Je kan ook zomaar tweede staan na komend weekend jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelijkspelletje Feyenoord staat(staan) de naaste belagers ook op 6. Maar goed, laten we eerst morgenavond maar afwachten. En deze avond.
Jij vind serieus dat de huidige Feyenoordselectie om het kampioenschap mee zou moeten doen? Ik vind ze nauwelijks beter dan onze selectie of die van AZ.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar jammer dat je altijd meteen in de ‘ja, maar jullie’ modus gaat.
De selectie van AZ is beter.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij vind serieus dat de huidige Feyenoordselectie om het kampioenschap mee zou moeten doen? Ik vind ze nauwelijks beter dan onze selectie of die van AZ.
Wat? Dat zeg ik helemaal nergens. Je maakt er weer je eigen verhaal van.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij vind serieus dat de huidige Feyenoordselectie om het kampioenschap mee zou moeten doen?
Eindelijk af van Lucas Woudenberg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga kaarsjes branden voor MC-Morgan
Ik speel liever met tien man dan met Lucas Woudenbergquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk af van Lucas Woudenberg.
Witte Keniaan genot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk af van Lucas Woudenberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |