Oh dus tochquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat de concurrentie verliest en je dus zelf ook verliest.
Die Griek gaat volgend jaar naar één of andere Russische of Turkse club en dan hoor je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Feyenoord veel van werkvoetballers houdt, de goals die Giako nu maakt zijn eigenlijk te mooi. Het is dat Adi Hütter net Jovic weer naar Eintracht heeft gehaald na zijn mislukt avontuur in Spanje, anders zou ie daar wel tussen passen
Denk jij nog wel eens aan Malki?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Giakoumakis gaat een Vleminckxje doen
Ik zou dat letterlijk doen. Gewoon de club pakken die je 4 jaar lang het hoogste salaris geeft en daarna als God in Griekenland gaan wonen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Griek gaat volgend jaar naar één of andere Russische of Turkse club en dan hoor je er nooit meer wat van.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik die vergeten wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk jij nog wel eens aan Malki?
Verwacht eerder Club Brugge of Union of zo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Griek gaat volgend jaar naar één of andere Russische of Turkse club en dan hoor je er nooit meer wat van.
Ik wel. Echt een toffe speler.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk jij nog wel eens aan Malki?
Jovic heeft waarschijnlijk nog nooit van Feyenoord gehoordquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Feyenoord veel van werkvoetballers houdt, de goals die Giako nu maakt zijn eigenlijk te mooi. Het is dat Adi Hütter net Jovic weer naar Eintracht heeft gehaald na zijn mislukt avontuur in Spanje, anders zou ie daar wel tussen passen
Bjorn Vleminckxquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giakoumakis in de Griekse competitie:
2011/12 23 wedstrijden 8 goals
2012/13 9/0
2013/14 16/2
2014/15 9/1
2015/16 10/2
2016/17 26/11
2017/18 11/1
2018/19 16/2
2019/20 13/0 (en 12/3 in de Poolse competitie)
Tsja, is Nederland niet zo'n sterk land? Zeg het zelf.
Precies, die gaat naar een of andere club waar je als je er Europees tegen moet van zegt dat die lastig te spelen, vermoedelijk met Dynamo of Lokomotiv in de naam ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een akker in Venlo, knollenveld in Heerenveen. Zijn er weer boeren aan het protesteren?quote:
Die kwam er ook in tegen Ajaxquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef TornadoDK het volgende:
De vernedering is wel comoleet nu arjan Swinkels wordt gebracht
En Malkiquote:
Christian Santos ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is de naam van die mooiboy van NEC ook alweer?
Vitesse staat 3-0 achter, één user is daar niet blij mee. Heerenveen-Feyenoord is nog weinig aan de hand, wel een extreem matig veld.quote:
Een extreem matig veld is nadelig voor clubs die willen voetballen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse staat 3-0 achter, één user is daar niet blij mee. Heerenveen-Feyenoord is nog weinig aan de hand, wel een extreem matig veld.
Geflopt bij Nantes.quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)lein.html?redirect=1quote:De man bekende met stenen te hebben gegooid en verklaarde zijn gedrag als gevolg van een soort machtsgevoel. "Ik voelde me sterk, een leger, een machtigheid", aldus H., die volgens zijn advocaat een IQ van 57 heeft. "Later besefte ik dat het fout was wat ik had gedaan."
Hoe woedend, op schaal van een tot yats?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef GGMM het volgende:
Als VVV dit nog uit handen geeft word ik woedend.
Was wel hwt moment van complete overgavequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kwam er ook in tegen Ajax
Op dat moment was de vernedering nog niet compleet
9quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe woedend, op schaal van een tot yats?
PSVCL woedend, zo boos.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe woedend, op schaal van een tot yats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |