Valse hoopquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij schat Ajax A minder in dan Ajax B?
Doe eens even rustig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Met de goals van Van de Streek en Giakoumakis durf ik een voorzichtige "knotsgek" wel aan
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valse hoop
AZ heeft een dag langer rust en geven altijd extra gas tegen Ajax
Ik heb wel weer zin in zo'n typische Heerenveen pot met 3-3 ofzo. Dan plak ik ook het label knotsgek op deze avond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Met de goals van Van de Streek en Giakoumakis durf ik een voorzichtige "knotsgek" wel aan
Jij gaat hier serieus in op PSVCLquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.
Stijn, het is PSVCL.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.
PSVCL is wel een voetballiefhebberquote:
Dat is wel weer waar jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSVCL is wel een voetballiefhebber.
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.
Oei, gruwelijk madquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.
Voetballiefhebbers zijn geen PSV supporter.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSVCL is wel een voetballiefhebber.
Pik je dit, @Lange_Lans ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers zijn geen PSV supporter.
Leuk bijpassend gifje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Zal Feyenoord dan toch weer gaan aAnHAkEn?
[ afbeelding ]
Tuurlijk, zou jij dat niet zijn dan? Verliezen kan en mag best, maar niet op deze manier. Het is net of ik naar VVV tegen de dames 3 van de lokale amateurs hier kijk.quote:
Het schijnt dat hij in Venlo veel met Frank Demouge aan afronden van kansen werkt. Demouge is de spitsen trainer en volgens mij spreekt ie ook de taal door zijn Cypriotische avonturenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giakoumakis in de Griekse competitie:
2011/12 23 wedstrijden 8 goals
2012/13 9/0
2013/14 16/2
2014/15 9/1
2015/16 10/2
2016/17 26/11
2017/18 11/1
2018/19 16/2
2019/20 13/0 (en 12/3 in de Poolse competitie)
Tsja, is Nederland niet zo'n sterk land? Zeg het zelf.
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou jij dat niet zijn dan? Verliezen kan en mag best, maar niet op deze manier. Het is net of ik naar VVV tegen de dames 3 van de lokale amateurs hier kijk.
Werkelijk 0,0 inzet en strijd. Alle vrijheid voor die Griek en voorin alle ballen direct kwijt. Adriaanse was nu al met de bus op weg terug naar huis gegaan.
PASSIEquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?
Leuke tag onderaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
KNOKKEN VOOR ELKE CENTIMETER
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
STERK
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Probeer deze zin nog een keer, dan snap ik je wellicht beterquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in Venlo veel met Frank Demouge aan afronden van kansen. Demouge is de spitsen trainer en volgens mij spreekt ie ook de taal door zijn Cypriotische avonturen
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PASSIE
INZET
STRIJD
WERKLUST
OVERLEVINGSDRANG
WILSKRACHT
KNOKKEN VOOR ELKE CENTIMETER
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
STERK
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
HONGERIG
VOETBALGOGME
Gewoon het gras opvreten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje winnaarsmentaliteit? Passie, gogme, wil om ten koste van alles je duel te winnen, energie, frisheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |