Tuinzigt is dan ook de Bredase versie van Duindorp.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
Hebben we al een rellen bingokaart? We kunnen Breda afstrepen.
[ twitter ]
Ik denk dat de Brabant bingokaart inmiddels wel vol is.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
Hebben we al een rellen bingokaart? We kunnen Breda afstrepen.
[ twitter ]
ah, Limburg naar Duitsland, Brabant naar Belgiequote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de Brabant bingokaart inmiddels wel vol is.
Het klinkt dan ook wel qua naam alsof die wijken zo naast elkaar zouden kunnen liggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tuinzigt is dan ook de Bredase versie van Duindorp.
Helmond waren ook rellen iigquote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
Nu Langdonk nog in Roosendaal en Helmond nog en de stedenrij is compleet.
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat als je een jaar terug had voorspeld dat nagenoeg alle contacten verboden worden, alle leuke dingen dicht gaan en de politie je arresteert als je na 21 uur op straat bent, vanwege een virus waar 0,1% ofzo van de bevolking aan overlijdt, genoeg mensen waarschijnlijk hadden gesteld dat ze zich daar fysiek tegen zouden verzetten.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Een deel ervan zal niet in het virus geloven, dus die zullen daar sowieso anders over denken. Die groep en een deel wat er wel in gelooft zal oprecht denken dat zij zich als vrijheidsstrijders van Nederland opgeworpen hebben en dat ze door te demonstreren de maatregelen zullen terugdraaien.Daarnaast nog een deel wat alles aangrijpt om te rellen, normaal doen ze dat bij het stappen of rondom voetbalwedstrijden. En dan nog een deel wat zich verveelt.
Dus als ze al denken is het sowieso niet constructief.
Ja allemaal leuk en aardig. Maar iemand die vandalisme pleegt etc. is iemand die niet nadenkt. Dat geldt voor elke relschopper. Of dat nou om dit onderwerp gaat of over krakers, BLM, boeren en ga zo maar door. Protestoren is ieders goed recht, maar dit doe je vreedzaam.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat als je een jaar terug had voorspeld dat nagenoeg alle contacten verboden worden, alle leuke dingen dicht gaan en de politie je arresteert als je na 21 uur op straat bent, vanwege een virus waar 0,1% ofzo van de bevolking aan overlijdt, genoeg mensen waarschijnlijk hadden gesteld dat ze zich daar fysiek tegen zouden verzetten.
Er worden best grote en historische maatregelen genomen, waar eigenlijk nauwelijks debat over is. Daar zijn goede argumenten voor, maar helemaal onbegrijpelijk vind ik het ook niet dat er mensen zijn die het daarmee oneens zijn en nu doordraaien.
Als een steen er doorheen niet genoeg isquote:
Denk niet dat het gaat helpen tegen de rellen.quote:
Ja, klopt.quote:
Nee, uiteraard heb ik geen begrip voor idioten die vuurwerk naar paarden gooien of ziekenhuizen willen slopen. Maar dat er een moment komt dat je de teugels zo ver aandraait dat er mensen doorslaan, vind ik niet onverwacht.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig. Maar iemand die vandalisme pleegt etc. is iemand die niet nadenkt. Dat geldt voor elke relschopper. Of dat nou om dit onderwerp gaat of over krakers, BLM, boeren en ga zo maar door. Protestoren is ieders goed recht, maar dit doe je vreedzaam.
Punt. Protesteren doe je vreedzaam, zonder dingen te slopen, zonder mensen te bedreigen of erger te mishandelen. Zoals ik al zei de protesten gisteren zoals die bijvoorbeeld in Amersfoort waren prima. Want die waren gewoon vreedzaam. En elke protestant die hier op een vreedzame manier tegen protesteert juich ik ook toe. En die zitten hier nog steeds tussen, en die hebben helaas te lijden onder de vandalen.
Van wokelinks word ik ook wel moe ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Krijg soms wel echt een slappe zak mn linkse social media bubbel.
Kan de gemene deler van de mensen die de boel slopen, niet gewoon zijn dat het idioten zijn die graag rellen en spullen slopen
Onverwacht is het ook zeker niet. Maar dat heeft weinig met mijn eerdere post te maken. Mijn punt blijft namelijk staan dat dit soort mensen niet denken of niet fatsoenlijk denken. Als ze dat namelijk wel deden, zagen ze A dat ze er naast zitten of dat ze B op een andere manier hier zouden demonstreren.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, uiteraard heb ik geen begrip voor idioten die vuurwerk naar paarden gooien of ziekenhuizen willen slopen. Maar dat er een moment komt dat je de teugels zo ver aandraait dat er mensen doorslaan, vind ik niet onverwacht.
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
Even alle ellende van het nieuws terzijde geschoven; tof dat je weer meer meepost @:skysherrif
als het gasten zijn die rellen en plunderingen van BLM en Antifa niet noemen en zelfs goedpraten zijn ze die slappe zak waardigquote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Kan de gemene deler van de mensen die de boel slopen, niet gewoon zijn dat het idioten zijn die graag rellen en spullen slopen
QFTquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
Even alle ellende van het nieuws terzijde geschoven; tof dat je weer meer meepost @:skysherrif
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woke is sowieso een hele stomme term. Het zijn ook vaak mensen waarvoor het nooit genoeg is. Mensen die zich dan ergens voor inzetten, maar dan gaan die erover klagen dat die mensen niet ver genoeg gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van wokelinks word ik ook wel moe ja.
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]De waarheid hoeft niet in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
[..]waarom strikethrough?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Jij was natuurlijk veel te druk met iedereen te mobiliserenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb niets gemerkt qua onrust vanavond hier, was verrast te lezen over het noodbevel voor Almelo
De vraag van vandaagquote:
Nou, dat lied van Marco hoef ik niet al te confronterend in beeld.quote:
Ja, dat hoort zelf in superscript.quote:
Ja, goed, snap ergens het punt dat ze wil maken wel, al ben ik het daar ook niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
DIT IS GEWOON DE BESTE SC OP HEEL FOK! EN OMSTREKEN JA!!!!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat hoort zelf in superscript.
Klopt. Plunderingen moet je nooit goedpraten. Tegelijkertijd zie ik op FOK! wel veel users deze rellen toejuichen waarvan de kans groot is dat ze toen vooraan stonden om het als schandalig te bestempelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het gasten zijn die rellen en plunderingen van BLM en Antifa niet noemen en zelfs goedpraten zijn ze die slappe zak waardig
Ik kan goed bowlen somsquote:
Eensquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
DIT IS GEWOON DE BESTE SC OP HEEL FOK! EN OMSTREKEN JA!!!!
Ik was veel te druk met het terroriseren van m’n broertje daarvoor!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk veel te druk met iedereen te mobiliseren
Misschien dat je het over een halfuur zonder doorhaling in een spoiler durft te noemen. Dan morgen zonder spoiler en de dag erna in superscript.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is nogal een openbaring, waar ik zelf ook nog niet helemaal klaar voor was
Zie je daar begint het al.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was veel te druk met het terroriseren van m’n broertje daarvoor!
hopen dat die ze de moeder timmerenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Geen bron gevonden, maar het zou me niks verbazen.
[ twitter ]
truste Koffiequote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef koffieleuk het volgende:
Werd er niet vrolijker op tijdens het doomscrollen, gelukkig voelt dit nummer voor mij als een knuffel
Trusten!
Gelukkig is het morgen niet de eerste maandag van de maand, anders zou dat i.c.m. het luchtalarm toch wel wat te dicht bij de de meme komenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Geen bron gevonden, maar het zou me niks verbazen.
[ twitter ]
Eens jouw aanraders luisterenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef koffieleuk het volgende:
Werd er niet vrolijker op tijdens het doomscrollen, gelukkig voelt dit nummer voor mij als een knuffel
Trusten!
Het nummer van Israël kan me de laatste tig jaar eigenlijk nooit echt bekoren. Ik vond Izabo - Time geweldig, daarna werd het er niet beter op.quote:
Golden Boy vind ik wel echt leuk en Feker Libi, nu is het een beetje net niet. Misschien dat het live wel anders is. Al zien we morgen geen echte " live" optredens.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het nummer van Israël kan me de laatste tig jaar eigenlijk nooit echt bekoren. Ik vond Izabo - Time geweldig, daarna werd het er niet beter op.
Maakt me niet zoveel uit, was te lui om het weg te paintenquote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
Je username staat er ook bij, als dat je echte voornaam is, wil je het plaatje misschien aanpassen
Goed bezig wel met je 5 sterren
Kan ook een teken zijn dat ik te weinig onderhandel en afding en me te gemakkelijk laat afzetten eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
Je username staat er ook bij, als dat je echte voornaam is, wil je het plaatje misschien aanpassen
Goed bezig wel met je 5 sterren
JAquote:Op maandag 25 januari 2021 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Tom Brady staat weer in de Superbowl
Altijd leukquote:Op maandag 25 januari 2021 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Tom Brady staat weer in de Superbowl
Over twee weken. Tampa Bay Buccaneers tegen Kansas City Chiefs of Buffalo Bills, die gaan zometeen spelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Altijd leukWanneer is de superbowl er weer?
Ik heb niet gekeken hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
JA
Packers hebben echt van zichzelf verloren vandaag. Zo geweldig was Brady niet met drie interceptions. Maar de Packers offense heeft er gewoon niet genoeg mee gedaan. Zonde.
Ik eigenlijk pas sinds dit seizoen. Het is echt veel leuker dan ik altijd dachtquote:Op maandag 25 januari 2021 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken hoor
Maar vind het vooral bizar dat ie met zn 43 jaar het gewoon weer flikt, wel leuk dat de buccanneers in de finale staan want dat komt niet echt vaak voor vgm?
ben verder niet echt een fan
Je verwacht het nietquote:Op zondag 24 januari 2021 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opportunisme is de FvD inderdaad niet vreemd.
Maar die gaan straks uiteraard wel weer heel beledigd zijn als iemand tegen ze zegt dat ze hiermee de rellen steunen.
Ok, ik ken het laatste team niet, maar ik ben toch voor de Buffalo Billsquote:Op maandag 25 januari 2021 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Over twee weken. Tampa Bay Buccaneers tegen Kansas City Chiefs of Buffalo Bills, die gaan zometeen spelen.
Hmmmmm wat is de appeal danquote:Op maandag 25 januari 2021 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eigenlijk pas sinds dit seizoen. Het is echt veel leuker dan ik altijd dacht
Ik zal het morgen eens proberen uit te leggenquote:Op maandag 25 januari 2021 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmmm wat is de appeal dan
Ik vind het vaak echt heel erg chaotisch om te zien en voor ik goed en ewl door heb wat er gebeurd ligt het spel stil
Ik ken hetquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb niets gemerkt qua onrust vanavond hier, was verrast te lezen over het noodbevel voor Almelo
Het was er niet één onsquote:Op maandag 25 januari 2021 07:55 schreef Cee het volgende:
Verdomme, gast bij Jan-Willem start op op radio 2 die ESF als intro-rally-thema heeft en vertelt dat IJsland dit jaar weer een voorronde heeft en dus niet zeker is dat Dadi weer meedoet.![]()
Heb het even rechtgezet op Twitter.
En daar was diequote:Op maandag 25 januari 2021 07:58 schreef Cee het volgende:
Ik eis nu dus een rectificatie op de radio.
quote:
Dit is weer een van die keren dat een bericht van De Speld eigenlijk geen satire isquote:
Conclusie: De sport is het aanzien niet waard.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:27 schreef Strani het volgende:
6. Zodra je afstapt van het idee dat een sport moet zijn zoals voetbal, waar elk moment iets zou kunnen gebeuren (maar er vaak niks gebeurt), is het eigenlijk best prima om gewoon ruim 3 uur een NFL-wedstrijd op de achtergrond op te hebben staan terwijl je tegelijk wat andere dingen doet. Ik vind het wel een leuke sfeer geven in de woonkamer eigenlijk.
Nou... Het is meer dat er nogal wat breaks zijn maar op de momenten dat er actie is dan is het ook meteen zó explosief dat dat het ruimschoots goedmaaktquote:Op maandag 25 januari 2021 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Conclusie: De sport is het aanzien niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |