GEIL ZIJN VOOR DE GOALquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
KNOKKEN VOOR ELKE CENTIMETER
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
STERK
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Hafcfan snapt wel meer niet. (lol)quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, deze gimmick werd duidelijk niet begrepen.
Zie je liever die reclame of Maan met Bolletje?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Stichting Dierenlot vraagt om geld nadat ze eindeloos vaak een eindeloos lang reclamespotje laten uitzenden
Je verzint het niet
Klinkt wel als iets voor Feyenoord.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in Venlo veel met Frank Demouge aan afronden van kansen werkt. Demouge is de spitsen trainer en volgens mij spreekt ie ook de taal door zijn Cypriotische avonturen
Ik ben voor PSV dus ik herken dit bijzonder goed jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou jij dat niet zijn dan? Verliezen kan en mag best, maar niet op deze manier. Het is net of ik naar VVV tegen de dames 3 van de lokale amateurs hier kijk.
Werkelijk 0,0 inzet en strijd. Alle vrijheid voor die Griek en voorin alle ballen direct kwijt. Adriaanse was nu al met de bus op weg terug naar huis gegaan.
Ik zie Maan op zich wel graagquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je liever die reclame of Maan met Bolletje?
Flopuser.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hafcfan snapt wel meer niet. (lol)
Is gewoon gratis voor goede doelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Stichting Dierenlot vraagt om geld nadat ze eindeloos vaak een eindeloos lang reclamespotje laten uitzenden
Je verzint het niet
Stukje peerdenbek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie Maan op zich wel graag
Alleen het geluid hoeft er dan niet bij
Dat heb ik tot nu toe alleen bij VVV gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?
Wel goede vrije trappen daar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Een regenachtig Heerenveen
Dit doet mij denken aan een jaar of veertien geleden
Onee minder, twaalf
Dit kan onmogelijk een goede pot voetbal worden maar ik voorspel voldoende kolderieke momentenquote:
De hoop op een goede pot voetbal had ik met dit affiche al opgegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan onmogelijk een goede pot voetbal worden maar ik voorspel voldoende kolderieke momenten
Je gal spuwen op een forum?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef yats het volgende:
Zul je zien, AZ verliest, Feyenoord verliest straks en wat die je dan zelf?
Goed puntquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hoop op een goede pot voetbal had ik met dit affiche al opgegeven.
Vernederd worden door een club die dit seizoen met 0-13 heeft verloren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef yats het volgende:
Zul je zien, AZ verliest, Feyenoord verliest straks en wat die je dan zelf?
Het vervelende is dat Feyenoord veel van werkvoetballers houdt, de goals die Giako nu maakt zijn eigenlijk te mooi. Het is dat Adi Hütter net Jovic weer naar Eintracht heeft gehaald na zijn mislukt avontuur in Spanje, anders zou ie daar wel tussen passenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets voor Feyenoord.
Dat de concurrentie verliest en je dus zelf ook verliest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gal spuwen op een forum?
Of wat bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |