Is misschien verkeerd teruggeplaatst na de borstvergroting. Belgische artsen....quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bijna op haar zijkant
Thomas moet in de leer bij Patje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Je boezem komt er mooi uitthats how you play the game
of blouse binnenste buiten en zitten de knopen aan de binnenkant?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is misschien verkeerd teruggeplaatst na de borstvergroting. Belgische artsen....
Turkse.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is misschien verkeerd teruggeplaatst na de borstvergroting. Belgische artsen....
En over 10 jaar lekken met zn allen......quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Valt mij op, dat steeds meer vrouwen siliconen in de boezem hebben.
Yup. En dat terwijl 90% van de mannen liever puur natuur zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit een verbetering vind.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
#ikdoenietmeequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop wel dat Jeroen erbij zit.
Zoëy zegt tegen Patrick ik ben simpel dat wisten wij al Zoëy
Begint haast normaal te worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jij houd het bij siliconendildo's?quote:
En over 3 jaar er weer uit laten halen ivm lekkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
liever klein dan plastic, geld ook voor de aarsquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit een verbetering vind.
Nope ook daar ga ik voor puur natuurquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij houd het bij siliconendildo's?
Nee dat is dan weer het andere uiterste!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De heren gaan zich niet verkleden?
Van hout?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope ook daar ga ik voor puur natuur
Ze hebben intensief gesport vandaag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Nick gaat zich douchen, dan ruikt ie in elk geval fris op TV!
en wat antwoorde ze?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef Kefke04 het volgende:
Jill tegen Julie zijn die tieten van jezelf![]()
![]()
En eigenlijk is dat weer een beetje not done.....vele laten ze eruit halen. vooral die waar geen beweging in zit zoals bij Zoey.quote:
Nou een speciaal geplaatste tattoo of piercingquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Hetzelfde met de overdaad aan tattoo's en piercings. Doe toch normaal, is allemaal niet nodig.
Als je zo graag m'n aandacht wilt, trek je kleren uit en ik ben gelukkig.
Balls to the wall!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze hebben intensief gesport vandaag.
ja ik vind het wel mooi hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Hetzelfde met de overdaad aan tattoo's en piercings. Doe toch normaal, is allemaal niet nodig.
Als je zo graag m'n aandacht wilt, trek je kleren uit en ik ben gelukkig.
Eigenlijk hadden we de quotes van Jill moeten bijhouden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:11 schreef Kefke04 het volgende:
Jill tegen Julie zijn die tieten van jezelf![]()
![]()
Vind het zo jammer he. Ik heb daar helemaal niets mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
En over 10 jaar lekken met zn allen......
BB / Jill's breinbrekersquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we de quotes van Jill moeten bijhouden!
Geef mij maar gewoon idd puur natuur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. En dat terwijl 90% van de mannen liever puur natuur zien.
er is een appart topic voor hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we de quotes van Jill moeten bijhouden!
Een tattoo ergens vind ik ook wel mooi, zeker als het een betekenis heeft. Maar de halve ark van Noah over je rug hoeft van mij niet.quote:
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit een verbetering vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |