quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vraag aan Nick : 'Ben je lang bezig met je haar Nick?'
Zou ze het haar van Nick wel eens gezien hebben?
Hij had moeten zeggen:quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vraag aan Nick : 'Ben je lang bezig met je haar Nick?'
Zou ze het haar van Nick wel eens gezien hebben?
nou der karakter was knudde ok maar der body was niets op aan te merken vind ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
lelijk, zeker hele lappen tekst, en als je jong bent is het nog redelijk, maar zo'n verlept wijf als daan, dat is echt geen porum die uitgerekte plaatjes
Thanx, super!quote:
Als die net zo snel vol zat als zijn buik kon 'ie wel voor 2 jaar Dubai meenemen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn koffer zat natuurlijk al snel vol..
Hoezo?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn koffer zat natuurlijk al snel vol..
Geef die man een setje scorebordjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bruin leventjuh zo toch?!
Beetje de vrouwkes scannen...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi hoopt op Slutty Snow White voor het verkleedfeestje
kast ligt anders aardig vol gegooid, maar denk dat die er zelf geen wijs uit kan ,jill zei toen ze net weer terug was en het zag dat ze het samen ging opruimen die bendequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Thomas heeft maar heel weinig kleding mee toch?
Een echte moekequote:
Waarom loopt dan dan nu in van die vormloze kledingquote:
moeilf.quote:
¯\_(?)_/¯quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom loopt dan dan nu in van die vormloze kleding
Die kan zich echt niet kleden. Ze kleed zich als een non die naar een bruiloft gaatquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft Thomas wel eens een ander blousje aan gehad tijdens de live uitzending?
Nieuwe weekopdracht!? Kleed jezelf het meest truttigquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan zich echt niet kleden. Ze kleed zich als een non die naar een bruiloft gaat
Och tuurlijk!quote:
En ondertussen verhalen over trio's en andere avonturenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan zich echt niet kleden. Ze kleed zich als een non die naar een bruiloft gaat
Vindt dit nog wel meevallen, en ze is het meest zichzelf. Heb Liese nog niet gezien. Maar vindt Jill haar witte truitje ook vreselijk. In zwart zou het nog kunnen maar dit maakt haar veel dikker dan ze is. Of het komt door haar te strakke bh.quote:
Die Zoey mogen ze echt per direct d'r stembanden doormidden knippenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondertussen verhalen over trio's en andere avonturen![]()
En de zogenaamde "hot" babes daar die zijn slaap verwekkend.
Life=Art.
Ben ik helemaal mee eens, maat maakt helemaal niet uit, maar gewoon puur natuur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat valt mij idd op. Ik kan mij goed voorstellen, dat wanneer het echt om medische noodzaak moet, dat het dan nodig is. Vrouwen kunnen natuurlijk onzeker zijn, maar om dan maar meteen alles te gaan verbouwen. Nee, geef mij maar puur natuur. Klein, groot, hang, boeit mij niets. Alles beter dan een lading kit erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |