Heerlijk, mooi, vrolijk!quote:
Ik was een jaar of 3 terug op Zakynthos en in de bar van het hotel werd het regelmatig gedraaid, heerlijke muziekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, mooi, vrolijk!
Hoor er ook een Nederlands liedje in... nog niet de vinger op.
Lokale muziek zijn ook de herinneringen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 3 terug op Zakynthos en in de bar van het hotel werd het regelmatig gedraaid, heerlijke muziek
Ik zit net eens te zoeken, maar ik zie dat Jimmy Sax een Nederlandse vent isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lokale muziek zijn ook de herinneringen.
Ik wil ook dat gejammer horen in Egypte, of dat Bollywood gewxang i India, of dat Zullu gegill in whoppieland.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit net eens te zoeken, maar ik zie dat Jimmy Sax een Nederlandse vent is
Tof, en knap dat ze dat kunnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
om nog ff bij het thema te blijven: Ik was ooit in het oude Doornroosje in Nijmgen, klein zaaltje.. geen idee max 100 man, roken mocht nog.
Candy Dulfer optreden en plots kwam Vader ook.
Het gave was dat ze beide van het podium kwamen en gewoon spelend door de zaal liepen.
Hier iets van hun, maar een andere iets:
Ik wist dat het geen Griek was, maar Nederlands had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ach, de illusie telt.
Toch?
In maart wordt ie niet getolereerd, dus zou hem maar snel proberen of anders de gootsteen in ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Ik heb nog een Jopen in de koelkast...
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Opdrinken, je kan er maar beter vanaf zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dillema...
Kan je het neuriën?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat nu populair is, beetje piraten nummer, drunken sailor achtig.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |