Dat klinkt idd niet helemaal logisch in combinatie met haar kledingstijl.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondertussen verhalen over trio's en andere avonturen![]()
En de zogenaamde "hot" babes daar die zijn slaap verwekkend.
Life=Art.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Die Zoey mogen ze echt per direct d'r stembanden doormidden knippen
Smaak nog kraak, zeggen ze toch? Vind er niks aan, aan Naomi.quote:
denk dat dat vanuit Big brother moet. Staat beter op beeld als ze netjes gekleed, en gepositioneerd op de bank zittenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef odie22 het volgende:
wat een onnozel volk ook, ze komen elke avond een uur in oude zooi op tv , en voor 3 min liveshow doffen ze zich op
Vind haar lief en een zachte vrouw.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Smaak nog kraak, zeggen ze toch? Vind er niks aan, aan Naomi.
Overhemd is te groot.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter wist, zou je zeggen: breder dan íe lang is....
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Kweetut niet. Geloof dat niet zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar lief en een zachte vrouw.
Misschien een beetje onopvallend.. maar niet gemeen of naar
Het is weer erg flatteusquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, spapaars postte dat 4 seconden voor jouquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Fikkert2 het volgende:
3 nieuwe bewoners, de 3e bepaalt publiek, was dit al bekend?
Ik vind Naomi ook prima, heerlijk mensquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zie liever Naomi in haar eigen stijl qua kleding dan een Zoey met vaak een gebrek aan kleding...
Dit is hoe Naomi is, dit is haar stijl en ik vind haar daarmee mooi!
Vegan, dus zal helaas over opeten gaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Naomi heeft het over een komkommer in welke hoedanigheid weet ik niet.
Hij is afgevallen ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kleed zich een beetje als een grijze muis. Alsof ze niet wil opvallen..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zie liever Naomi in haar eigen stijl qua kleding dan een Zoey met vaak een gebrek aan kleding...
Dit is hoe Naomi is, dit is haar stijl en ik vind haar daarmee mooi!
Nou eh...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vegan, dus zal helaas over opeten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |