Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, avondklok gaat dus gewoon verlengd worden. OMT zal zich niet opnieuw laten piepelen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dat afhalen ook, daar gaan winkels veel aan hebben
VVD wordt gewoon de grootstequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Stefanovich het volgende:
Deze regering moet toch keihard afgestraft worden a.s. verkiezingen
Ja ja, we weten nu wel dat je een hekel aan docenten hebt.quote:
Helaas wel jaquote:
Niet mee eens..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3de golf onvermijdelijk laten we maar versoepelen. Beleid hangt weer van totale willekeur aan elkaar.
Verkiezingen uitgesteldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok tot 2 maart.
In de tussentijd nog wat leugentjes van Rutte en hij wordt daarna tot 1 april verlengd.
Er zijn geen alternatieven. Worden weer de grootste let maar op.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Stefanovich het volgende:
Deze regering moet toch keihard afgestraft worden a.s. verkiezingen
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou mijn vriendjes wel op het hart drukken zich absoluut niet te laten testen.
Moest je allang doen. Als er niet getest wordt, verdween de hele 'pandemie' als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou mijn vriendjes wel op het hart drukken zich absoluut niet te laten testen.
Dan wordt de golf zwaarder en langer. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3de golf onvermijdelijk laten we maar versoepelen. Beleid hangt weer van totale willekeur aan elkaar.
Geldt ook voor de avondklok, verraad je buurman en krijg keihard cashquote:
Doen ze in België ook al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Luke83 het volgende:
Klas+docent vijf dagen in quarantaine bij coronageval. Succes.
Linkje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zit even die Routekaart te bekijken. Best strenge eisen voor niveau waakzaam. O.a. nog steeds eisen voor hoeveel bezoekers je thuis mag ontvangen en hoeveel mensen er in het restaurant mogen zitten, zelfs bij 0 besmettingen.
Het houdt niet op, niet vanzelf. Ze gaan door met het micromanagen.
Ouders gaan dat massaal weigeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:25 schreef Nober het volgende:
Verplicht in quarantaine en 5 dagen kinderen testen.
Laat het voetvolk maar weer even stoom afblazen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan dus lastminute besluiten om de avondklok te verlengen. Dat lijkt me een onnodig risico op rellen.
Nog iets met verkiezingen die sws van mij mogen worden uitgesteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok tot 2 maart.
In de tussentijd nog wat leugentjes van Rutte en hij wordt daarna tot 1 april verlengd.
Ben ik ook wel bang voor jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan dus lastminute besluiten om de avondklok te verlengen. Dat lijkt me een onnodig risico op rellen.
Iedereen gaat natuurlijk weer de randjes opzoeken, genot.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen en 4 uur later afhalen, om funshoppen te voorkomen. Winkels zijn dicht, is alleen afhalen.
Waar ga je dan funshoppen?
Maar hij zei er bij dat hij binnnenkort weer wordt geupdate, specifiek omdat er minder (en uiteindelijk geen) maatregelen nodig zijn langzaam maar zeker door vaccineren. Dat werd letterlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zit even die Routekaart te bekijken. Best strenge eisen voor niveau waakzaam. O.a. nog steeds eisen voor hoeveel bezoekers je thuis mag ontvangen en hoeveel mensen er in het restaurant mogen zitten, zelfs bij 0 besmettingen.
Bij positieve test worden ze opgehaald en opgesloten in de klas?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ouders gaan dat massaal weigeren.
Ik denk dat ze zien dat er weinig kinderen besmet raken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Luke83 het volgende:
Klas+docent vijf dagen in quarantaine bij coronageval. Succes.
Vind ik wel een goede regel anders ga je door de winkelstraat lopen en bestellen bij het winkeltje waar je voor staat en een minuut later ophalen. Dat is gewoon hetzelfde als winkelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen en 4 uur later afhalen, om funshoppen te voorkomen. Winkels zijn dicht, is alleen afhalen.
Zorgelijk ja. Ook dan voor horeca geen enkel bestaansrecht. 100 man binnen is voor grotere zaken gewoon de doodsteek. En wat zit er onder niveau 1. En welke aantallen horen bij niveau 1?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Bij tien winkels op een dag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Die routekaart is toch al lang oude koek?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een test is niet verplicht? 10 dagen quarantaine kan ook toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij positieve test worden ze opgehaald en opgesloten in de klas?
Nieuwe routekaartquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Die routekaart is toch al lang oude koek?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef Remco het volgende:
Ik kan 'Britse variant' echt niet meer aanhoren.
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef Remco het volgende:
Ik kan 'Britse variant' echt niet meer aanhoren.
Jazeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef xFriendx het volgende:
Die verkiezingen vinden dan toch ook plaats terwijl die Britse variant om zich heel grijpt, althans, volgens hun model?
Ach ja, in de hoop dat mensen uit sympathie een boekje kopen zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Boekwinkels hebben daar iig zelf om gevraagd
Komt in de toekomst een variant met ieder denkbaar land natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Stel paniekzaaiers, mijn hemel.
Nieuwe variantquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nieuwe routekaart
Nieuwe rekenmethode
Nieuwe normaal
B.1.1.7 klinkt ook leukerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Stel paniekzaaiers, mijn hemel.
Ze doen net alsof er al niet een paar honderd varianten warenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Nieuwe variant
Nieuwe nieuwe variant
Mogelijk nog nieuwere nieuwe variant
Ik vind het vooral relevant dat hij al zei dat hij nog meerdere keren geupdate gaat worden naar gelang we dichterbij het oude normaal komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Predator40 het volgende:
kroegennietopen.gif
De oude en de nieuwe routekaart zijn niet goed met elkaar te vergelijken. Het kabinet gebruikt in de nieuwste versie andere grenzen dan voorheen. Het kabinet mikt meer dan eerder op regionale ingrepen. Of de routekaart aan duidelijkheid heeft gewonnen, is nog maar de vraag.
De kaart geeft wel een idee van in welke volgorde er versoepelen komen. In eerste instantie gaat dat bijvoorbeeld om het openen van de kappers, sportscholen en middelbare scholen. Daarna volgen bijvoorbeeld de restaurants, bioscopen, theaters en musea, met een maximum aantal bezoekers. Pas in de daaropvolgende fase mogen de kroegen weer open, maar uiterlijk tot middernacht. In de laatste fase mogen amateursporters ook weer wedstrijden spelen. De maximale groepsgrootte en het aantal bezoekers thuis loopt tijdens het versoepelen op van 2 naar 4, tot 6 en uiteindelijk 8.
Ja "schoenen".quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je snapt dat ze dan dingen verkopen hè?
Nou ja, dat niet dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef quirina het volgende:
Kinderen naar huis als 1 kind positief test. Hoe moet je je kind opvangen dan?
Iedereen gaat weer gewoon naar kantoor en weer onderweg voor werk.
Het heeft toch ook helemaal geen zin om dat zo specifiek te melden telkens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze doen net alsof er al niet een paar honderd varianten warendie honderd noemen ze dan "de oude variant".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |