Dr zal maar weinig goed zijn idd...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef BB-King het volgende:
Els, Daan en Naat zitten vast met zure bekken voor de TV.
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."quote:
Jepquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nu 2,en morgen degene die de streamers kozen toch?
zijn er genoeg die ook aanstoot nemen als 2 bejaarden voor je neus lopen tongenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."
Kom op FOK het is 2021Get with the times.
Dat wilde ik net zeggen. Is echt helemaal niks.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Geraldine kan niks. Zelfs dus niet haar eigen kleding uitzoeken.
250,- van Jill uit de potquote:
Dan hoeft dat nog niet voor mijn neusquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."
Kom op FOK het is 2021Get with the times.
KAASquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
PscholoogkAas.. oh psycholoog kas
Ik gelukkig ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |