Ik gun Luuk de Jong al het geluk van de wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:El-Stinho heeft naast AZ ook een hekel aan Luuk de Jong? Jeetje.
Het verval is ingezet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
2-0, geen topclub.
@:marcelvanroosmalen
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord kan weer dichterbij komen.
Die gaan dus verliezen.
En kan PSV zondag als laatste afhaken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Puntverlies voor subtoppers AZ, Vitesse en Feyenoord zou mooi zijn Dan kunnen PSV en Ajax eindelijk weer beginnen aan de jaarlijkse kampioensrace
'het veld is kut'.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik nestel me vast in een klapstoeltje voor de posts van yats
Dat betwijfel ik. Dit is een offday. Vitesse speelt met 6 man vandaag en de rest lijkt alweer in de bus terug te zitten.quote:
Piep piep calimeroquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.
Oh, ik dacht dat hij zijn eigen achtertuin bedoelde met "ons"quote:
PSV wint zondagquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En kan PSV zondag als laatste afhaken.
Dit zie ik niet echt gebeurenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En kan PSV zondag als laatste afhaken.
Met moeite winnen van Emmen met een budget dat 10x zo hoog is. Ik denk niet dat hij recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nu al zin in de Yats-shaming door @:PSVCL
Dat gaan we zien. Vitesse is akelig stabiel dit seizoen, maar zo bijzonder is de selectie niet. Vind het knap wat ze presteren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dit is een offday. Vitesse speelt met 6 man vandaag en de rest lijkt alweer in de bus terug te zitten.
Hij woont in Den Haag, die stonden op nummer 2 in de lijst met voetbalvelden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij zijn eigen achtertuin bedoelde met "ons"
Ah, de "ja maar hullie"-kaartquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Met moeite winnen van Emmen met een budget dat 10x zo hoog is. Ik denk niet dat hij recht van spreken heeft.
Jij schat Ajax A minder in dan Ajax B?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wint zondag
Ajax gaat gelijkspelen bij AZ
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen gaat de beste pot in weken spelen.
Feyenoord gaat toch niet 3 toppers achter elkaar (4 als je Vitesse meetelt) verliezen?quote:
Moeite genoeg met het A team.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax wint de eredivisie nog met het B team, lol
Hmm ik zie niet en Feyenoord en Ajax winnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch niet 3 toppers achter elkaar (4 als je Vitesse meetelt) verliezen?
Of denk je dat Ajax verliest
Datzelfde kun je al 2 jaar over Feyenoord zeggen. Wat Advocaat daar presteert is ook boven verwachting gezien het materiaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaan we zien. Vitesse is akelig stabiel dit seizoen, maar zo bijzonder is de selectie niet. Vind het knap wat ze presteren.
Boerderijhoofd past wel op de winkel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk wel dat ze gelijk heeft eigenlijk.
Wel een genuanceerd verhaalquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk wel dat ze gelijk heeft eigenlijk.
Vitesse is bagger vandaag. Met name Bero doet totaal niet mee.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Vitesse zo slecht of is VVV zo goed?
Gefeliciteerd met deze fraaie uitslag, @Paul !quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee, maar jammer dat je altijd meteen in de ‘ja, maar jullie’ modus gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Datzelfde kun je al 2 jaar over Feyenoord zeggen. Wat Advocaat daar presteert is ook boven verwachting gezien het materiaal.
Gelijkspelletje Feyenoord staat(staan) de naaste belagers ook op 6. Maar goed, laten we eerst morgenavond maar afwachten. En deze avond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ik zie niet en Feyenoord en Ajax winnen
Dat is me wat te mooi om waar te zijn
Gefeliciteerd Paultjenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |