Feyenoord tegen goede tegenstanders is een leuke rubriek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na Feyenoord - PSV wacht Groningen - Feyenoord. En Feyenoord staat nog maar 1 punt voor op Groningen.
Nieuwkoop RB is ook geen geweldenaar toch?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geertruida moet daar staan, of zelfs Botteghin maar Spajic kan gewoon niet.
Dat fabeltje dat je niet gemakkelijk wint tegen Feyenoord kan na vanavond definitief de prullenbak in als dit zo door gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord tegen goede tegenstanders is een leuke rubriek.
Zagen we toch al in de Europa League waar ze in een parodie op een poule niet eens doorkwamen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat fabeltje dat je niet gemakkelijk wint tegen Feyenoord kan na vanavond definitief de prullenbak in als dit zo door gaat.
Je gaat je toch niet zorgen maken daarover hè?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Toch is dit alles pas echt leuk als Ajax gewoon wint morgen
Nouja dat maakte ik me ook niet om de uitpotquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet zorgen maken daarover hè?
Ik zag dat hier nogal vaak voorbij komen, had er zelf al mijn twijfels bij ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zagen we toch al in de Europa League waar ze in een parodie op een poule niet eens doorkwamen.
Ik zei al, dit had 5-5 moeten staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen mist Vitesse kans op kans.
In november voor het laatst.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik wilde er graag nog even op wijzen dat Heerenveen elf competitiepotten op rij niet heeft gewonnen
Toen kon je nog gewoon je rookworst bij de HEMA halen, kan je nagaanquote:
De enige concurrent voor de titel heeft gewoon gewonnen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja dat maakte ik me ook niet om de uitpot![]()
Natuurlijk moet Ajax dat eenvoudig winnen en verwacht ik dat ook wel. Het zou alleen niet de eerste keer zijn dat Ajax kan profiteren en dat niet doet
Toch moet je de rest wel een keertje op afstand gaan zettenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige concurrent voor de titel heeft gewoon gewonnen hoor.
Nee. Daarom had er ook een rechtsback moeten komen in de zomer en geen Spajic. Svensson is transfervrij komende zomer, dat zou een goede zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nieuwkoop RB is ook geen geweldenaar toch?
Oh en dat jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige concurrent voor de titel heeft gewoon gewonnen hoor.
Doet Ajax toch al keurig deze maand.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch moet je de rest wel een keertje op afstand gaan zetten
Lijkt mij een redelijke no-brainer ja. Hoewel ik Geertruida nog niet vaak in het centrum heb gezien moet ik bekennen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Daarom had er ook een rechtsback moeten komen in de zomer en geen Spajic. Svensson is transfervrij komende zomer, dat zou een goede zijn.
Oh ja tot nu toe ben ik meer dan tevreden hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet Ajax toch al keurig deze maand.
Een paar weken geleden kon de nr.7 nog binnen 5 punten van Ajax staan (lol)
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat ja
Al zag ik 2 weken geleden in het Feyenoordtopic die @:gurneyisbestoke ofzo nog zeggen dat Feyenoord gewoon boven Ajax kon eindigen.
Jij hebt mij ook zelden in het centrum gezien, zou ik het minder doen dan Spajic?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een redelijke no-brainer ja. Hoewel ik Geertruida nog niet vaak in het centrum heb gezien moet ik bekennen.
Ali Elkhattabi kwam in 00/01 bij Sparta wel in de buurt volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Giakoumakis heeft gewoon 63% van de doelpunten van VVV gescoord, dat zal toch vrij uniek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |