020 6 1:27 uur | Comedy
Na zijn pensioen komt Paul Hogan (oftewel Crocodile Dundee) terug als zichzelf om zich te laten ridderen en nog één keer te schitteren in een onherkenbaar Hollywood.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 19 maart 2021 @ 15:01:31 #287
335263 freaky40
pi_198588109
De eerste 2 episodes van Sky Rojo bekeken. Feest der herkenning als je het werk van regisseur Alex Pina kent. Insane.
Allemaal cabaretteketet!
pi_198588158
Country Comfort aan het kijken.

Zeer slechte sitcom inc lachband :') Precies wat ik nodig heb vandaag :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:12:48 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198588273
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Country Comfort aan het kijken.

Zeer slechte sitcom inc lachband :') Precies wat ik nodig heb vandaag :+
Ongesteld? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198588283
quote:
81s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ongesteld? :+
Ja net geworden :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:14:15 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198588298
Kan je The new Pope gewoon kijken zonder eerst de serie The young Pope te hebben bekeken of is het raadzaam die eerst te bekijken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 19 maart 2021 @ 16:25:59 #292
335263 freaky40
pi_198589394
Country Comfort was na het definitief stoppen van The Ranch echt even nodig. Er miste zo'n sitcom. Maar eerst even Sky Rojo nog afkijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_198589521
Sky rojo eerste aflevering gezien.
Begint leuk! Er gebeurt veel
Ga deze wel afkijken

Er speelt een acteur van sense8 mee volgens mij.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:45:34 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198589670
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Country Comfort was na het definitief stoppen van The Ranch echt even nodig. Er miste zo'n sitcom. Maar eerst even Sky Rojo nog afkijken.
10x25 minuten. Dat wordt een weekendje bingen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198589754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Country Comfort was na het definitief stoppen van The Ranch echt even nodig. Er miste zo'n sitcom. Maar eerst even Sky Rojo nog afkijken.
Uhhh nou niet te vergelijken hoor :D

The Ranch had natuurlijk een topcast.
Het begon idd als sitcom inc lachband maar werd al snel toch meer een drama-serie met genoeg (zwarte)humor idd.

Country Comfort is meer een Full(er) House of The Nanny en dat soort series.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198590036
twitter


*O* *O* *O*
pi_198590311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Country Comfort aan het kijken.

Zeer slechte sitcom inc lachband :') Precies wat ik nodig heb vandaag :+
IMDb O+

10/10 Amazing series
1/10 Surprised how Unwatchable this was
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198590419
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:42 schreef Aether het volgende:

[..]

IMDb O+

10/10 Amazing series
1/10 Surprised how Unwatchable this was
_O-

Zeker die laatste wanneer je had verwacht een pareltje als The Ranch
te gaan zien :D

De eerste is waarschijnlijk gedaan door iemand die aan de serie heeft gewerkt :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198590465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O-

Zeker die laatste wanneer je had verwacht een pareltje als The Ranch
te gaan zien :D

De eerste is waarschijnlijk gedaan door iemand die aan de serie heeft gewerkt :')
Oh nee, The Ranch is een totaal andere categorie.

Ik vind die scores altijd wel apart bij IMDb. Tienen en alles onder een vier neem ik niet serieus. Je kunt ook beter de mediaan i.p.v. de gemiddelde score nemen, dat geeft vaak een realistischer beeld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198590551
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:56 schreef Aether het volgende:

[..]

Oh nee, The Ranch is een totaal andere categorie.

Ik vind die scores altijd wel apart bij IMDb. Tienen en alles onder een vier neem ik niet serieus. Je kunt ook beter de mediaan i.p.v. de gemiddelde score nemen, dat geeft vaak een realistischer beeld.
Zie mijn post #295. Volgens mij vat ik het zo goed samen :)

Ik kijk eigenlijk nooit op IMDB. Ik weet wat mijn smaak is (zeer uiteenlopend) en als het niet bevalt dan zet ik het af en op naar het volgende.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198590601
Vol!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')