Ik ben té teleurgesteld om daar aan mee te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we ook een topic voor maken, we hebben al drie kouwe koppen.
Dat je uberhaupt nog in 40+ wil posten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben té teleurgesteld om daar aan mee te doen.
Zeg het maar... Dwangneurose? Groepsgevoel? Hoop? Leedvermeack? Bier?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog in 40+ wil posten.
Wat een herkenningquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar... Dwangneurose? Groepsgevoel? Hoop? Leedvermeack? Bier?
BB is vervallen naar onder de 43% van mijn observatie allocatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een herkenning
Maar hoe is BB? Of geldt daarvoor ook het bovenstaande?
beetje laat nu ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergat de link 40+ / Met je blote voeten in de sneeuw #VOL
Ik heb net met mijn blote poten in de sneeuw gestaan. Nog genoeg maagdelijk wit hierquote:
Het is de schuld van de Belgen hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BB is vervallen naar onder de 43% van mijn observatie allocatie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn blote poten in de sneeuw gestaan. Nog genoeg maagdelijk wit hier
Even geduld.quote:
Ik vind de Belgen heerlijk, inclusief de taal en accenten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Belgen hè.
Hier moet ik te ver lopen voor ik maagdelijke sneeuw vind/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn blote poten in de sneeuw gestaan. Nog genoeg maagdelijk wit hier
Hier is het op sommige wegen zelfs nog her en dèr sneeuw.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier moet ik te ver lopen voor ik maagdelijke sneeuw vind/
Ik woon 4 hoog en mn balkon is afgeschermd .... buiten de flat is het dek sneeuwvrij ... lama.. te ver dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het op sommige wegen zelfs nog her en dèr sneeuw.
In de tuin nog maagdelijke halve meters.
Helaas ook nog op het ( inmiddels onderstutte) serre dak.
Nu nog niet, wellicht morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu begeef je je op glad ijs vriend.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu begeef je je op glad ijs vriend.
Hmm.. dat word dus nóg romiger. Gaan er minder aardappelen in?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben hutspot aan het maken, en daar gaat creme fraise doorheen. Ik ben benieuwd
Ik heb geen idéé maar geen jus denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. dat word dus nóg romiger. Gaan er minder aardappelen in?
Jus graag!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé maar geen jus denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |