De eerste keer ben ik ook naar beneden gelopen met mijn blote potenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon 4 hoog en mn balkon is afgeschermd .... buiten de flat is het dek sneeuwvrij ... lama.. te ver dus
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het spekvet van het uitbakken vooral niet weg gooien.
#Jusbasis
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik heb er ook één. Maar ik had mijn leesbril nog op [ link | afbeelding ].
Volgend jaar dan maar een nieuwe pogignquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste keer ben ik ook naar beneden gelopen met mijn blote potenWoonde ook 4 hoog. Ik maar bidden dat er geen buren naar beneden kwam. Nu heb ik een veranda
2034 weer een pogingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar een nieuwe pogign
Ik verdedig je evenquote:
Ik zou gewoon om grote vloeitjes vragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
Ik ben bijna door mijn junk vloeitjes heen. En AH verkoopt ze ook. Ik durfde het eerst niet te vragen
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou gewoon om grote vloeitjes vragen.
Dat klinkt een stuk beter dan junk vloeitjes.quote:
In een blanco enveloppe busjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan junk vloeitjes.
Je kan ook altijd nog Appie laten komen, hoef je er niet om te vragen.
Vaak gedaan toen ik nog invalide was. Een minimum bedrag van 60 euro is wat veel voor me, en die vloeitjes bezorgen ze nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik werd hier als junk weggezet omdat ik wel eens blow.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was mijn bijnaam vroeger.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik werd hier als junk weggezet omdat ik wel eens blow.
Das niet best, ik zou een ander plekkie zoeken.quote:
Toch fijn dat de Appie ze verkooptquote:
Dus ga je maar yt's spammen. In MLN kan je hart ophalenquote:
Oh, ik wist niet dat er hier een protocol was over hoe je wel en niet je jezelf mag en kan uiten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus ga je maar yt's spammen. In MLN kan je hart ophalen
Nou ga je gang en vermoei mequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat er hier een protocol was over hoe je wel en niet je jezelf mag en kan uiten?
Vertel me, wat zijn je kaders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |