Is misschien verkeerd teruggeplaatst na de borstvergroting. Belgische artsen....quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bijna op haar zijkant
Thomas moet in de leer bij Patje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Je boezem komt er mooi uitthats how you play the game
of blouse binnenste buiten en zitten de knopen aan de binnenkant?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is misschien verkeerd teruggeplaatst na de borstvergroting. Belgische artsen....
Turkse.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is misschien verkeerd teruggeplaatst na de borstvergroting. Belgische artsen....
En over 10 jaar lekken met zn allen......quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Valt mij op, dat steeds meer vrouwen siliconen in de boezem hebben.
Yup. En dat terwijl 90% van de mannen liever puur natuur zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit een verbetering vind.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
#ikdoenietmeequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop wel dat Jeroen erbij zit.
Zoëy zegt tegen Patrick ik ben simpel dat wisten wij al Zoëy
Begint haast normaal te worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jij houd het bij siliconendildo's?quote:
En over 3 jaar er weer uit laten halen ivm lekkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
liever klein dan plastic, geld ook voor de aarsquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit een verbetering vind.
Nope ook daar ga ik voor puur natuurquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij houd het bij siliconendildo's?
Nee dat is dan weer het andere uiterste!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De heren gaan zich niet verkleden?
Van hout?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope ook daar ga ik voor puur natuur
Ze hebben intensief gesport vandaag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Nick gaat zich douchen, dan ruikt ie in elk geval fris op TV!
en wat antwoorde ze?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef Kefke04 het volgende:
Jill tegen Julie zijn die tieten van jezelf![]()
![]()
En eigenlijk is dat weer een beetje not done.....vele laten ze eruit halen. vooral die waar geen beweging in zit zoals bij Zoey.quote:
Nou een speciaal geplaatste tattoo of piercingquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Hetzelfde met de overdaad aan tattoo's en piercings. Doe toch normaal, is allemaal niet nodig.
Als je zo graag m'n aandacht wilt, trek je kleren uit en ik ben gelukkig.
Balls to the wall!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze hebben intensief gesport vandaag.
ja ik vind het wel mooi hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Hetzelfde met de overdaad aan tattoo's en piercings. Doe toch normaal, is allemaal niet nodig.
Als je zo graag m'n aandacht wilt, trek je kleren uit en ik ben gelukkig.
Eigenlijk hadden we de quotes van Jill moeten bijhouden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef Kefke04 het volgende:
Jill tegen Julie zijn die tieten van jezelf![]()
![]()
Vind het zo jammer he. Ik heb daar helemaal niets mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
En over 10 jaar lekken met zn allen......
BB / Jill's breinbrekersquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we de quotes van Jill moeten bijhouden!
Geef mij maar gewoon idd puur natuur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. En dat terwijl 90% van de mannen liever puur natuur zien.
er is een appart topic voor hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Een tattoo ergens vind ik ook wel mooi, zeker als het een betekenis heeft. Maar de halve ark van Noah over je rug hoeft van mij niet.quote:
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit een verbetering vind.
lelijk, zeker hele lappen tekst, en als je jong bent is het nog redelijk, maar zo'n verlept wijf als daan, dat is echt geen porum die uitgerekte plaatjesquote:
Met dat gewicht wordt het steeds lastiger leuke kleding te vinden, dan ben je al blij dat je iets passends vind. Ik ben ook dik geweest, maar leuke kleding in grotere maten was ver te zoeken, of ja heel duur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kledingstijl van Thomas kan wel beter.
Korte mouwen bij een overhemd.... Not done
ja is een topic voor he nuquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Neen maar vanwege het 'naturelle' kon ik me alleen een houten voorstellen...quote:
Ik was er niet bij met inpakken dus geen idee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas heeft maar heel weinig kleding mee toch?
Half werk is nooit mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een tattoo ergens vind ik ook wel mooi, zeker als het een betekenis heeft. Maar de halve ark van Noah over je rug hoeft van mij niet.
Je kan zeggen wat je wilt over Daan, maar buiten haar smoelwerk was er echt niks mis met haar lichaam.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
lelijk, zeker hele lappen tekst, en als je jong bent is het nog redelijk, maar zo'n verlept wijf als daan, dat is echt geen porum die uitgerekte plaatjes
BB / Jill's breinbrekersquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik was er niet bij met inpakken dus geen idee.
Fleishquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Neen maar vanwege het 'naturelle' kon ik me alleen een houten voorstellen...
Zijn koffer zat natuurlijk al snel vol..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat valt mij idd op. Ik kan mij goed voorstellen, dat wanneer het echt om medische noodzaak moet, dat het dan nodig is. Vrouwen kunnen natuurlijk onzeker zijn, maar om dan maar meteen alles te gaan verbouwen. Nee, geef mij maar puur natuur. Klein, groot, hang, boeit mij niets. Alles beter dan een lading kit erin.quote:
Whahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Neen maar vanwege het 'naturelle' kon ik me alleen een houten voorstellen...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vraag aan Nick : 'Ben je lang bezig met je haar Nick?'
Zou ze het haar van Nick wel eens gezien hebben?
Hij had moeten zeggen:quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vraag aan Nick : 'Ben je lang bezig met je haar Nick?'
Zou ze het haar van Nick wel eens gezien hebben?
nou der karakter was knudde ok maar der body was niets op aan te merken vind ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
lelijk, zeker hele lappen tekst, en als je jong bent is het nog redelijk, maar zo'n verlept wijf als daan, dat is echt geen porum die uitgerekte plaatjes
Thanx, super!quote:
Als die net zo snel vol zat als zijn buik kon 'ie wel voor 2 jaar Dubai meenemen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn koffer zat natuurlijk al snel vol..
Hoezo?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn koffer zat natuurlijk al snel vol..
Geef die man een setje scorebordjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bruin leventjuh zo toch?!
Beetje de vrouwkes scannen...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi hoopt op Slutty Snow White voor het verkleedfeestje
kast ligt anders aardig vol gegooid, maar denk dat die er zelf geen wijs uit kan ,jill zei toen ze net weer terug was en het zag dat ze het samen ging opruimen die bendequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Een echte moekequote:
Waarom loopt dan dan nu in van die vormloze kledingquote:
moeilf.quote:
¯\_(?)_/¯quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom loopt dan dan nu in van die vormloze kleding
Die kan zich echt niet kleden. Ze kleed zich als een non die naar een bruiloft gaatquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft Thomas wel eens een ander blousje aan gehad tijdens de live uitzending?
Nieuwe weekopdracht!? Kleed jezelf het meest truttigquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan zich echt niet kleden. Ze kleed zich als een non die naar een bruiloft gaat
Och tuurlijk!quote:
En ondertussen verhalen over trio's en andere avonturenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan zich echt niet kleden. Ze kleed zich als een non die naar een bruiloft gaat
Vindt dit nog wel meevallen, en ze is het meest zichzelf. Heb Liese nog niet gezien. Maar vindt Jill haar witte truitje ook vreselijk. In zwart zou het nog kunnen maar dit maakt haar veel dikker dan ze is. Of het komt door haar te strakke bh.quote:
Die Zoey mogen ze echt per direct d'r stembanden doormidden knippenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondertussen verhalen over trio's en andere avonturen![]()
En de zogenaamde "hot" babes daar die zijn slaap verwekkend.
Life=Art.
Ben ik helemaal mee eens, maat maakt helemaal niet uit, maar gewoon puur natuur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat valt mij idd op. Ik kan mij goed voorstellen, dat wanneer het echt om medische noodzaak moet, dat het dan nodig is. Vrouwen kunnen natuurlijk onzeker zijn, maar om dan maar meteen alles te gaan verbouwen. Nee, geef mij maar puur natuur. Klein, groot, hang, boeit mij niets. Alles beter dan een lading kit erin.
Dat klinkt idd niet helemaal logisch in combinatie met haar kledingstijl.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondertussen verhalen over trio's en andere avonturen![]()
En de zogenaamde "hot" babes daar die zijn slaap verwekkend.
Life=Art.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die Zoey mogen ze echt per direct d'r stembanden doormidden knippen
Smaak nog kraak, zeggen ze toch? Vind er niks aan, aan Naomi.quote:
denk dat dat vanuit Big brother moet. Staat beter op beeld als ze netjes gekleed, en gepositioneerd op de bank zittenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef odie22 het volgende:
wat een onnozel volk ook, ze komen elke avond een uur in oude zooi op tv , en voor 3 min liveshow doffen ze zich op
Vind haar lief en een zachte vrouw.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Smaak nog kraak, zeggen ze toch? Vind er niks aan, aan Naomi.
Overhemd is te groot.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter wist, zou je zeggen: breder dan íe lang is....
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Kweetut niet. Geloof dat niet zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar lief en een zachte vrouw.
Misschien een beetje onopvallend.. maar niet gemeen of naar
Het is weer erg flatteusquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, spapaars postte dat 4 seconden voor jouquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Fikkert2 het volgende:
3 nieuwe bewoners, de 3e bepaalt publiek, was dit al bekend?
Ik vind Naomi ook prima, heerlijk mensquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zie liever Naomi in haar eigen stijl qua kleding dan een Zoey met vaak een gebrek aan kleding...
Dit is hoe Naomi is, dit is haar stijl en ik vind haar daarmee mooi!
Vegan, dus zal helaas over opeten gaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Naomi heeft het over een komkommer in welke hoedanigheid weet ik niet.
Hij is afgevallen ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kleed zich een beetje als een grijze muis. Alsof ze niet wil opvallen..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zie liever Naomi in haar eigen stijl qua kleding dan een Zoey met vaak een gebrek aan kleding...
Dit is hoe Naomi is, dit is haar stijl en ik vind haar daarmee mooi!
Nou eh...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vegan, dus zal helaas over opeten gaan
waarom nou weer Amsterdam erbij ? erg jammer hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niks mis mee. En veel beter dan bijvoorbeeld de Amsterdamse bedrijfskleding van Zoey.
Snel is Vlaams dialect voor aantrekkelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill over een foto : Hij lijkt een beetje op Snelle
Julie : Schnelle?
Jill : Zeg dat nog eens ... Snelle
Julie : Schnelle
Jill in een deuk
Gag reflex van Nick ging het toch om..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vegan, dus zal helaas over opeten gaan
En dan elke keer van die sexsueel getinte praatjes hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kleed zich een beetje als een grijze muis. Alsof ze niet wil opvallen..
Ow. Ja. Moet je ook niet met een komkommer doen. Beter een paa... lamaar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gag reflex van Nick ging het toch om..
beter dan zeggen dat ze eruit ziet als een hoer, wat ze wel doetquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom nou weer Amsterdam erbij ? erg jammer hoor
Dat is maar net wat je leuk vind. Mijn dochter kleed zich bijna altijd zwart, een mix van truttig en ghotic, snapt ook niet iedereen, maar het past wél compleet bij mijn dochter!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kleed zich een beetje als een grijze muis. Alsof ze niet wil opvallen..
dat is die blouse zo is die niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
tussen die 5 en 2 minuten zaten misschien 30 secondenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:27 schreef Keep_on_Track het volgende:
Pat: daas rap van 5 naar 2......
Moe je niet zoveel kletsuh
Dominosssssquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zin inKomt zo een pizzaatje aan en Ben & Jerrys. Helemaal ready
Wat voor Pizza?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mannequin voor een Staphorsts modehuis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Een pizza met een aantal vleestoppings en wat hete saus
Die vind zichzelf al mooi zat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:29 schreef zodeju het volgende:
Michel helemaal niks gedaan?? Met verkleden of iets dergelijks??
Dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:32 schreef waxmask het volgende:
alle vijf in beeld, stop maar, stuur ze allemaal maar naar huis, wat een kneuzenkermis
Ja of nee?quote:
Terecht!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef danilel het volgende:
"dat ene moment dat alles weer juist zette"
oehhhh sneer naar de vertrekkers
Ja, alleen dat over dat wij kiezen hoorde ik ze nu niet zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
2 via de bewoners, 1 via ons... Dat zijn er 3
Goed bezig, ik maar even niks vandaag!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik vermoed inderdaad het laatste, want dat werd wel gezegdquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen dat over dat wij kiezen hoorde ik ze nu niet zeggen
Ik zal wel weer niet goed opletten
Stream 1 kijk ik. Das volgens mij hetzelfde als de live show.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet niet waar te kijken nu waar kijken jullie naar tv of streams en nog beter luister je naar ?
stream 1 is tv uitzending .. dus stream 1 ... en soms switchen naar stream 2quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet niet waar te kijken nu waar kijken jullie naar tv of streams en nog beter luister je naar ?
Is BLM/KOZP, dus wat mij betreft NEEquote:
Vandaar dequote:
nee dit keer is de tv anders als streamquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stream 1 kijk ik. Das volgens mij hetzelfde als de live show.
Ik ook, standaard met die mayo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
verslaafd aan die kickn chicken, bestel ik altijd bij de pizza
Ow, dan log ik ook ff in bij Z iggoquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dit keer is de tv anders als stream
Nee, die middelste nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
de linker 3 mogen naar binnen de rechter 2 naar huis
Hij is acteur, dus ik vertrouw hem niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb qua mannen misschien niet de smaak van de gemiddelde vrouw, maar volgens mij is die Jeroen, die ze te oud vonden, de best-uitziende van die 4.
uh even hoor wat is BLM KOZP?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is BLM/KOZP, dus wat mij betreft NEE
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
de linker 3 mogen naar binnen de rechter 2 naar huis
Die heb ik gemist 🤔quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Die sneren richting Snapjuh en DaanLove it
Huh? Had toch een sportschool ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is acteur, dus ik vertrouw hem niet.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
is het serieus anders op tv dan op stream?
Nee, hetzelfde. Loopt alleen niet synchroomquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
Die krijgen meer betaald als ze er warrig uit zien.. psyche.. weet je...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Je kunt wel zeggen, de kappers zijn dicht, maar een scheerapparaat heeft die psycholoog toch wel?
Nee stream 1 is de tv uitzendingquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
Neequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
aha ok dank je wel;)quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Black lives matter kick out zwarte piet
jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
quote:
ja je krijg nu echt gewoon de bewoners tussendoor te zien als de tv beelden uitzend daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
ja dit keer welquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:41 schreef waxmask het volgende:
vegan deskundige? wtf is dat? dat je goed verpakkingen van producten kan lezen?![]()
![]()
Ik ga voor 2 en 3 (vlnr gezien)quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef D. het volgende:
Ik ken alle namen niet, kunnen we ze 1 t/m 5 noemen?
Mee eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb qua mannen misschien niet de smaak van de gemiddelde vrouw, maar volgens mij is die Jeroen, die ze te oud vonden, de best-uitziende van die 4.
Je weet het verschil tussen spek en speckquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:41 schreef waxmask het volgende:
vegan deskundige? wtf is dat? dat je goed verpakkingen van producten kan lezen?![]()
![]()
Vind dit echt wel het meest hopeloze groepje van 5 die ze hadden kunnen uitzoekenquote:
Ja. Lekker vertellen ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
Jill werd op haar 15e ontmaagd door een 23/24 jarige... uh ok... dat is strafbaar
Hoezo helaas Jill?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Clasientje het volgende:
Helaas Jill jerrel is van de mannen
Dat is idd strafbaar. Zei ze dat op de streams?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
Jill werd op haar 15e ontmaagd door een 23/24 jarige... uh ok... dat is strafbaar
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
Ja maar ook net in de uitzendingquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is idd strafbaar. Zei ze dat op de streams?
Live TV showquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ik snapte dat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vandaar de
Annanas op pizza is vergelijkbaar met terrorisme.
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef waxmask het volgende:
voor wie dacht dat het nu wel leuk zou worden. helaas niet met 2 mensen uit deze groep
Ik denk vooral heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef waxmask het volgende:
voor wie dacht dat het nu wel leuk zou worden. helaas niet met 2 mensen uit deze groep
Wat een dombo is het ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja maar ook net in de uitzending
Zij was met de trein naar hem toegegaan (voor de eerste keer).quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht waarom zegt ze dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |