quote:
Ah natuurlijk jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
-350 van vandaag is nog niet in de uitzending geweest
Deze ene valt mee, maar dat is vooral omdat ik geen boodschappen hoef te doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook![]()
In het algemeen lijkt me dat heel vermoeiend.
Iedereen mag voor mijn neus zoenen, ho, bi, he, whatever. Maar wel zoenen. Zodra ze uitgebreid elkaars amandelen gaan masseren mogen ze wat mij betreft een hotelkamer zoeken. En dat geldt voor ho, bi, he, en weet ik wat nog meer...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."
Kom op FOK het is 2021Get with the times.
Je klinkt als een ware SJW.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet opblazen. Maar vind het superkrom om te zeggen dat je niets tegen homo's hebt maar wel tegen nichten. Dat is net als zeggen "ik accepteer homo's maar ze moeten niet voor mijn neus staan zoenen."
blijven we deze vraag tegen komenquote:
Het is 2021, doe niet zo preuts.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Geen woorden in de mond leggen. Ik heb niets tegen homo's, ook niet als ze zoenen. Allemaal prima.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
nee de gatlikker komt er over een paar minuten inquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef NickTheBomb het volgende:
Thomas moet er uit. Wat een saaie gat likker.
Bullshit, maar geloof dat lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het gaat me om de hypocrisie van "ik accepteer homo's, maar niet als ze overdreven zijn". Dan accepteer je homo's dus niet. Zeg dat dan gewoon. Sorry wilde ik nog even toevoegen. Back on topic.
Mee eens. Dan zeg je eigenlijk het tegenovergesteldequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het gaat me om de hypocrisie van "ik accepteer homo's, maar niet als ze overdreven zijn". Dan accepteer je homo's dus niet. Zeg dat dan gewoon. Sorry wilde ik nog even toevoegen. Back on topic.
Ik. Nouja hier dan. Niet op haar social media ofzo.quote:
Jawel hoor, gaat primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef odie22 het volgende:
ah geraldientje, dat kan toch niet , dat men negatief over jou praat
als je stoer doet moet je stoer blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor de ex bewoners, maar own het dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |