quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ongelukje, de Jopen over mijn keyboard.
Vol er over... bruine brei.
Zelfkennis en gezond verstand heeft mij echter het beste keyboard ever gegeven.
je typt nog steedsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Inderdaad!quote:
thuiswerk dingetje zeker ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad!
K310
Ik heb hem direct afgespoeld onder de kraan.
Het grappige is, dat ik zelf direct op zoek gegaan ben voor een reserve, maar ze lijken plots uitverkochtof duur !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij postte je het alquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het heeft de vibe van "What shall we do with the drunken sailor"
Maar dan net wat anders, wel die piraten sailors vibe,
Aah iemand hier moet dat toch ook gehoord hebben, je hoort het de godganse dag!
Het zal vast wel een goed schoonmaakmiddel zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Exploding Jopen ... Tell us all about it ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Heb ik er de hele nacht naar gezocht terwijl GOA het al zelf gepost hadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij postte je het al![]()
Dez versie hoor je iig overal
Hij had waarschijnlijk net die Jopen opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik er de hele nacht naar gezocht terwijl GOA het al zelf gepost had
Jopen maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk net die Jopen op
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk net die Jopen op
Jaaaa! Die is hetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij postte je het al![]()
Dez versie hoor je iig overal
Ik heb hun album Panique celtique op een cassettebandje omdat ik dat nummer zo mooi vond.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:02 schreef shiitake het volgende:
Het rapgedeelte klinkt niet, maar refrein....
Wat leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hun album Panique celtique op een cassettebandje omdat ik dat nummer zo mooi vond.
Oorspronkelijk een Bretonse Traditional over 3 zeemannen, oorsprong 18e eeuw.
Bekendste performer was wel Alan Stivel
op wiki gevonden:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat leuk!Vooral het refrein klinkt wel lekker.
Maar over 3 zeemannen, dan had ik dus ook goed gezocht voor GOA, omdat ik deze ook wel zeemansstijl vond hebben. Maar het nummer dat hij zocht is al gevonden zie ik net.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik er de hele nacht naar gezocht terwijl GOA het al zelf gepost had
Dan ben ik toch niet helemaal gek!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb het gisteren in ieder geval niet voorbij zien komen.
quote:
Was dit hem niet?quote:
Ja ! Hahaha maar niet de versie die ik bedoelde... en had hem dus niet herkendquote:
Dat zei pullup ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ! Hahaha maar niet de versie die ik bedoelde... en had hem dus niet herkend
Jopen , allemaal de schuld van de Jopen
Geen Zandstra's hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net mijn schaatsen van zolder gehaald.. Die zijn zo oud.. nog uit de tijd dat er overal "Turbo" op stond in fluorescerende kleuren![]()
Dat moeten 40+ ers nog wel herkennen
Bauers moest je hebben in mijn tijd:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen Zandstra's hebben![]()
Die waren in de jaren 80 toch ineens helemaal gers
Echte Jack Bauersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bauers moest je hebben in mijn tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ijshockeyschaatsen nog ergens liggen, die zaten me lekkerder en struikel ik niet over de ijzers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net mijn schaatsen van zolder gehaald.. Die zijn zo oud.. nog uit de tijd dat er overal "Turbo" op stond in fluorescerende kleuren![]()
Dat moeten 40+ ers nog wel herkennen
Ze zullen wel bot zijn.. Maar ga het straks toch ff proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte Jack Bauers![]()
Daar heb/had je ook skeelers van.
Die herinner ik me ook nogquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ijshockeyschaatsen nog ergens liggen, die zaten me lekkerder en struikel ik niet over de ijzers.
En je kan ook makkelijker rondjes maken.
zwart met rood, niks fluoriserend
buitenkant wel keihard plastic wat een nadeel is. maar ja zal wel met die puck te maken hebben die je dan beter tegen kun houden met de bijbehorende sport.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog
Die van mij zijn ook hard, dat was toen net een dingetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
buitenkant wel keihard plastic wat een nadeel is. maar ja zal wel met die puck te maken hebben die je dan beter tegen kun houden met de bijbehorende sport.
ik weet het merk niet meer, maar na een dag schaatsen niet de voeten, maar de schenen die zo pijn dedenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook hard, dat was toen net een dingetje.
Maar al zijn het echte Bauer's ik herinner me de pijn aan mijn voeten nog.. ik vermoed dat deze het maandag ochtend modelletje zijn.
o no, wil je de mijne?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. wil ik ze net passen, breekt er al een stuk van de schoen af... het plastic vergaan
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. wil ik ze net passen, breekt er al een stuk van de schoen af... het plastic vergaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |