Prima motivatiequote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef Mjelleke het volgende:
Patrick weer met een vreemde stem keuze.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd, de geheime opdracht van Michel vanmorgen vroeg .....
you ruleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we tarrel al wegstemmen ergens?
Dat is wel zo, maar daar zorgt Jarrel wel voor denk ik. Mona eindigt denk ik als derde van de drie, maar wie weet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vond Daan en Nathalie vreselijk.. Ik keek niet meer.
Deze week keek ik niet meer, omdat alles te structureel was.
Dus ik wil weer leven in de brouwerij.
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Kinga het volgende:
Die ondertiteling klopt zo vaak niet bij de belgen...
waarom? geef iemand een kansquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:50 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we tarrel al wegstemmen ergens?
Ja heb ik ook, net voor gestemd. Beetje diversiteit in leeftijd is wel leuk! revens denk ik dat hij mensen wel durft te confronteren.quote:
Matt toch.....??quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef JimLaFleur het volgende:
Die METT want zo wilt die genoemd worden, leek me de minst leuke van de vijf
Nee, behalve als ze overschakelen naar de bewoners.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef aswesleep het volgende:
Kunnen we niet stemmen op de Belgische site?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Kinga het volgende:
Die Jerrel ga je komende week op zijn hakjes alle pruiken van Zoey zien passen...
Dat zou erg komisch zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel gaat natuurlijk wel gelijk samenspannen met Zoey ... en dus Liese eruit stemmen
Je hij heet Matt maar hij zegt dat die Mett heet met een e dus. Denk dat die dat cooler vindt ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |