Ok... even denken en overwegen. ... Ik vind kut. Kan ik hem nu wegstemmen?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Kinga het volgende:
Die Jerrel ga je komende week op zijn hakjes alle pruiken van Zoey zien passen...
Ik krijg alleen maar bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan niet stemmen bij rtxl
'Er gaat iets fout'
Misschien hebben zijn ouders dat zo bedachtquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Je hij heet Matt maar hij zegt dat die Mett heet met een e dus. Denk dat die dat cooler vindt ofzo
neequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok... even denken en overwegen. ... Ik vind kut. Kan ik hem nu wegstemmen?
liese en zoey zullen wel balen als straks jerrel al de makeup deals binnensleept na bbquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Kinga het volgende:
Die Jerrel ga je komende week op zijn hakjes alle pruiken van Zoey zien passen...
Man wat heb jij alles op orde, even een compliment, top bezig hier in de COS!quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
BB / [Bewoner] Matt
BB / [Bewoner] Jerrel
Datquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Kefke04 het volgende:
Ik heb op rtl op Jeroen gestemd,
op vier kan ik nog niet stemmen god weet waarom
Ze laten eerder opgenomen fragmenten zien (ook aan de kandidaten), de rest is wel live.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze overschakelen naar de bewoners.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze overschakelen naar de bewoners.
Absoluut mijn complimenten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Man wat heb jij alles op orde, even een compliment, top bezig hier in de COS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |