SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Haha, betrapt, jij kent hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef Whuzz het volgende:
OMG! Ze hebben nu K3 welkomwelkom ontdekt
Snel BB! Stuur ze onze songtext!
Onzin, niets met homo's te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef cvketeltje89 het volgende:
Veel onnodige homohaat weer in dit topicClassic CO'S.
Homo'squote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef cvketeltje89 het volgende:
Absoluut geen homohaat hier. Echt niets op tegen. Maar van die typische ovedreven homo's zoals bijvoorbeeld Bradley van DACVN en deze Jerrel, mogen echt wegblijven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik heb nog niks geks gelezen. Je moet er ook niet meer van maken dan het is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef cvketeltje89 het volgende:
Komen er nou 2 of 3 bij?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt en mike mogen de erin van mij AUB.
De derde maakt niet uit voor mij
de derde gaat vanavond nog naar huisquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt en mike mogen de erin van mij AUB.
De derde maakt niet uit voor mij
Dan had je me moeten kapenquote:
Zelfde geldt voor vegansquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
Tja je hebt leuke homo's en stomme homo's. Het zijn net mensen.
En Joling, en die modeontwerper, en, en,...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Absoluut geen homohaat hier. Echt niets op tegen. Maar van die typische ovedreven homo's zoals bijvoorbeeld Bradley van DACVN en deze Jerrel, mogen echt wegblijven.
opknopen dat volkquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn er ook die denken dat Zoey en Liese bouwpakketten zijn.
Er zijn er genoeg jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
En Joling, en die modeontwerper, en, en,...
Precies dit. Heb helemaal niets tegen homo's maar die overdreven aandachts geile nichterige types daar ben ik echt allergisch voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, niets met homo's te maken.
Heeft te maken met aanstelleriche aandachtstypes van welk geslacht of type dan ook.
Dacht dat de bewoners er 2 kiezen en de derde het publiek?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
de derde gaat vanavond nog naar huis
Vind Jill er een beetje raar uitzien vanavondquote:
Dr zal maar weinig goed zijn idd...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef BB-King het volgende:
Els, Daan en Naat zitten vast met zure bekken voor de TV.
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."quote:
Jepquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nu 2,en morgen degene die de streamers kozen toch?
zijn er genoeg die ook aanstoot nemen als 2 bejaarden voor je neus lopen tongenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."
Kom op FOK het is 2021Get with the times.
Dat wilde ik net zeggen. Is echt helemaal niks.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Geraldine kan niks. Zelfs dus niet haar eigen kleding uitzoeken.
Dan hoeft dat nog niet voor mijn neusquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."
KAASquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
PscholoogkAas.. oh psycholoog kas
Ik gelukkig ookquote:
quote:
Ah natuurlijk jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
-350 van vandaag is nog niet in de uitzending geweest
Deze ene valt mee, maar dat is vooral omdat ik geen boodschappen hoef te doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook![]()
In het algemeen lijkt me dat heel vermoeiend.
Iedereen mag voor mijn neus zoenen, ho, bi, he, whatever. Maar wel zoenen. Zodra ze uitgebreid elkaars amandelen gaan masseren mogen ze wat mij betreft een hotelkamer zoeken. En dat geldt voor ho, bi, he, en weet ik wat nog meer...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Je klinkt als een ware SJW.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
blijven we deze vraag tegen komenquote:
Het is 2021, doe niet zo preuts.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Geen woorden in de mond leggen. Ik heb niets tegen homo's, ook niet als ze zoenen. Allemaal prima.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
nee de gatlikker komt er over een paar minuten inquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef NickTheBomb het volgende:
Thomas moet er uit. Wat een saaie gat likker.
Bullshit, maar geloof dat lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het gaat me om de hypocrisie van "ik accepteer homo's, maar niet als ze overdreven zijn". Dan accepteer je homo's dus niet. Zeg dat dan gewoon. Sorry wilde ik nog even toevoegen. Back on topic.
Mee eens. Dan zeg je eigenlijk het tegenovergesteldequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het gaat me om de hypocrisie van "ik accepteer homo's, maar niet als ze overdreven zijn". Dan accepteer je homo's dus niet. Zeg dat dan gewoon. Sorry wilde ik nog even toevoegen. Back on topic.
Ik. Nouja hier dan. Niet op haar social media ofzo.quote:
Jawel hoor, gaat primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef odie22 het volgende:
ah geraldientje, dat kan toch niet , dat men negatief over jou praat
als je stoer doet moet je stoer blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor de ex bewoners, maar own het dan.
Die is het nu toch al?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef odie22 het volgende:
pfffffffff jill huismeester en naomi dan ?
die niet meer danquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef odie22 het volgende:
pfffffffff jill huismeester en naomi dan ?
alweer??? ze is nog niet eerder hm geweest hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gadverdamme alweer Jill.
Jill overkill!!!!
Doe eens chill!quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef NickTheBomb het volgende:
Thomas, hoe langer ik zijn smoel zie en hoe meer ik hem aan hoor, hoe meer ik kots neigingen krijg. Thomas moet er echt uit!
nou heb er niets van meegekregenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
op de rtlxl.nl site net zoals anders
Nuchter het huis inquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef waxmask het volgende:
kregen die 5 alleen maar een glas water te zuipen?
Jill en zelfvertrouwen? Niet in het BB huisquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef danilel het volgende:
het huismeesterschap gaat haar fataal zijn, ze zit nu al op het randje van irritant, daar gaat ze met het gekregen zelfvertrouwen over heen.......
Nee ik zie dat ook niet gebeurenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jill en zelfvertrouwen? Niet in het BB huis
jawel sinds haar bericht van opa en oma zeker welquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jill en zelfvertrouwen? Niet in het BB huis
Nou ja, die hadden nog een identiteit. Jowi was echt niks, met zn engelse gelul.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jowi meer dan Snapjuh en Negatiefje
Zure man ben jequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Eventmanagerdie knaap heeft waarschijnlijk nog niet eens ontdekt dat hij zijn piemel niet alleen maar heeft om mee te pissen.
Patje weer met legendarisch stemgedrag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Benny het volgende:
Naomi: Jerrel en Matt
Michel: Jerrel en Matt
Jill: Mike en Matt
Patrick: Jeroen en Mona
Thomas: Mike en Matt
Julie: Jerrel en Matt
Nick: Jerrel en Matt
Liese: Jerrel en Matt
Zoey: Jerrel en Matt
Jerrel en Matt het huis in
quote:
Eigenlijk zou je die eerder bij Big Diet verwachten.quote:
Hopeloosquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Benny het volgende:
Naomi: Jerrel en Matt
Michel: Jerrel en Matt
Jill: Mike en Matt
Patrick: Jeroen en Mona
Thomas: Mike en Matt
Julie: Jerrel en Matt
Nick: Jerrel en Matt
Liese: Jerrel en Matt
Zoey: Jerrel en Matt
Jerrel en Matt het huis in
Liese eruit volgende week?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:44 schreef mario390 het volgende:
boeit dat jullie echt zo
wie binnen komt?
Het boeit sowieso niets he, dat is het hele programma.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:44 schreef mario390 het volgende:
boeit dat jullie echt zo
wie binnen komt?
Liese eruit Jeroen erin okayquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:44 schreef mario390 het volgende:
boeit dat jullie echt zo
wie binnen komt?
Uhm, ja. Moet jij toch snappen Mario?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:44 schreef mario390 het volgende:
boeit dat jullie echt zo
wie binnen komt?
Jeroenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:45 schreef BB-King het volgende:
Ok wie gaan we erin stemmen?
Fok! beraad aub.
Gooi er ff een poll in ..quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:45 schreef BB-King het volgende:
Ok wie gaan we erin stemmen?
Fok! beraad aub.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Liese eruit Jeroen erin okay
Ja natuurlijk, jij niet dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:44 schreef mario390 het volgende:
boeit dat jullie echt zo
wie binnen komt?
Ja serieus, wat moet je daarmee. Gewoon op je 27e doodgaan, zoals alle toffe mensen!quote:
de ludo sanders van het stel of nattenel (dgk)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:46 schreef aswesleep het volgende:
Ik ga Jeroen stemmen, kanonnenvoer.
Wat boeit hetquote:
Mogen wij nu stemmen??quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:45 schreef engine het volgende:
Ik vind Mike de leukste van deze 3 maar ga toch Jeroen stemmen denk ik.
hier ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan niet stemmen bij rtxl
'Er gaat iets fout'
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja serieus, wat moet je daarmee. Gewoon op je 27e doodgaan, zoals alle toffe mensen!
quote:
morgenvroeg half zes ofzo weerquote:
Dit dus! Kapotte gitaren, rollen in kots, vechtpartijen en zulks!quote:
Ik vond Daan en Nathalie vreselijk.. Ik keek niet meer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Yolk het volgende:
Ik ga op Mike stemmen. Jeroen is een astrologiepromoter en een gladde en Mona hoeft van mij toch niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Prima motivatiequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef Mjelleke het volgende:
Patrick weer met een vreemde stem keuze.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd, de geheime opdracht van Michel vanmorgen vroeg .....
you ruleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we tarrel al wegstemmen ergens?
Dat is wel zo, maar daar zorgt Jarrel wel voor denk ik. Mona eindigt denk ik als derde van de drie, maar wie weet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vond Daan en Nathalie vreselijk.. Ik keek niet meer.
Deze week keek ik niet meer, omdat alles te structureel was.
Dus ik wil weer leven in de brouwerij.
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Kinga het volgende:
Die ondertiteling klopt zo vaak niet bij de belgen...
waarom? geef iemand een kansquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we tarrel al wegstemmen ergens?
Ja heb ik ook, net voor gestemd. Beetje diversiteit in leeftijd is wel leuk! revens denk ik dat hij mensen wel durft te confronteren.quote:
Matt toch.....??quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef JimLaFleur het volgende:
Die METT want zo wilt die genoemd worden, leek me de minst leuke van de vijf
Nee, behalve als ze overschakelen naar de bewoners.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef aswesleep het volgende:
Kunnen we niet stemmen op de Belgische site?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Kinga het volgende:
Die Jerrel ga je komende week op zijn hakjes alle pruiken van Zoey zien passen...
Dat zou erg komisch zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel gaat natuurlijk wel gelijk samenspannen met Zoey ... en dus Liese eruit stemmen
Je hij heet Matt maar hij zegt dat die Mett heet met een e dus. Denk dat die dat cooler vindt ofzoquote:
Ok... even denken en overwegen. ... Ik vind kut. Kan ik hem nu wegstemmen?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Kinga het volgende:
Die Jerrel ga je komende week op zijn hakjes alle pruiken van Zoey zien passen...
Ik krijg alleen maar bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan niet stemmen bij rtxl
'Er gaat iets fout'
Misschien hebben zijn ouders dat zo bedachtquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Je hij heet Matt maar hij zegt dat die Mett heet met een e dus. Denk dat die dat cooler vindt ofzo
neequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok... even denken en overwegen. ... Ik vind kut. Kan ik hem nu wegstemmen?
liese en zoey zullen wel balen als straks jerrel al de makeup deals binnensleept na bbquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Kinga het volgende:
Man wat heb jij alles op orde, even een compliment, top bezig hier in de COS!quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
BB / [Bewoner] Matt
BB / [Bewoner] Jerrel
Datquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Kefke04 het volgende:
Ik heb op rtl op Jeroen gestemd,
op vier kan ik nog niet stemmen god weet waarom
Ze laten eerder opgenomen fragmenten zien (ook aan de kandidaten), de rest is wel live.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze overschakelen naar de bewoners.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze overschakelen naar de bewoners.
Absoluut mijn complimenten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Man wat heb jij alles op orde, even een compliment, top bezig hier in de COS!
Oh. Ik dacht juist andersom dat iemand het op zijn Engels zei en dat hij zei gewoon Matt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Je hij heet Matt maar hij zegt dat die Mett heet met een e dus. Denk dat die dat cooler vindt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |