Wuppiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:36 schreef pullup het volgende:
Eentje voor BDS![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk, ik ga op de bosbaan een keertje schaatsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:43 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Straks het ijs op de singel eens bekijken.
Dat is weer eens wat anders dan er naast op en neer te fietsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, ik ga op de bosbaan een keertje schaatsen
Kijk aanquote:
Lekker wel maar een flink windje vanaf de start naar de finishquote:
Ah ok zou je niet zeggen , maar het zolang je het in de rug hebt ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker wel maar een flink windje vanaf de start naar de finish
De helft van de tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok zou je niet zeggen , maar het zolang je het in de rug hebt ...
Nee nog steeds vanuit het oostenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
terug naar de start met de wind in de rug of hebben we inmiddels al westenwind?
Matig ijsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was het een beetje goed ijs? En deden je klapschaatsen het ?
Ook weer naar de Bosbaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Matig ijs
Stampensvol daar en ach het was niet eens een enorm verschil. Morgen ga ik weer
Ik denk het wel ja, geen zin in een hele tochtquote:
Gaan die er zijn dan ...?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, geen zin in een hele tocht
Niet georganiseerdquote:
Maar zonder koek en soapiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet georganiseerdmaar er zullen wel flinke rondes gereden worden
Daarom en op de Bosbaan kun je nog mooi even bij 'de Boshalte' koffie scorenquote:
Nu moet je nog een keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:30 schreef chufi het volgende:
Oh is die er ? Ik ben al buiten geweest,...
Buiten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij al geweest dan ?
btw : ik heb geen tiktok meer
Koud hč.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snowface challenge
De afdruk posten zou leuker zijn. Ik twijfel er ligt niet zo veel meerquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De afdruk posten zou leuker zijn. Ik twijfel er ligt niet zo veel meer
Lol ik heb er ook één. Maar ik had mijn leesbril nog opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is maandag gemaakt, toen was de sneeuw nog lekker zacht. Nu is het van die scherpe sneeuw geworden, dat doet nog meer pijn aan je sjchmoel.
Dat handje erbij is wel grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik heb er ook één. Maar ik had mijn leesbril nog op [ link | afbeelding ].
Ja ik moest ook een foto makenquote:
Maar wat was het gruwelijk koud, al ging je gezicht wel weer lekker gloeien toen ik binnen was, alsof ik uren uiten had gewandeld.quote:
Met je blote voeten in de sneeuw jaren geleden was echt lekker. Dat gaat gloeien. Het kan nogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat was het gruwelijk koud, al ging je gezicht wel weer lekker gloeien toen ik binnen was, alsof ik uren uiten had gewandeld.
Ze hebben dus gewoon mijn idee gejat en omgedraaidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Die kan je hier weer posten, nu staan de poezelige voetjes van @:Gast_op_Afstand_GOA er zo eenzaam te staan.
Ik herinner me inderdaad ook nog een paar voeten van Liesje.
Welk topic ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon mijn idee gejat en omgedraaid
Omgedraaid als in nu met je kop in de sneeuw in plaats van met je voeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon mijn idee gejat en omgedraaid
Exactquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omgedraaid als in nu met je kop in de sneeuw in plaats van met je voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |