Wuppiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:36 schreef pullup het volgende:
Eentje voor BDS![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk, ik ga op de bosbaan een keertje schaatsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:43 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Straks het ijs op de singel eens bekijken.
Dat is weer eens wat anders dan er naast op en neer te fietsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, ik ga op de bosbaan een keertje schaatsen
Kijk aanquote:
Lekker wel maar een flink windje vanaf de start naar de finishquote:
Ah ok zou je niet zeggen , maar het zolang je het in de rug hebt ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker wel maar een flink windje vanaf de start naar de finish
De helft van de tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok zou je niet zeggen , maar het zolang je het in de rug hebt ...
Nee nog steeds vanuit het oostenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
terug naar de start met de wind in de rug of hebben we inmiddels al westenwind?
Matig ijsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was het een beetje goed ijs? En deden je klapschaatsen het ?
Ook weer naar de Bosbaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Matig ijs
Stampensvol daar en ach het was niet eens een enorm verschil. Morgen ga ik weer
Ik denk het wel ja, geen zin in een hele tochtquote:
Gaan die er zijn dan ...?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, geen zin in een hele tocht
Niet georganiseerdquote:
Maar zonder koek en soapiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet georganiseerdmaar er zullen wel flinke rondes gereden worden
Daarom en op de Bosbaan kun je nog mooi even bij 'de Boshalte' koffie scorenquote:
Nu moet je nog een keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:30 schreef chufi het volgende:
Oh is die er ? Ik ben al buiten geweest,...
Buiten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij al geweest dan ?
btw : ik heb geen tiktok meer
Koud hč.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snowface challenge
De afdruk posten zou leuker zijn. Ik twijfel er ligt niet zo veel meerquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De afdruk posten zou leuker zijn. Ik twijfel er ligt niet zo veel meer
Lol ik heb er ook één. Maar ik had mijn leesbril nog opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is maandag gemaakt, toen was de sneeuw nog lekker zacht. Nu is het van die scherpe sneeuw geworden, dat doet nog meer pijn aan je sjchmoel.
Dat handje erbij is wel grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik heb er ook één. Maar ik had mijn leesbril nog op [ link | afbeelding ].
Ja ik moest ook een foto makenquote:
Maar wat was het gruwelijk koud, al ging je gezicht wel weer lekker gloeien toen ik binnen was, alsof ik uren uiten had gewandeld.quote:
Met je blote voeten in de sneeuw jaren geleden was echt lekker. Dat gaat gloeien. Het kan nogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat was het gruwelijk koud, al ging je gezicht wel weer lekker gloeien toen ik binnen was, alsof ik uren uiten had gewandeld.
Ze hebben dus gewoon mijn idee gejat en omgedraaidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Die kan je hier weer posten, nu staan de poezelige voetjes van @:Gast_op_Afstand_GOA er zo eenzaam te staan.
Ik herinner me inderdaad ook nog een paar voeten van Liesje.
Welk topic ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon mijn idee gejat en omgedraaid
Omgedraaid als in nu met je kop in de sneeuw in plaats van met je voeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon mijn idee gejat en omgedraaid
Exactquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omgedraaid als in nu met je kop in de sneeuw in plaats van met je voeten.
Kunnen we ook een topic voor maken, we hebben al drie kouwe koppen.quote:
Ik ben té teleurgesteld om daar aan mee te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we ook een topic voor maken, we hebben al drie kouwe koppen.
Dat je uberhaupt nog in 40+ wil posten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben té teleurgesteld om daar aan mee te doen.
Zeg het maar... Dwangneurose? Groepsgevoel? Hoop? Leedvermeack? Bier?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog in 40+ wil posten.
Wat een herkenningquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar... Dwangneurose? Groepsgevoel? Hoop? Leedvermeack? Bier?
BB is vervallen naar onder de 43% van mijn observatie allocatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een herkenning
Maar hoe is BB? Of geldt daarvoor ook het bovenstaande?
beetje laat nu ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergat de link 40+ / Met je blote voeten in de sneeuw #VOL
Ik heb net met mijn blote poten in de sneeuw gestaan. Nog genoeg maagdelijk wit hierquote:
Het is de schuld van de Belgen hč.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BB is vervallen naar onder de 43% van mijn observatie allocatie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn blote poten in de sneeuw gestaan. Nog genoeg maagdelijk wit hier
Even geduld.quote:
Ik vind de Belgen heerlijk, inclusief de taal en accenten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Belgen hč.
Hier moet ik te ver lopen voor ik maagdelijke sneeuw vind/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn blote poten in de sneeuw gestaan. Nog genoeg maagdelijk wit hier
Hier is het op sommige wegen zelfs nog her en dčr sneeuw.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier moet ik te ver lopen voor ik maagdelijke sneeuw vind/
Ik woon 4 hoog en mn balkon is afgeschermd .... buiten de flat is het dek sneeuwvrij ... lama.. te ver dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het op sommige wegen zelfs nog her en dčr sneeuw.
In de tuin nog maagdelijke halve meters.
Helaas ook nog op het ( inmiddels onderstutte) serre dak.
Nu nog niet, wellicht morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu begeef je je op glad ijs vriend.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu begeef je je op glad ijs vriend.
Hmm.. dat word dus nķg romiger. Gaan er minder aardappelen in?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben hutspot aan het maken, en daar gaat creme fraise doorheen. Ik ben benieuwd
Ik heb geen idéé maar geen jus denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. dat word dus nķg romiger. Gaan er minder aardappelen in?
Jus graag!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé maar geen jus denk ik.
Wel spekjesquote:
Het spekvet van het uitbakken vooral niet weg gooien.quote:
De eerste keer ben ik ook naar beneden gelopen met mijn blote potenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon 4 hoog en mn balkon is afgeschermd .... buiten de flat is het dek sneeuwvrij ... lama.. te ver dus
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het spekvet van het uitbakken vooral niet weg gooien.
#Jusbasis
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik heb er ook één. Maar ik had mijn leesbril nog op [ link | afbeelding ].
Volgend jaar dan maar een nieuwe pogignquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste keer ben ik ook naar beneden gelopen met mijn blote potenWoonde ook 4 hoog. Ik maar bidden dat er geen buren naar beneden kwam. Nu heb ik een veranda
2034 weer een pogingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar een nieuwe pogign
Ik verdedig je evenquote:
Ik zou gewoon om grote vloeitjes vragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
Ik ben bijna door mijn junk vloeitjes heen. En AH verkoopt ze ook. Ik durfde het eerst niet te vragen
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou gewoon om grote vloeitjes vragen.
Dat klinkt een stuk beter dan junk vloeitjes.quote:
In een blanco enveloppe busjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan junk vloeitjes.
Je kan ook altijd nog Appie laten komen, hoef je er niet om te vragen.
Vaak gedaan toen ik nog invalide was. Een minimum bedrag van 60 euro is wat veel voor me, en die vloeitjes bezorgen ze nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik werd hier als junk weggezet omdat ik wel eens blow.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was mijn bijnaam vroeger.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik werd hier als junk weggezet omdat ik wel eens blow.
Das niet best, ik zou een ander plekkie zoeken.quote:
Toch fijn dat de Appie ze verkooptquote:
Dus ga je maar yt's spammen. In MLN kan je hart ophalenquote:
Oh, ik wist niet dat er hier een protocol was over hoe je wel en niet je jezelf mag en kan uiten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus ga je maar yt's spammen. In MLN kan je hart ophalen
Nou ga je gang en vermoei mequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat er hier een protocol was over hoe je wel en niet je jezelf mag en kan uiten?
Vertel me, wat zijn je kaders?
Mja sommige mensen zijn wat eh...kortzichtig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik werd hier als junk weggezet omdat ik wel eens blow.
Voor de injectables die ze niet liet spuiten.quote:
Oh Vanessa die is 80 inmiddelsquote:
En haar vent die haar met bijna niks achter lietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de injectables die ze niet liet spuiten.
Kluis leeg, horloges weg, leuke kindertjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En haar vent die haar met bijna niks achter liet
En een rotkopquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kluis leeg, horloges weg, leuke kindertjes.
Hij of zij? Nou ja eigenlijk allebei.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga nu ff gewoon namedroppe...![]()
Ik heb ooit als pff weet niet precies 15 jarige een kusje van Vanessa gehad op mijn wang..
En jaren later een avondje aan de bar gehangen met haar man, hij stuurde zelfs zijn chauffeur naar huis want hij wilde blijven hangen.
Sindsdien kunnen ze bij mij geen breuk meer maken.
Mooi oud worden is wat gevoeligquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij of zij? Nou ja eigenlijk allebei.
Dat rijmt ook nog eens.
Breukhoven wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga nu ff gewoon namedroppe...![]()
Ik heb ooit als pff weet niet precies 15 jarige een kusje van Vanessa gehad op mijn wang..
En jaren later een avondje aan de bar gehangen met haar man, hij stuurde zelfs zijn chauffeur naar huis want hij wilde blijven hangen.
Sindsdien kunnen ze bij mij geen breuk meer maken.
En maar vol blijven houden dat ze nooit iets aan zichzelf heeft laten doenquote:
Tja zo slim is ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden dat ze nooit iets aan zichzelf heeft laten doen
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan, nou ja eigenlijk bood hij één van mijn zussen een drankje aan en toen kwam hij erachter dat we mijn zijn zessen warenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand van jullie weleens eens in "onschuldig" contact geweest met " beroemdheden" . En met onschuldig bedoel ik dat je niet je vrienden of vertrouwen nu moet gaan spillen.. maar dat terrasje.. of die ene ligplaats..
Ramses Shaffy en Peter Faber. Ik heb wel achter Anthonie Kamerling gestaan in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand van jullie weleens eens in "onschuldig" contact geweest met " beroemdheden" . En met onschuldig bedoel ik dat je niet je vrienden of vertrouwen nu moet gaan spillen.. maar dat terrasje.. of die ene ligplaats..
Nieuw voor mij, maar kan me de lol en de heerlijke herinnering met je zussen voorstellen. Dat is iedere verjaardag weer ff een dingentje na 6 borrelsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan, nou ja eigenlijk bood hij één van mijn zussen een drankje aan en toen kwam hij erachter dat we mijn zijn zessen waren
Hing die daar rond?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ramses Shaffy en Peter Faber. Ik heb wel achter Anthonie Kamerling gestaan in de supermarkt.
Wie van de drie? Oh wacht laat maarquote:
Nice niet meer ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Henny Vrienten was mijn overbuurman.
Lol zou ik ook doen. Waarom maar twee jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook ergens in de vroege puberteit ergens lagen we in de haven van Oostende dubbeldik met Marco Bakker en Willeke van Ammelrooy. Ze dronken wat wijn bij ons aan boord, ik heb het glas met haar lippenstift er op twee jaar bewaard.
Haha gaaf! Ja ook die man moet ergens wonenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Zoiets verdwijnt... de vibe..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol zou ik ook doen. Waarom maar twee jaar.
Inderdaad, wat hadden we een lol en toen moesten we nog naar die bruiloft in Hoorn, waar we eigenlijk helemaal geen zin meer in hadden, maar daar aangekomen was Stefan van den Berg er ook, dat maakte het een klein beetje goed, al kregen we daar geen drankje vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuw voor mij, maar kan me de lol en de heerlijke herinnering met je zussen voorstellen. Dat is iedere verjaardag weer ff een dingentje na 6 borrels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en PeterIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Damm !!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Even rekenen, was 37 jaar geleden.
Stephan, de surfgod met dat matje ! Nou jullie zessen zullen wel moeite gehad hebben met die barkrukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wat hadden we een lol en toen moesten we nog naar die bruiloft in Hoorn, waar we eigenlijk helemaal geen zin meer in hadden, maar daar aangekomen was Stefan van den Berg er ook, dat maakte het een klein beetje goed, al kregen we daar geen drankje van
Zonde dat je het maar twee jaar hebt bewaard, mooie vrouw vind ik dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook ergens in de vroege puberteit ergens lagen we in de haven van Oostende dubbeldik met Marco Bakker en Willeke van Ammelrooy. Ze dronken wat wijn bij ons aan boord, ik heb het glas met haar lippenstift er op twee jaar bewaard.
Ik had coffeeshop tegenover en daar kwam ie wachten wanneer zijn huis weer eens belegerd was door bakvissen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha gaaf! Ja ook die man moet ergens wonen![]()
Kwamen er nog wel eens groupies en Soury's?
Gelukkig had je toen nog of bijna geen baardgroei.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets verdwijnt... de vibe..
Ik heb mijn wang na dat kusje van Vanessa uiteindelijk ook na drie jaar gewassen.. It's life.
Ja idd. Echte vrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde dat je het maar twee jaar hebt bewaard, mooie vrouw vind ik dat.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Soury het volgende:
Wat Gaaf !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en Peter
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik ben uit mijn eerste huur etage gezet omdat het van het meisje waar het hele huis van was en ik het van mocht huren wat met Henny kreeg en toen kon ik optiefenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Subtiel GOAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stephan, de surfgod met dat matje ! Nou jullie zessen zullen wel moeite gehad hebben met die barkrukken
Dat is een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en PeterBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik heb deze zin 5 keer gelezenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben uit mijn eerste huur etage gezet omdat het van het meisje waar het hele huis van was en ik het van mocht huren wat met Henny kreeg en toen kon ik optiefen
Deze MOET nu gewoon:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik had coffeeshop tegenover en daar kwam ie wachten wanneer zijn huis weer eens belegerd was door bakvissen.
Met de stilte om me heen, één nacht alleen.quote:
Ja was bij mij thuis. Hij trouwde mijn beste vriendin. Vandaar.quote:
Haha lang verhaal, mooie samenvattingquote:
Ik geloof je direct, engnek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil niet overdrijven.. maar heb er nog wel een paar kleine..
Kwam ooit Freek de Jonge tegen in de skilift.
Wat een Galbak. Voordringen voor kleine kinderen,., duwen.. Bah, naar mens.
Haha leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, engnek.
Een jaar of 4 geleden kwam ik Martijn Krabbé tegen in Amsterdam, met een paar van zijn kinderen en zijn Canta, wat een klein kereltje is dat.
Maar dan probeer ik wel heel normaal te doen, eigenlijk negeer ik ze dan gewoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha leuk!
We snappen best dat het gewoon mensen zijn, maar ergens blijft het een dingetje als je ze tegen komt.
Dat was na 1984 dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben uit mijn eerste huur etage gezet omdat het van het meisje waar het hele huis van was en ik het van mocht huren wat met Henny kreeg en toen kon ik optiefen
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en Peter
Vledder? Is dat een TV serie? Het komt me vaag bekend voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan probeer ik wel heel normaal te doen, eigenlijk negeer ik ze dan gewoon.
Zo ook met Vledder (die linker), die ik een paar jaar geleden op de fiets op Terschelling tegen kwam.
Victor Reinier, ik kon even niet op zijn naam komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vledder? Is dat een TV serie? Het komt me vaag bekend voor.
En ja, zo werkt dat.
Ook nog een mooie, jaar of twee geleden was ik in Valencia, en toen gingen we met een groepje zeilen, was er een jongen bij die bleek net de Voice gewonnen te hebben. Ik had het niet gezien en wist het ook pas 's avonds.
A gentle man doesn't tellquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Victor Reinier, ik kon even niet op zijn naam komen
Maar je weet niet meer wie?
Ik ken hem helemaal niet, ik heb alleen het eerste seizoen van The Voice gekeken en kan me Niels Geuzebroek nog wel herinneren, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
A gentle man doens't tell
Geeft niets, ik kende hem ook niet. Aardige gozer wel, ken hem echter nog steeds niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet, ik heb alleen het eerste seizoen van The Voice gekeken en kan me Niels Geuzebroek nog wel herinneren, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Rotterdammerts hebben humorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niets, ik kende hem ook niet. Aardige gozer wel, ken hem echter nog steeds niet.
Lee Towers, de legend,. Daar heb ik ooit ook met 4 vrienden samen mee op het podium gestaan. Gezopen, het podium op geklommen en de elleboog gedaan.
Hij kon er destijds nog om lachen
Zoiets had ik met Niki Lauda op het vliegveld van Kloten ... Er was vetraging en die gast maar willen vertrekken en aandacht trekken ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil niet overdrijven.. maar heb er nog wel een paar kleine..
Kwam ooit Freek de Jonge tegen in de skilift.
Wat een Galbak. Voordringen voor kleine kinderen,., duwen.. Bah, naar mens.
Ik kwam vroeger zn Pa wel eens tegen in de Appie van Buitenveldert, die was ook niet zo grootquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, engnek.
Een jaar of 4 geleden kwam ik Martijn Krabbé tegen in Amsterdam, met een paar van zijn kinderen en zijn Canta, wat een klein kereltje is dat.
Whooohoo~!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik was de geluidsman van Bertus Staigerpaip op Mallorca
Jules kwam ik regelmatig tegen in de Flying Theapot in Arnhem, was ie dan 2e handse Jazz LP's aan het zoeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb met Jules Deelder groentegehaktballen gegeten in Cafe de Plak in Nijmegen voordat het woord vegetarisch bestond
Damn.. de tijd dat je nog relaxed des middags door LP's stond te flippen in de platenzaakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Jules kwam ik regelmatig tegen in de Flying Theapot in Arnhem, was ie dan 2e handse Jazz LP's aan het zoeken.
Pieter de Rastaman heeft ie geschreven nadat ie samen met me 3 dagen in de bus met paardentrailer had gezeten.quote:
Nee dezequote:
3 Dagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Piter de Rastaman heeft ie geschreven nadat ie samen met me 3 dagen in de bus met paardentrailer had gezeten.
G E W E L D I Gquote:
quote:
< Snurmed mee.quote:
Heerlijk, mooi, vrolijk!quote:
Ik was een jaar of 3 terug op Zakynthos en in de bar van het hotel werd het regelmatig gedraaid, heerlijke muziekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, mooi, vrolijk!
Hoor er ook een Nederlands liedje in... nog niet de vinger op.
Lokale muziek zijn ook de herinneringen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 3 terug op Zakynthos en in de bar van het hotel werd het regelmatig gedraaid, heerlijke muziek
Ik zit net eens te zoeken, maar ik zie dat Jimmy Sax een Nederlandse vent isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lokale muziek zijn ook de herinneringen.
Ik wil ook dat gejammer horen in Egypte, of dat Bollywood gewxang i India, of dat Zullu gegill in whoppieland.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit net eens te zoeken, maar ik zie dat Jimmy Sax een Nederlandse vent is
Tof, en knap dat ze dat kunnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
om nog ff bij het thema te blijven: Ik was ooit in het oude Doornroosje in Nijmgen, klein zaaltje.. geen idee max 100 man, roken mocht nog.
Candy Dulfer optreden en plots kwam Vader ook.
Het gave was dat ze beide van het podium kwamen en gewoon spelend door de zaal liepen.
Hier iets van hun, maar een andere iets:
Ik wist dat het geen Griek was, maar Nederlands had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ach, de illusie telt.
Toch?
In maart wordt ie niet getolereerd, dus zou hem maar snel proberen of anders de gootsteen in ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Ik heb nog een Jopen in de koelkast...
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Opdrinken, je kan er maar beter vanaf zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Kan je het neuriën?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat nu populair is, beetje piraten nummer, drunken sailor achtig.?
Jaaa, nee.. aaah.,., je hoort het de hele dag !!quote:
Op welke zender?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaa, nee.. aaah.,., je hoort het de hele dag !!
Althans ik!
Early in the morningquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaaa, nee.. aaah.,., je hoort het de hele dag !!
Althans ik!
Ik luister geen piraten muziek ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat nu populair is, beetje piraten nummer, drunken sailor achtig.?
Heeft Q geen playlist die je achteraf kan bekijken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij ons op het werk staat meestal Q op ( helaas).
Ik zing ze:\quote:
Het rare is.. ik herinner me allen de vibe va het nummer. En collega ook, ..gewoon een rum en piraten liedje en binnenkort is het hit.. want het is zo aanstekelijk als de pestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef shiitake het volgende:
Soms helpt een stukje tekst al om te googlen.
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het rare is.. ik herinner me allen de vibe va het nummer. En collega ook, ..gewoon een rum en piraten liedje en binnenkort is het hit.. want het is zo aanstekelijk als de pest
En ik wil het weten ook, en wel nu meteen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.
Ik heb ff gezocht bij de top 40.. maar dat is niet te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.
Misschien de Piraten top 40?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht bij de top 40.. maar dat is niet te doen
quote:
We komen er wel achter, GOA moet gewoon even wat neuriën.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
En ik wil het weten ook, en wel nu meteen.
Ik ook volgende week, en dan wachten op iets piraterigs met rum.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:40 schreef shiitake het volgende:
Nou er zit niks anders op dan dat ik morgen maar overschakel op Q Music.
Het heeft de vibe van "What shall we do with the drunken sailor"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We komen er wel achter, GOA moet gewoon even wat neuriën.
We gaan alert zijn, Shii en ik krijgen dit wel boven water.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het heeft de vibe van "What shall we do with the drunken sailor"
Maar dan net wat ander, wel die piraten sailors vibe,
Aash iemand hoer moet dat toch ook gehoord hebben, je hoort het de godganse dag!
We gaan ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan alert zijn, Shii en ik krijgen dit wel boven water.
Ben je altijd zo bazig?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan ?
Ik wil dit nu boven water !
Hier kan je alles vinden wat vandaag gedraaid is https://qmusic.nl/playlistquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit nu in de Q lijsten.
Ja, daar zit ik nu ook.. maar geen idee., Zit ze nu gewoon één voor één af te spelen. maar nog steeds niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan je alles vinden wat vandaag gedraaid is https://qmusic.nl/playlist
Hoe laat was het ongeveer toen je het liedje hoorde?
Wij naar het liedje zoeken en jij lekker naar Spotify luisterenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nu ook.. maar geen idee., Zit ze nu gewoon één voor één af te spelen. maar nog steeds niet.
Om eerlijk te zijn stond vandaag spotify aan.. , maar de dagen ervoor was het elke dag omdat en collega en ik het liedje beide leuk vonden herinner ik me dat.
Dus het kan niet plots weg zijn
Snap er niets van al 40 ofzo liedjes van die playlist geluisterd... vreemd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij naar het liedje zoeken en jij lekker naar Spotify luisteren
Morgen radio aan en daarna de link checken dus
quote:
Helaas, tnXquote:
Heerlijk!quote:
Er is nieuw bier?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
Binnenkort komt er een bier update hoorde ik uit bekende kringen ..
Je weet toch dat updates gelekt moeten worden?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ongelukje, de Jopen over mijn keyboard.
Vol er over... bruine brei.
Zelfkennis en gezond verstand heeft mij echter het beste keyboard ever gegeven.
je typt nog steedsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Inderdaad!quote:
thuiswerk dingetje zeker ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad!
K310
Ik heb hem direct afgespoeld onder de kraan.
Het grappige is, dat ik zelf direct op zoek gegaan ben voor een reserve, maar ze lijken plots uitverkochtof duur !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij postte je het alquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het heeft de vibe van "What shall we do with the drunken sailor"
Maar dan net wat anders, wel die piraten sailors vibe,
Aah iemand hier moet dat toch ook gehoord hebben, je hoort het de godganse dag!
Het zal vast wel een goed schoonmaakmiddel zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Exploding Jopen ... Tell us all about it ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Heb ik er de hele nacht naar gezocht terwijl GOA het al zelf gepost hadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij postte je het al![]()
Dez versie hoor je iig overal
Hij had waarschijnlijk net die Jopen opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik er de hele nacht naar gezocht terwijl GOA het al zelf gepost had
Jopen maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk net die Jopen op
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk net die Jopen op
Jaaaa! Die is hetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij postte je het al![]()
Dez versie hoor je iig overal
Ik heb hun album Panique celtique op een cassettebandje omdat ik dat nummer zo mooi vond.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef shiitake het volgende:
Het rapgedeelte klinkt niet, maar refrein....
Wat leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hun album Panique celtique op een cassettebandje omdat ik dat nummer zo mooi vond.
Oorspronkelijk een Bretonse Traditional over 3 zeemannen, oorsprong 18e eeuw.
Bekendste performer was wel Alan Stivel
op wiki gevonden:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat leuk!Vooral het refrein klinkt wel lekker.
Maar over 3 zeemannen, dan had ik dus ook goed gezocht voor GOA, omdat ik deze ook wel zeemansstijl vond hebben. Maar het nummer dat hij zocht is al gevonden zie ik net.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik er de hele nacht naar gezocht terwijl GOA het al zelf gepost had
Dan ben ik toch niet helemaal gek!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb het gisteren in ieder geval niet voorbij zien komen.
quote:
Was dit hem niet?quote:
Ja ! Hahaha maar niet de versie die ik bedoelde... en had hem dus niet herkendquote:
Dat zei pullup ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ! Hahaha maar niet de versie die ik bedoelde... en had hem dus niet herkend
Jopen , allemaal de schuld van de Jopen
Geen Zandstra's hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net mijn schaatsen van zolder gehaald.. Die zijn zo oud.. nog uit de tijd dat er overal "Turbo" op stond in fluorescerende kleuren![]()
Dat moeten 40+ ers nog wel herkennen
Bauers moest je hebben in mijn tijd:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen Zandstra's hebben![]()
Die waren in de jaren 80 toch ineens helemaal gers
Echte Jack Bauersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bauers moest je hebben in mijn tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ijshockeyschaatsen nog ergens liggen, die zaten me lekkerder en struikel ik niet over de ijzers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net mijn schaatsen van zolder gehaald.. Die zijn zo oud.. nog uit de tijd dat er overal "Turbo" op stond in fluorescerende kleuren![]()
Dat moeten 40+ ers nog wel herkennen
Ze zullen wel bot zijn.. Maar ga het straks toch ff proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte Jack Bauers![]()
Daar heb/had je ook skeelers van.
Die herinner ik me ook nogquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ijshockeyschaatsen nog ergens liggen, die zaten me lekkerder en struikel ik niet over de ijzers.
En je kan ook makkelijker rondjes maken.
zwart met rood, niks fluoriserend
buitenkant wel keihard plastic wat een nadeel is. maar ja zal wel met die puck te maken hebben die je dan beter tegen kun houden met de bijbehorende sport.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog
Die van mij zijn ook hard, dat was toen net een dingetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
buitenkant wel keihard plastic wat een nadeel is. maar ja zal wel met die puck te maken hebben die je dan beter tegen kun houden met de bijbehorende sport.
ik weet het merk niet meer, maar na een dag schaatsen niet de voeten, maar de schenen die zo pijn dedenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook hard, dat was toen net een dingetje.
Maar al zijn het echte Bauer's ik herinner me de pijn aan mijn voeten nog.. ik vermoed dat deze het maandag ochtend modelletje zijn.
o no, wil je de mijne?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. wil ik ze net passen, breekt er al een stuk van de schoen af... het plastic vergaan
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. wil ik ze net passen, breekt er al een stuk van de schoen af... het plastic vergaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |