Ik gun Luuk de Jong al het geluk van de wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:El-Stinho heeft naast AZ ook een hekel aan Luuk de Jong? Jeetje.
Het verval is ingezet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
2-0, geen topclub.
@:marcelvanroosmalen
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord kan weer dichterbij komen.
Die gaan dus verliezen.
En kan PSV zondag als laatste afhaken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Puntverlies voor subtoppers AZ, Vitesse en Feyenoord zou mooi zijn Dan kunnen PSV en Ajax eindelijk weer beginnen aan de jaarlijkse kampioensrace
'het veld is kut'.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik nestel me vast in een klapstoeltje voor de posts van yats
Dat betwijfel ik. Dit is een offday. Vitesse speelt met 6 man vandaag en de rest lijkt alweer in de bus terug te zitten.quote:
Piep piep calimeroquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.
Oh, ik dacht dat hij zijn eigen achtertuin bedoelde met "ons"quote:
PSV wint zondagquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En kan PSV zondag als laatste afhaken.
Dit zie ik niet echt gebeurenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En kan PSV zondag als laatste afhaken.
Met moeite winnen van Emmen met een budget dat 10x zo hoog is. Ik denk niet dat hij recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nu al zin in de Yats-shaming door @:PSVCL
Dat gaan we zien. Vitesse is akelig stabiel dit seizoen, maar zo bijzonder is de selectie niet. Vind het knap wat ze presteren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dit is een offday. Vitesse speelt met 6 man vandaag en de rest lijkt alweer in de bus terug te zitten.
Hij woont in Den Haag, die stonden op nummer 2 in de lijst met voetbalvelden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij zijn eigen achtertuin bedoelde met "ons"
Ah, de "ja maar hullie"-kaartquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Met moeite winnen van Emmen met een budget dat 10x zo hoog is. Ik denk niet dat hij recht van spreken heeft.
Jij schat Ajax A minder in dan Ajax B?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wint zondag
Ajax gaat gelijkspelen bij AZ
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.
Feyenoord gaat toch niet 3 toppers achter elkaar (4 als je Vitesse meetelt) verliezen?quote:
Moeite genoeg met het A team.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax wint de eredivisie nog met het B team, lol
Hmm ik zie niet en Feyenoord en Ajax winnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch niet 3 toppers achter elkaar (4 als je Vitesse meetelt) verliezen?
Of denk je dat Ajax verliest
Datzelfde kun je al 2 jaar over Feyenoord zeggen. Wat Advocaat daar presteert is ook boven verwachting gezien het materiaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaan we zien. Vitesse is akelig stabiel dit seizoen, maar zo bijzonder is de selectie niet. Vind het knap wat ze presteren.
Boerderijhoofd past wel op de winkel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk wel dat ze gelijk heeft eigenlijk.
Wel een genuanceerd verhaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk wel dat ze gelijk heeft eigenlijk.
Vitesse is bagger vandaag. Met name Bero doet totaal niet mee.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Vitesse zo slecht of is VVV zo goed?
Gefeliciteerd met deze fraaie uitslag, @Paul !quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee, maar jammer dat je altijd meteen in de ‘ja, maar jullie’ modus gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Datzelfde kun je al 2 jaar over Feyenoord zeggen. Wat Advocaat daar presteert is ook boven verwachting gezien het materiaal.
Gelijkspelletje Feyenoord staat(staan) de naaste belagers ook op 6. Maar goed, laten we eerst morgenavond maar afwachten. En deze avond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ik zie niet en Feyenoord en Ajax winnen
Dat is me wat te mooi om waar te zijn
Gefeliciteerd Paultjenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is meer iets voor PSVCL om te doen.quote:
Je kan ook zomaar tweede staan na komend weekend jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelijkspelletje Feyenoord staat(staan) de naaste belagers ook op 6. Maar goed, laten we eerst morgenavond maar afwachten. En deze avond.
Jij vind serieus dat de huidige Feyenoordselectie om het kampioenschap mee zou moeten doen? Ik vind ze nauwelijks beter dan onze selectie of die van AZ.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar jammer dat je altijd meteen in de ‘ja, maar jullie’ modus gaat.
De selectie van AZ is beter.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij vind serieus dat de huidige Feyenoordselectie om het kampioenschap mee zou moeten doen? Ik vind ze nauwelijks beter dan onze selectie of die van AZ.
Wat? Dat zeg ik helemaal nergens. Je maakt er weer je eigen verhaal van.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij vind serieus dat de huidige Feyenoordselectie om het kampioenschap mee zou moeten doen?
Eindelijk af van Lucas Woudenberg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga kaarsjes branden voor MC-Morgan
Ik speel liever met tien man dan met Lucas Woudenbergquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk af van Lucas Woudenberg.
Witte Keniaan genot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk af van Lucas Woudenberg.
Valse hoopquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij schat Ajax A minder in dan Ajax B?
Doe eens even rustig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Met de goals van Van de Streek en Giakoumakis durf ik een voorzichtige "knotsgek" wel aan
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valse hoop
AZ heeft een dag langer rust en geven altijd extra gas tegen Ajax
Ik heb wel weer zin in zo'n typische Heerenveen pot met 3-3 ofzo. Dan plak ik ook het label knotsgek op deze avond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Met de goals van Van de Streek en Giakoumakis durf ik een voorzichtige "knotsgek" wel aan
Jij gaat hier serieus in op PSVCLquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.
Stijn, het is PSVCL.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.
PSVCL is wel een voetballiefhebberquote:
Dat is wel weer waar jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSVCL is wel een voetballiefhebber.
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.
Oei, gruwelijk madquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.
Voetballiefhebbers zijn geen PSV supporter.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSVCL is wel een voetballiefhebber.
Pik je dit, @Lange_Lans ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers zijn geen PSV supporter.
Leuk bijpassend gifje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Zal Feyenoord dan toch weer gaan aAnHAkEn?
[ afbeelding ]
Tuurlijk, zou jij dat niet zijn dan? Verliezen kan en mag best, maar niet op deze manier. Het is net of ik naar VVV tegen de dames 3 van de lokale amateurs hier kijk.quote:
Het schijnt dat hij in Venlo veel met Frank Demouge aan afronden van kansen werkt. Demouge is de spitsen trainer en volgens mij spreekt ie ook de taal door zijn Cypriotische avonturenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giakoumakis in de Griekse competitie:
2011/12 23 wedstrijden 8 goals
2012/13 9/0
2013/14 16/2
2014/15 9/1
2015/16 10/2
2016/17 26/11
2017/18 11/1
2018/19 16/2
2019/20 13/0 (en 12/3 in de Poolse competitie)
Tsja, is Nederland niet zo'n sterk land? Zeg het zelf.
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou jij dat niet zijn dan? Verliezen kan en mag best, maar niet op deze manier. Het is net of ik naar VVV tegen de dames 3 van de lokale amateurs hier kijk.
Werkelijk 0,0 inzet en strijd. Alle vrijheid voor die Griek en voorin alle ballen direct kwijt. Adriaanse was nu al met de bus op weg terug naar huis gegaan.
PASSIEquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?
Leuke tag onderaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
KNOKKEN VOOR ELKE CENTIMETER
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
STERK
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Probeer deze zin nog een keer, dan snap ik je wellicht beterquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in Venlo veel met Frank Demouge aan afronden van kansen. Demouge is de spitsen trainer en volgens mij spreekt ie ook de taal door zijn Cypriotische avonturen
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
STERK
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Gewoon het gras opvreten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?
GEIL ZIJN VOOR DE GOALquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
STERK
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Hafcfan snapt wel meer niet. (lol)quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, deze gimmick werd duidelijk niet begrepen.
Zie je liever die reclame of Maan met Bolletje?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Stichting Dierenlot vraagt om geld nadat ze eindeloos vaak een eindeloos lang reclamespotje laten uitzenden
Je verzint het niet
Klinkt wel als iets voor Feyenoord.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in Venlo veel met Frank Demouge aan afronden van kansen werkt. Demouge is de spitsen trainer en volgens mij spreekt ie ook de taal door zijn Cypriotische avonturen
Ik ben voor PSV dus ik herken dit bijzonder goed jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou jij dat niet zijn dan? Verliezen kan en mag best, maar niet op deze manier. Het is net of ik naar VVV tegen de dames 3 van de lokale amateurs hier kijk.
Werkelijk 0,0 inzet en strijd. Alle vrijheid voor die Griek en voorin alle ballen direct kwijt. Adriaanse was nu al met de bus op weg terug naar huis gegaan.
Ik zie Maan op zich wel graagquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je liever die reclame of Maan met Bolletje?
Flopuser.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hafcfan snapt wel meer niet. (lol)
Is gewoon gratis voor goede doelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Stichting Dierenlot vraagt om geld nadat ze eindeloos vaak een eindeloos lang reclamespotje laten uitzenden
Je verzint het niet
Stukje peerdenbek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie Maan op zich wel graag
Alleen het geluid hoeft er dan niet bij
Dat heb ik tot nu toe alleen bij VVV gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel goede vrije trappen daar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Een regenachtig Heerenveen
Dit doet mij denken aan een jaar of veertien geleden
Onee minder, twaalf
Dit kan onmogelijk een goede pot voetbal worden maar ik voorspel voldoende kolderieke momentenquote:
De hoop op een goede pot voetbal had ik met dit affiche al opgegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan onmogelijk een goede pot voetbal worden maar ik voorspel voldoende kolderieke momenten
Je gal spuwen op een forum?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef yats het volgende:
Zul je zien, AZ verliest, Feyenoord verliest straks en wat die je dan zelf?
Goed puntquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hoop op een goede pot voetbal had ik met dit affiche al opgegeven.
Vernederd worden door een club die dit seizoen met 0-13 heeft verloren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef yats het volgende:
Zul je zien, AZ verliest, Feyenoord verliest straks en wat die je dan zelf?
Het vervelende is dat Feyenoord veel van werkvoetballers houdt, de goals die Giako nu maakt zijn eigenlijk te mooi. Het is dat Adi Hütter net Jovic weer naar Eintracht heeft gehaald na zijn mislukt avontuur in Spanje, anders zou ie daar wel tussen passenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets voor Feyenoord.
Dat de concurrentie verliest en je dus zelf ook verliest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gal spuwen op een forum?
Of wat bedoel je
Oh dus tochquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat de concurrentie verliest en je dus zelf ook verliest.
Die Griek gaat volgend jaar naar één of andere Russische of Turkse club en dan hoor je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Feyenoord veel van werkvoetballers houdt, de goals die Giako nu maakt zijn eigenlijk te mooi. Het is dat Adi Hütter net Jovic weer naar Eintracht heeft gehaald na zijn mislukt avontuur in Spanje, anders zou ie daar wel tussen passen
Denk jij nog wel eens aan Malki?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Giakoumakis gaat een Vleminckxje doen
Ik zou dat letterlijk doen. Gewoon de club pakken die je 4 jaar lang het hoogste salaris geeft en daarna als God in Griekenland gaan wonen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Griek gaat volgend jaar naar één of andere Russische of Turkse club en dan hoor je er nooit meer wat van.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik die vergeten wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk jij nog wel eens aan Malki?
Verwacht eerder Club Brugge of Union of zo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Griek gaat volgend jaar naar één of andere Russische of Turkse club en dan hoor je er nooit meer wat van.
Ik wel. Echt een toffe speler.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk jij nog wel eens aan Malki?
Jovic heeft waarschijnlijk nog nooit van Feyenoord gehoordquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Feyenoord veel van werkvoetballers houdt, de goals die Giako nu maakt zijn eigenlijk te mooi. Het is dat Adi Hütter net Jovic weer naar Eintracht heeft gehaald na zijn mislukt avontuur in Spanje, anders zou ie daar wel tussen passen
Bjorn Vleminckxquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giakoumakis in de Griekse competitie:
2011/12 23 wedstrijden 8 goals
2012/13 9/0
2013/14 16/2
2014/15 9/1
2015/16 10/2
2016/17 26/11
2017/18 11/1
2018/19 16/2
2019/20 13/0 (en 12/3 in de Poolse competitie)
Tsja, is Nederland niet zo'n sterk land? Zeg het zelf.
Precies, die gaat naar een of andere club waar je als je er Europees tegen moet van zegt dat die lastig te spelen, vermoedelijk met Dynamo of Lokomotiv in de naam ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een akker in Venlo, knollenveld in Heerenveen. Zijn er weer boeren aan het protesteren?quote:
Die kwam er ook in tegen Ajaxquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef TornadoDK het volgende:
De vernedering is wel comoleet nu arjan Swinkels wordt gebracht
En Malkiquote:
Christian Santos ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is de naam van die mooiboy van NEC ook alweer?
Vitesse staat 3-0 achter, één user is daar niet blij mee. Heerenveen-Feyenoord is nog weinig aan de hand, wel een extreem matig veld.quote:
Een extreem matig veld is nadelig voor clubs die willen voetballen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse staat 3-0 achter, één user is daar niet blij mee. Heerenveen-Feyenoord is nog weinig aan de hand, wel een extreem matig veld.
Geflopt bij Nantes.quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)lein.html?redirect=1quote:De man bekende met stenen te hebben gegooid en verklaarde zijn gedrag als gevolg van een soort machtsgevoel. "Ik voelde me sterk, een leger, een machtigheid", aldus H., die volgens zijn advocaat een IQ van 57 heeft. "Later besefte ik dat het fout was wat ik had gedaan."
Hoe woedend, op schaal van een tot yats?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef GGMM het volgende:
Als VVV dit nog uit handen geeft word ik woedend.
Was wel hwt moment van complete overgavequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kwam er ook in tegen Ajax
Op dat moment was de vernedering nog niet compleet
9quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe woedend, op schaal van een tot yats?
PSVCL woedend, zo boos.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe woedend, op schaal van een tot yats?
Erg jammerquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit zo blijft is het gat tussen nummer 14 RKC en de ploegen er boven ook al minimaal 7 punten, wordt geen spannende strijd nee. @:tagliano
Ik ook!quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Wij noteren een goed overstapje van Siem de Jong
JR en ik vinden dat leuk
Siem is vaak goed tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef Tagliano het volgende:
JR en ik vinden dat leuk
Marsman is inmiddels weer naar zijn normale niveau aan het groeien ja, sinds Bijlow weer erbij is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Deze mag Marsman toch wel hebben vind ik, aardig door het midden
Tot ze zelf komend weekend verliezen...quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
Het @:PSVCL droomplan wordt goed uitgerold.
Siem de Jong is inderdaad het best zonder de bal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:27 schreef Tagliano het volgende:
GGMM, JR en ik vinden dat leuk
Dit was de reactie waar ik naar op zoek wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is inderdaad het best zonder de bal.
Eindelijk Lucas eruit makker. LEK IS BOVENquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Kijk aan. We staan 2-0 voor. GENOT.
Hup Heerenveenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef MC-Morgan het volgende:
JAAAAquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Na PSV Buijsball uit (lol)quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Zou dit de derde op rij worden?
Straks gaat Gio nog uit de boeken
Geertruida moet daar staan, of zelfs Botteghin maar Spajic kan gewoon niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt nog een hoop gecompenseerd vaak door Senesi. (die ook de opbouw doet)
Feyenoord tegen goede tegenstanders is een leuke rubriek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na Feyenoord - PSV wacht Groningen - Feyenoord. En Feyenoord staat nog maar 1 punt voor op Groningen.
Nieuwkoop RB is ook geen geweldenaar toch?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geertruida moet daar staan, of zelfs Botteghin maar Spajic kan gewoon niet.
Dat fabeltje dat je niet gemakkelijk wint tegen Feyenoord kan na vanavond definitief de prullenbak in als dit zo door gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord tegen goede tegenstanders is een leuke rubriek.
Zagen we toch al in de Europa League waar ze in een parodie op een poule niet eens doorkwamen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat fabeltje dat je niet gemakkelijk wint tegen Feyenoord kan na vanavond definitief de prullenbak in als dit zo door gaat.
Je gaat je toch niet zorgen maken daarover hè?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Toch is dit alles pas echt leuk als Ajax gewoon wint morgen
Nouja dat maakte ik me ook niet om de uitpotquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet zorgen maken daarover hè?
Ik zag dat hier nogal vaak voorbij komen, had er zelf al mijn twijfels bij ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zagen we toch al in de Europa League waar ze in een parodie op een poule niet eens doorkwamen.
Ik zei al, dit had 5-5 moeten staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen mist Vitesse kans op kans.
In november voor het laatst.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik wilde er graag nog even op wijzen dat Heerenveen elf competitiepotten op rij niet heeft gewonnen
Toen kon je nog gewoon je rookworst bij de HEMA halen, kan je nagaanquote:
De enige concurrent voor de titel heeft gewoon gewonnen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja dat maakte ik me ook niet om de uitpot![]()
Natuurlijk moet Ajax dat eenvoudig winnen en verwacht ik dat ook wel. Het zou alleen niet de eerste keer zijn dat Ajax kan profiteren en dat niet doet
Toch moet je de rest wel een keertje op afstand gaan zettenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige concurrent voor de titel heeft gewoon gewonnen hoor.
Nee. Daarom had er ook een rechtsback moeten komen in de zomer en geen Spajic. Svensson is transfervrij komende zomer, dat zou een goede zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nieuwkoop RB is ook geen geweldenaar toch?
Oh en dat jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige concurrent voor de titel heeft gewoon gewonnen hoor.
Doet Ajax toch al keurig deze maand.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch moet je de rest wel een keertje op afstand gaan zetten
Lijkt mij een redelijke no-brainer ja. Hoewel ik Geertruida nog niet vaak in het centrum heb gezien moet ik bekennen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Daarom had er ook een rechtsback moeten komen in de zomer en geen Spajic. Svensson is transfervrij komende zomer, dat zou een goede zijn.
Oh ja tot nu toe ben ik meer dan tevreden hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet Ajax toch al keurig deze maand.
Een paar weken geleden kon de nr.7 nog binnen 5 punten van Ajax staan (lol)
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat ja
Al zag ik 2 weken geleden in het Feyenoordtopic die @:gurneyisbestoke ofzo nog zeggen dat Feyenoord gewoon boven Ajax kon eindigen.
Jij hebt mij ook zelden in het centrum gezien, zou ik het minder doen dan Spajic?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een redelijke no-brainer ja. Hoewel ik Geertruida nog niet vaak in het centrum heb gezien moet ik bekennen.
Ali Elkhattabi kwam in 00/01 bij Sparta wel in de buurt volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Giakoumakis heeft gewoon 63% van de doelpunten van VVV gescoord, dat zal toch vrij uniek zijn.
2x 4 ook denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Giakoumakis heeft gewoon 63% van de doelpunten van VVV gescoord, dat zal toch vrij uniek zijn.
Daar gaat mn totoquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef Scorpie het volgende:
De tering wat is dit
Vitesse verliest
Feyenoord op achterstand
Az verloren
Dat is een centrale verdediger van origine.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een redelijke no-brainer ja. Hoewel ik Geertruida nog niet vaak in het centrum heb gezien moet ik bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |