Valse hoopquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij schat Ajax A minder in dan Ajax B?
Doe eens even rustig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Met de goals van Van de Streek en Giakoumakis durf ik een voorzichtige "knotsgek" wel aan
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valse hoop
AZ heeft een dag langer rust en geven altijd extra gas tegen Ajax
Ik heb wel weer zin in zo'n typische Heerenveen pot met 3-3 ofzo. Dan plak ik ook het label knotsgek op deze avond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Met de goals van Van de Streek en Giakoumakis durf ik een voorzichtige "knotsgek" wel aan
Jij gaat hier serieus in op PSVCLquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.
Stijn, het is PSVCL.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar dat ze dus met hun beste basiself van de Ajax-bakker en hovenier verloren.
PSVCL is wel een voetballiefhebberquote:
Dat is wel weer waar jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSVCL is wel een voetballiefhebber.
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Na komend weekend haken jullie ook af. Geniet er nog maar even van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |