Mja sommige mensen zijn wat eh...kortzichtig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik werd hier als junk weggezet omdat ik wel eens blow.
Voor de injectables die ze niet liet spuiten.quote:
Oh Vanessa die is 80 inmiddelsquote:
En haar vent die haar met bijna niks achter lietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de injectables die ze niet liet spuiten.
Kluis leeg, horloges weg, leuke kindertjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En haar vent die haar met bijna niks achter liet
En een rotkopquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kluis leeg, horloges weg, leuke kindertjes.
Hij of zij? Nou ja eigenlijk allebei.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga nu ff gewoon namedroppe...![]()
Ik heb ooit als pff weet niet precies 15 jarige een kusje van Vanessa gehad op mijn wang..
En jaren later een avondje aan de bar gehangen met haar man, hij stuurde zelfs zijn chauffeur naar huis want hij wilde blijven hangen.
Sindsdien kunnen ze bij mij geen breuk meer maken.
Mooi oud worden is wat gevoeligquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij of zij? Nou ja eigenlijk allebei.
Dat rijmt ook nog eens.
Breukhoven wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga nu ff gewoon namedroppe...![]()
Ik heb ooit als pff weet niet precies 15 jarige een kusje van Vanessa gehad op mijn wang..
En jaren later een avondje aan de bar gehangen met haar man, hij stuurde zelfs zijn chauffeur naar huis want hij wilde blijven hangen.
Sindsdien kunnen ze bij mij geen breuk meer maken.
En maar vol blijven houden dat ze nooit iets aan zichzelf heeft laten doenquote:
Tja zo slim is ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden dat ze nooit iets aan zichzelf heeft laten doen
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan, nou ja eigenlijk bood hij één van mijn zussen een drankje aan en toen kwam hij erachter dat we mijn zijn zessen warenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand van jullie weleens eens in "onschuldig" contact geweest met " beroemdheden" . En met onschuldig bedoel ik dat je niet je vrienden of vertrouwen nu moet gaan spillen.. maar dat terrasje.. of die ene ligplaats..
Ramses Shaffy en Peter Faber. Ik heb wel achter Anthonie Kamerling gestaan in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand van jullie weleens eens in "onschuldig" contact geweest met " beroemdheden" . En met onschuldig bedoel ik dat je niet je vrienden of vertrouwen nu moet gaan spillen.. maar dat terrasje.. of die ene ligplaats..
Nieuw voor mij, maar kan me de lol en de heerlijke herinnering met je zussen voorstellen. Dat is iedere verjaardag weer ff een dingentje na 6 borrelsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan, nou ja eigenlijk bood hij één van mijn zussen een drankje aan en toen kwam hij erachter dat we mijn zijn zessen waren
Hing die daar rond?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ramses Shaffy en Peter Faber. Ik heb wel achter Anthonie Kamerling gestaan in de supermarkt.
Wie van de drie? Oh wacht laat maarquote:
Nice niet meer ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Henny Vrienten was mijn overbuurman.
Lol zou ik ook doen. Waarom maar twee jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook ergens in de vroege puberteit ergens lagen we in de haven van Oostende dubbeldik met Marco Bakker en Willeke van Ammelrooy. Ze dronken wat wijn bij ons aan boord, ik heb het glas met haar lippenstift er op twee jaar bewaard.
Haha gaaf! Ja ook die man moet ergens wonenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Zoiets verdwijnt... de vibe..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol zou ik ook doen. Waarom maar twee jaar.
Inderdaad, wat hadden we een lol en toen moesten we nog naar die bruiloft in Hoorn, waar we eigenlijk helemaal geen zin meer in hadden, maar daar aangekomen was Stefan van den Berg er ook, dat maakte het een klein beetje goed, al kregen we daar geen drankje vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuw voor mij, maar kan me de lol en de heerlijke herinnering met je zussen voorstellen. Dat is iedere verjaardag weer ff een dingentje na 6 borrels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en PeterIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Damm !!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Even rekenen, was 37 jaar geleden.
Stephan, de surfgod met dat matje ! Nou jullie zessen zullen wel moeite gehad hebben met die barkrukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wat hadden we een lol en toen moesten we nog naar die bruiloft in Hoorn, waar we eigenlijk helemaal geen zin meer in hadden, maar daar aangekomen was Stefan van den Berg er ook, dat maakte het een klein beetje goed, al kregen we daar geen drankje van
Zonde dat je het maar twee jaar hebt bewaard, mooie vrouw vind ik dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook ergens in de vroege puberteit ergens lagen we in de haven van Oostende dubbeldik met Marco Bakker en Willeke van Ammelrooy. Ze dronken wat wijn bij ons aan boord, ik heb het glas met haar lippenstift er op twee jaar bewaard.
Ik had coffeeshop tegenover en daar kwam ie wachten wanneer zijn huis weer eens belegerd was door bakvissen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha gaaf! Ja ook die man moet ergens wonen![]()
Kwamen er nog wel eens groupies en Soury's?
Gelukkig had je toen nog of bijna geen baardgroei.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets verdwijnt... de vibe..
Ik heb mijn wang na dat kusje van Vanessa uiteindelijk ook na drie jaar gewassen.. It's life.
Ja idd. Echte vrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde dat je het maar twee jaar hebt bewaard, mooie vrouw vind ik dat.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Soury het volgende:
Wat Gaaf !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en Peter
Keyboard Knight
Ik ben uit mijn eerste huur etage gezet omdat het van het meisje waar het hele huis van was en ik het van mocht huren wat met Henny kreeg en toen kon ik optiefenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Subtiel GOAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stephan, de surfgod met dat matje ! Nou jullie zessen zullen wel moeite gehad hebben met die barkrukken
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Soury het volgende:
Dat is een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik en PeterBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik heb deze zin 5 keer gelezenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben uit mijn eerste huur etage gezet omdat het van het meisje waar het hele huis van was en ik het van mocht huren wat met Henny kreeg en toen kon ik optiefen
Deze MOET nu gewoon:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik had coffeeshop tegenover en daar kwam ie wachten wanneer zijn huis weer eens belegerd was door bakvissen.
Met de stilte om me heen, één nacht alleen.quote:
Ja was bij mij thuis. Hij trouwde mijn beste vriendin. Vandaar.quote:
Haha lang verhaal, mooie samenvattingquote:
Ik geloof je direct, engnek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil niet overdrijven.. maar heb er nog wel een paar kleine..
Kwam ooit Freek de Jonge tegen in de skilift.
Wat een Galbak. Voordringen voor kleine kinderen,., duwen.. Bah, naar mens.
Haha leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, engnek.
Een jaar of 4 geleden kwam ik Martijn Krabbé tegen in Amsterdam, met een paar van zijn kinderen en zijn Canta, wat een klein kereltje is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |