Ik gun Luuk de Jong al het geluk van de wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:El-Stinho heeft naast AZ ook een hekel aan Luuk de Jong? Jeetje.
Het verval is ingezet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
2-0, geen topclub.
@:marcelvanroosmalen
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord kan weer dichterbij komen.
Die gaan dus verliezen.
En kan PSV zondag als laatste afhaken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Puntverlies voor subtoppers AZ, Vitesse en Feyenoord zou mooi zijn Dan kunnen PSV en Ajax eindelijk weer beginnen aan de jaarlijkse kampioensrace
'het veld is kut'.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik nestel me vast in een klapstoeltje voor de posts van yats
Dat betwijfel ik. Dit is een offday. Vitesse speelt met 6 man vandaag en de rest lijkt alweer in de bus terug te zitten.quote:
Piep piep calimeroquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.
Oh, ik dacht dat hij zijn eigen achtertuin bedoelde met "ons"quote:
PSV wint zondagquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En kan PSV zondag als laatste afhaken.
Dit zie ik niet echt gebeurenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En kan PSV zondag als laatste afhaken.
Met moeite winnen van Emmen met een budget dat 10x zo hoog is. Ik denk niet dat hij recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nu al zin in de Yats-shaming door @:PSVCL
Dat gaan we zien. Vitesse is akelig stabiel dit seizoen, maar zo bijzonder is de selectie niet. Vind het knap wat ze presteren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dit is een offday. Vitesse speelt met 6 man vandaag en de rest lijkt alweer in de bus terug te zitten.
Hij woont in Den Haag, die stonden op nummer 2 in de lijst met voetbalvelden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij zijn eigen achtertuin bedoelde met "ons"
Ah, de "ja maar hullie"-kaartquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Met moeite winnen van Emmen met een budget dat 10x zo hoog is. Ik denk niet dat hij recht van spreken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |