Maar dan probeer ik wel heel normaal te doen, eigenlijk negeer ik ze dan gewoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha leuk!
We snappen best dat het gewoon mensen zijn, maar ergens blijft het een dingetje als je ze tegen komt.
Dat was na 1984 dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben uit mijn eerste huur etage gezet omdat het van het meisje waar het hele huis van was en ik het van mocht huren wat met Henny kreeg en toen kon ik optiefen
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Soury het volgende:
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en Peter
Vledder? Is dat een TV serie? Het komt me vaag bekend voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan probeer ik wel heel normaal te doen, eigenlijk negeer ik ze dan gewoon.
Zo ook met Vledder (die linker), die ik een paar jaar geleden op de fiets op Terschelling tegen kwam.
Victor Reinier, ik kon even niet op zijn naam komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vledder? Is dat een TV serie? Het komt me vaag bekend voor.
En ja, zo werkt dat.
Ook nog een mooie, jaar of twee geleden was ik in Valencia, en toen gingen we met een groepje zeilen, was er een jongen bij die bleek net de Voice gewonnen te hebben. Ik had het niet gezien en wist het ook pas 's avonds.
A gentle man doesn't tellquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Victor Reinier, ik kon even niet op zijn naam komen
Maar je weet niet meer wie?
Ik ken hem helemaal niet, ik heb alleen het eerste seizoen van The Voice gekeken en kan me Niels Geuzebroek nog wel herinneren, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
A gentle man doens't tell
Geeft niets, ik kende hem ook niet. Aardige gozer wel, ken hem echter nog steeds niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet, ik heb alleen het eerste seizoen van The Voice gekeken en kan me Niels Geuzebroek nog wel herinneren, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Rotterdammerts hebben humorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niets, ik kende hem ook niet. Aardige gozer wel, ken hem echter nog steeds niet.
Lee Towers, de legend,. Daar heb ik ooit ook met 4 vrienden samen mee op het podium gestaan. Gezopen, het podium op geklommen en de elleboog gedaan.
Hij kon er destijds nog om lachen
Zoiets had ik met Niki Lauda op het vliegveld van Kloten ... Er was vetraging en die gast maar willen vertrekken en aandacht trekken ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil niet overdrijven.. maar heb er nog wel een paar kleine..
Kwam ooit Freek de Jonge tegen in de skilift.
Wat een Galbak. Voordringen voor kleine kinderen,., duwen.. Bah, naar mens.
Ik kwam vroeger zn Pa wel eens tegen in de Appie van Buitenveldert, die was ook niet zo grootquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, engnek.
Een jaar of 4 geleden kwam ik Martijn Krabb tegen in Amsterdam, met een paar van zijn kinderen en zijn Canta, wat een klein kereltje is dat.
Whooohoo~!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik was de geluidsman van Bertus Staigerpaip op Mallorca
Jules kwam ik regelmatig tegen in de Flying Theapot in Arnhem, was ie dan 2e handse Jazz LP's aan het zoeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb met Jules Deelder groentegehaktballen gegeten in Cafe de Plak in Nijmegen voordat het woord vegetarisch bestond
Damn.. de tijd dat je nog relaxed des middags door LP's stond te flippen in de platenzaakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Jules kwam ik regelmatig tegen in de Flying Theapot in Arnhem, was ie dan 2e handse Jazz LP's aan het zoeken.
Pieter de Rastaman heeft ie geschreven nadat ie samen met me 3 dagen in de bus met paardentrailer had gezeten.quote:
Nee dezequote:
3 Dagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Piter de Rastaman heeft ie geschreven nadat ie samen met me 3 dagen in de bus met paardentrailer had gezeten.
G E W E L D I Gquote:
Heerlijk, mooi, vrolijk!quote:
Ik was een jaar of 3 terug op Zakynthos en in de bar van het hotel werd het regelmatig gedraaid, heerlijke muziekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, mooi, vrolijk!
Hoor er ook een Nederlands liedje in... nog niet de vinger op.
Lokale muziek zijn ook de herinneringen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 3 terug op Zakynthos en in de bar van het hotel werd het regelmatig gedraaid, heerlijke muziek
Ik zit net eens te zoeken, maar ik zie dat Jimmy Sax een Nederlandse vent isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lokale muziek zijn ook de herinneringen.
Ik wil ook dat gejammer horen in Egypte, of dat Bollywood gewxang i India, of dat Zullu gegill in whoppieland.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit net eens te zoeken, maar ik zie dat Jimmy Sax een Nederlandse vent is
Tof, en knap dat ze dat kunnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
om nog ff bij het thema te blijven: Ik was ooit in het oude Doornroosje in Nijmgen, klein zaaltje.. geen idee max 100 man, roken mocht nog.
Candy Dulfer optreden en plots kwam Vader ook.
Het gave was dat ze beide van het podium kwamen en gewoon spelend door de zaal liepen.
Hier iets van hun, maar een andere iets:
Ik wist dat het geen Griek was, maar Nederlands had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ach, de illusie telt.
Toch?
In maart wordt ie niet getolereerd, dus zou hem maar snel proberen of anders de gootsteen in ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Ik heb nog een Jopen in de koelkast...
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Opdrinken, je kan er maar beter vanaf zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Kan je het neurin?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat nu populair is, beetje piraten nummer, drunken sailor achtig.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |